Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:10 schreef Chandler het volgende:
Ik heb er alleen het volgende op te zeggen.
Bedankt Balkenende!!! door jou is dit mede mogelijk gemaakt...
Wil je zeggen dat zijn politiek inzicht heeft gezorgd voor meer veiligheid in Nederland? sorry in mijn geval moet ik daarop antwoorden nee, en daarom bedank ik hem....quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:16 schreef Libris het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Balkenende is de bron van alle kwaad!![]()
Was vast een typefout. Dat moest natuurlijk zijn 'Bedankt PvdA'..quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:16 schreef Libris het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Balkenende is de bron van alle kwaad!![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig 100 x stijlvoller dan die ratten van geenstijl
Bush en Sharon hebben het gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Chandler het volgende:
Nee alle partijen incl. lpf
Neequote:Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Robert_Jensen het volgende:
Bush en Sharon hebben het gedaan.
Ik vertrouw het ook niet zo.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zal wel de zoveelste sick joke zijn. Ik wacht af.
Al had Geen Stijl daar natuurlijk weinig tot niets mee te makenquote:Blijkbaar kan je in dit land niet meer voor je mening uitkomen.
Ik ben niet de enige cynicus, zie ik.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zal wel de zoveelste sick joke zijn. Ik wacht af.
Ik ken ze langer dan vandaag. Ze wilden er eigenlijk allang mee stoppen, waarom dan niet op de typische laffe en stijlloze manier?quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet zo.
Als het inderdaad in Heerenveen was, zoals in het andere topic werd gesuggereerd, dan maakt de politie geen melding van een mishandeling (http://www.politie.nl/friesland/nieuws/politieberichten_van_1904_(13.00_uur)_tm_2004_(07.00_uur).asp). Als het een grap is, is het een hele zieke en dan hoop ik dat de site uit de lucht wordt gehaald.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet zo.
Ja ik moest daar ook aan denken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:30 schreef Verbal het volgende:
Ikzelf vind de timing met het bericht van gisteren dat 'de chauffeur van' uit 'de politiek' stapt wel ernstig toevallig.
Het zou ook laf zijn van geenstijl, ze schreeuwen altijd om het hardst dat ze zich door niets laten weerhouden. Kitchen, heat, get out en zo. Wel zeer ziek als er gasten rondlopen die echt iemand in elkaar slaan om een satirisch log. Zo wint de bad guy altijd.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige cynicus, zie ik.
Ikzelf vind de timing met het bericht van gisteren dat 'de chauffeur van' uit 'de politiek' stapt wel ernstig toevallig.
V.
Wat een mietjes. Zelf altijd de grootste bek en dan na het eerste de beste tegenslagje er meteen mee stoppen. Juist dit soort reacties zorgen ervoor dat het voor beplaalde groeperingen (quote:Tevens is het voor ons reden met onmiddellijke ingang te stoppen met GeenStijl.
Ik zou zeggen: Doe een bod op de domeinnaam en ga lekker zelf ermee verder. Kijken wat jij doet als een paar isioten je met knuppels hebben afgetuigdquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:03 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wat een mietjes. Zelf altijd de grootste bek en dan na het eerste de beste tegenslagje er meteen mee stoppen. Juist dit soort reacties zorgen ervoor dat het voor beplaalde groeperingen () aantrekkelijk wordt om bij mensen langs te gaan. Zij zijn nu dus zelf degene die dit soort acties stimuleren...
Waarom? Ik heb geen behoefte om een weblog te runnen waar iedereen wordt afgezeken en doodsverwensingen worden gemaakt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Doe een bod op de domeinnaam en ga lekker zelf ermee verder. Kijken wat jij doet als een paar isioten je met knuppels hebben afgetuigd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |