Kijk nog eens goed.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu heb ik godverdomme kramp in mijn waffel..
Veel pauze zit er niet in denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dit en meer. Na de reclame.
Als ik hem zie walg ik ervanquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat valt toch reuze mee?
Weet wel dat morgenochtend heel veel mensen wakker worden met de gedachte:'' Wat heb ik in godsnaam gedaan?''
Dat blije hoofd van die andere vent!quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:18 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed.!!!
[afbeelding]
Ik ook,quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zou al uren slapen
Ja, en gemaakt door mijn toenmalige liefje de Marketing Manager. De trut.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het is wel zo'n typisch bedrijfsbladfoto, idd..
Nóg moeilijker nee te zeggen, right?quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:19 schreef static het volgende:
[..]
Ja, en gemaakt door mijn toenmalige liefje de Marketing Manager. De trut.
Hoe langer ik naar deze foto kijk.. hoe meer ik de neiging krijg in krijsen uit te barstenquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:18 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed.!!!
[afbeelding]
Ik lig te gieren hier!!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:18 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed.!!!
[afbeelding]
En iteejer staat daar maar lief te lachen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:18 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed.!!!
[afbeelding]
Dat is Iteejer!quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat blije hoofd van die andere vent!
Is dat iteejer?quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
En iteejer staat daar maar lief te lachen..
.
. :'(.
.
Polonaise.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Juist!quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
En iteejer staat daar maar lief te lachen..
.
.
.
.
Ja. Kut was dat. Figuurlijk dan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:20 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nóg moeilijker nee te zeggen, right?.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:21 schreef Xebrozius het volgende:
Die vertrokken mond, dat hoofd dat uitstraalt: "wat doe ik hier?"
Dat blije hoofd naast hem, je ziet hem gewoon denken: "amai, stappen met Uwen zoon is nog vrij plezant hoor".
Ah, de beloning was er wel naar?quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:22 schreef static het volgende:
[..]
Ja. Kut was dat. Figuurlijk dan.
Zat Yvonne niet gewoon op de ideale hoogte bij iteejer?quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:21 schreef Xebrozius het volgende:
Die vertrokken mond, dat hoofd dat uitstraalt: "wat doe ik hier?"
Dat blije hoofd naast hem, je ziet hem gewoon denken: "amai, stappen met Uwen zoon is nog vrij plezant hoor".
"Wie heeft er op mijn shirt geniest? En wie gaat dat iteejer vertellen die er nu met zijn hand in staat te roeren?"quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Juist!!!
Zo lief!.
En vork zo van "uhh? Wat de fuck?"
!
!
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |