abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2004 @ 02:24:11 #26
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_18552795
Als dit echt is:
Als dit niet echt is:

En als het echt is dan zullen de verantwoordelijken gestraft worden.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_18552798
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:23 schreef mazaru het volgende:
Wijzen naar groepen heeft weinig zin aangezien nog niemand weet wie er onder die bivakmutsen zaten.
Die gasten vallen gegarandeerd door de mand.
Waarschijnlijk zijn ze heel trots op wat ze hebben gedaan, en gaan ze daar prat op bij hun net zo domme vriendjes, die het ook weer verder vertellen.
Hopen dat voor die tijd straffen voor dit soort zaken zijn verhoogd. Anders kunnen ze hun daden weer hervatten na een half jaar en 100 euro.
  dinsdag 20 april 2004 @ 02:24:25 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18552799
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef Steijn het volgende:

[..]

Laten we er geen links/rechts kwestie van maken. Misdadigers hebben geen politieke kleur maar verdienen slechts een plek achter de tralies.
Hear hear! Of het nou links, rechts, blank, zwart, anti-rook of rokers waren. Het blijven hoe dan ook klootzakken en over elk van de genoemde groepen hierboven is wel iets slechts te zeggen.
Misschien was het wel een beetje als een eucharistie viering, sahaaamen, alle mensen saaaamen...
  dinsdag 20 april 2004 @ 02:24:28 #29
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_18552800
Jullie geloven dit toch zelf niet hè?

Enig idee wie er achter geenstijl zitten?

Mensen met meer mediainvloed dan de Fok!top bijelkaar
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 20 april 2004 @ 02:24:59 #30
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18552806
Triest.

Dit is idd echt te erg voor woorden!
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
pi_18552814
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:24 schreef reem het volgende:
Enig idee wie er achter geenstijl zitten?
Ik weet het niet.
pi_18552818
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef Steijn het volgende:

[..]

Laten we er geen links/rechts kwestie van maken. Misdadigers hebben geen politieke kleur maar verdienen slechts een plek achter de tralies.
Hij begon
De politieke kleur van deze misdadigers speelt echter wel een rol denk ik.
Het past namelijk in een hedendaagse trend. Cliteur, van Aartsen, Wilders, Hirshi Ali, en nu dus ook GeenStijl. Bedreigingen, aanslagen etcetera.
Maar om nu al te spreken over daders is enigszins prematuur alhoewel ik wel een wedje wil leggen uit welke hoek deze knuppel kwam.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_18552821
Danny kan kogelvrije ruiten gaan aanschaffen? Als je op het internet al niet eens meer veilig bent
pi_18552826
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:25 schreef Overlast het volgende:
Politiek doe je met woorden. Mensen die dat niet doen zijn misdadigers.
pi_18552840
Vooral laten kennen!

Nu hebben ze toch hun zin!
The gum you like, is coming back in style.
pi_18552847
Dit is toch niet te geloven!
Dan ga je je toch afvragen hoelang het duurt voordat zulke personen bij bijvoorbeeld Danny, Yvonne of een FA op de stoep staan omdat ze het niet eens zijn met een ban
Napoleo ubicumque felix
pi_18552850
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:26 schreef Steijn het volgende:

[..]

Politiek doe je met woorden. Mensen die dat niet doen zijn misdadigers.
Zonder meer, maar betekent dat dat je niet mag kijken naar de achtergrond van deze aanslagplegers/bedreigers.
Ik denk dat daar lessen uit te leren zijn.
pi_18552853
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vooral laten kennen!

Nu hebben ze toch hun zin!
Ga jij dan de held uithangen en meld je aan. Ik kan me het wel voorstellen, die lui hebben vast ook kinderen. Reden temeer dat bedreiging zeer zwaar dient te worden opgenomen.
pi_18552857
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:29 schreef Overlast het volgende:

[..]

Zonder meer, maar betekent dat dat je niet mag kijken naar de achtergrond van deze aanslagplegers/bedreigers.
Ik denk dat daar lessen uit te leren zijn.
Ik denk het niet. Je politiek links of politiek rechts er niet op aanspreken.
  dinsdag 20 april 2004 @ 02:30:02 #40
67385 ROG
Go on, say it.
pi_18552858
pi_18552859
Leo Beenhakker is niet voor niets naar Mexico geëmigreerd, hij werd ook al maanden bedreigd...
pi_18552862
wraakactie van MartinK en zijn kornuiten ?
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_18552869
Wat een ongelooflijke kutactie! Bij deze wens ik De Chileen veel sterkte toe met het herstel. Ik hoop dat ze de mongolen kunnen vinden. De pen is nog steeds machtiger dan het zwaard!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 20 april 2004 @ 02:32:12 #44
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_18552875
Of toch niet?
pi_18552901
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:25 schreef Overlast het volgende:
Hij begon
Het past namelijk in een hedendaagse trend. Cliteur, van Aartsen, Wilders, Hirshi Ali, en nu dus ook GeenStijl. Bedreigingen, aanslagen etcetera.
Maar om nu al te spreken over daders is enigszins prematuur alhoewel ik wel een wedje wil leggen uit welke hoek deze knuppel kwam.
Last van een selectief geheugen? Je vergeet Melkert, Rosenmüller, Cohen, etc, en ook tal van andere mensen die totaal niets met politiek van doen hebben. Als je met je vingertje naar links of rechts blijft wijzen blijft er een vijandige sfeer in Nederland hangen waarbij dit soort dingen gebeuren. Het is momenteel al zo erg dat ik niet eens verbaasd ben over dit walgelijke bericht.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_18552912
Hopen dat die kloothommels een fout of welk forum dan ok maken.
Sterkte GS en Chileen!
When does the hurting stop ? ...
pi_18552925
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Last van een selectief geheugen? Je vergeet Melkert, Rosenmüller, Cohen, etc, en ook tal van andere mensen die totaal niets met politiek van doen hebben. Als je met je vingertje naar links of rechts blijft wijzen blijft er een vijandige sfeer in Nederland hangen waarbij dit soort dingen gebeuren. Het is momenteel al zo erg dat ik niet eens verbaasd ben over dit walgelijke bericht.
Inderdaad, ik denk dat je gelijk hebt.
pi_18552931
quote:

[..]

Dat was toch van 1 gek die zich stoer vond toch? Volgens mij wordt die andere "groep" door verschillende mensen/organisaties bedreigt.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_18552942
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:29 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Je politiek links of politiek rechts er niet op aanspreken.
Nee, maar je kan mensen met een uitgesproken mening in de hoek waar klappen vallen extra ondersteunen. Morele steun en beveiliging.
Het gaat er niet om politieke partijen af te straffen oid.
Als je erkent dat dit soort mensen een bepaalde gemene deler hebben, dan kan je proberen in die hoek extra maatregelen te nemen.
Maar zoals gezegd: laten we eerst afwachten uit welke hoek deze daders komen.
pi_18552980
quote:

[..]

Natuurlijk zijn er ook enkele brieven naar hen gestuurd na de moord op Fortuyn.
Deze bedreigingen staan echter niet in verhouding met wat er nu geburt, en vallen bovendien niet in de reeks bedreigingen/aanslagen die ik bedoelde. Ik doelde op de laatste paar maanden waarin vooral "rechtse" opiniemakers de pineut zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')