Hopen dat voor die tijd straffen voor dit soort zaken zijn verhoogd. Anders kunnen ze hun daden weer hervatten na een half jaar en 100 euro.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:23 schreef mazaru het volgende:
Wijzen naar groepen heeft weinig zin aangezien nog niemand weet wie er onder die bivakmutsen zaten.
Die gasten vallen gegarandeerd door de mand.
Waarschijnlijk zijn ze heel trots op wat ze hebben gedaan, en gaan ze daar prat op bij hun net zo domme vriendjes, die het ook weer verder vertellen.
Hear hear! Of het nou links, rechts, blank, zwart, anti-rook of rokers waren. Het blijven hoe dan ook klootzakken en over elk van de genoemde groepen hierboven is wel iets slechts te zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Laten we er geen links/rechts kwestie van maken. Misdadigers hebben geen politieke kleur maar verdienen slechts een plek achter de tralies.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:24 schreef reem het volgende:
Enig idee wie er achter geenstijl zitten?
Hij begonquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Laten we er geen links/rechts kwestie van maken. Misdadigers hebben geen politieke kleur maar verdienen slechts een plek achter de tralies.
Politiek doe je met woorden. Mensen die dat niet doen zijn misdadigers.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:25 schreef Overlast het volgende:
De politieke kleur van deze misdadigers speelt echter wel een rol denk ik.
Zonder meer, maar betekent dat dat je niet mag kijken naar de achtergrond van deze aanslagplegers/bedreigers.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Politiek doe je met woorden. Mensen die dat niet doen zijn misdadigers.
Ga jij dan de held uithangen en meld je aan. Ik kan me het wel voorstellen, die lui hebben vast ook kinderen. Reden temeer dat bedreiging zeer zwaar dient te worden opgenomen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vooral laten kennen!
Nu hebben ze toch hun zin!
Ik denk het niet. Je politiek links of politiek rechts er niet op aanspreken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:29 schreef Overlast het volgende:
[..]
Zonder meer, maar betekent dat dat je niet mag kijken naar de achtergrond van deze aanslagplegers/bedreigers.
Ik denk dat daar lessen uit te leren zijn.
Last van een selectief geheugen? Je vergeet Melkert, Rosenmüller, Cohen, etc, en ook tal van andere mensen die totaal niets met politiek van doen hebben. Als je met je vingertje naar links of rechts blijft wijzen blijft er een vijandige sfeer in Nederland hangen waarbij dit soort dingen gebeuren. Het is momenteel al zo erg dat ik niet eens verbaasd ben over dit walgelijke bericht.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:25 schreef Overlast het volgende:
Hij begon![]()
De politieke kleur van deze misdadigers speelt echter wel een rol denk ik.
Het past namelijk in een hedendaagse trend. Cliteur, van Aartsen, Wilders, Hirshi Ali, en nu dus ook GeenStijl. Bedreigingen, aanslagen etcetera.
Maar om nu al te spreken over daders is enigszins prematuur alhoewel ik wel een wedje wil leggen uit welke hoek deze knuppel kwam.
Inderdaad, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Last van een selectief geheugen? Je vergeet Melkert, Rosenmüller, Cohen, etc, en ook tal van andere mensen die totaal niets met politiek van doen hebben. Als je met je vingertje naar links of rechts blijft wijzen blijft er een vijandige sfeer in Nederland hangen waarbij dit soort dingen gebeuren. Het is momenteel al zo erg dat ik niet eens verbaasd ben over dit walgelijke bericht.
Dat was toch van 1 gek die zich stoer vond toch? Volgens mij wordt die andere "groep" door verschillende mensen/organisaties bedreigt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Last van een selectief geheugen? Je vergeet Melkert, Rosenmüller, Cohen, etc, en ook tal van andere mensen die totaal niets met politiek van doen hebben. Als je met je vingertje naar links of rechts blijft wijzen blijft er een vijandige sfeer in Nederland hangen waarbij dit soort dingen gebeuren. Het is momenteel al zo erg dat ik niet eens verbaasd ben over dit walgelijke bericht.
Nee, maar je kan mensen met een uitgesproken mening in de hoek waar klappen vallen extra ondersteunen. Morele steun en beveiliging.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Je politiek links of politiek rechts er niet op aanspreken.
Natuurlijk zijn er ook enkele brieven naar hen gestuurd na de moord op Fortuyn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |