abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2004 @ 00:40:18 #1
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_18551838
Ik heb ongeveer 23 uur per dag zin in eten. Geen hongergevoel maar gewoon zin in eten. En dan eet ik meestal ook wel wat. Geen snackvoer ofzo maar gewoon brood met vlees ofzo. Snoepen doe ik niet want daar hou ik niet van. Ik kom ook niet aan door de hele dag eten dus dat is het probleem niet.
Het probleem is dat dat allemaal maar geld kost. Al dat ge-eet dus Voor zover ik weet heb ik geen lintworm ofzo omdat ik dus niet de hele dag een hongergevoel heb en ook niet ineens lomp afval. Kheb dit trouwens al een hele tijd dus het is niet iets van de laatste weken. Wat kan dit zijn? Als ik niet ga eten als ik trek heb krijg ik wel een hongergevoel en das kut. Tis iig geen verveling want ik verveel me nooit... Help! Kvindet niet koel meer....
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 20 april 2004 @ 00:45:45 #2
56951 Najra
---------------
pi_18551882
Wat eet je dan zowel in die 23 uur en...
wat doe je in dat ene uurtje?
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  dinsdag 20 april 2004 @ 00:46:40 #3
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_18551895
als je veel bezig bent op een dag kan het gewoon zijn dat je lichaam energie nodig heeft dmv voedsel. dat hoeft opzich niet abnormaal te zijn.

het is wel kut als je het niet meer kunt betalen..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_18551903
Continu trek/honger hebben...
In dit geval is het voor jou een probleem.
Ik laat hem open.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18552029
Misschien moet je wat minder gaan blowen
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:03:40 #6
44649 beelz
pi_18552050
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 00:45 schreef Najra het volgende:
Wat eet je dan zowel in die 23 uur en...
wat doe je in dat ene uurtje?
dan slaap ik
serieus: kwou niet overdrijven door 24 uur per dag te zeggen.. 23 uur per dag is ook wat hoog gegrepen maar het is om te verduidelijken dat het een heel groot gedeelte van de dag is (zeker 3 kwart)
Besef Regulier!
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:04:46 #7
44649 beelz
pi_18552055
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 00:46 schreef twiFight het volgende:
als je veel bezig bent op een dag kan het gewoon zijn dat je lichaam energie nodig heeft dmv voedsel. dat hoeft opzich niet abnormaal te zijn.

het is wel kut als je het niet meer kunt betalen..
kben niet fysiek veel bezig dus dat lijkt me niet de verklaring...

idd kut als je het niet kan betalen
Besef Regulier!
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:05:22 #8
44649 beelz
pi_18552061
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 00:48 schreef Brennie het volgende:
Continu trek/honger hebben...
In dit geval is het voor jou een probleem.
Ik laat hem open.
niet gezien sorry....
thnx voor open houden
Besef Regulier!
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:05:54 #9
44649 beelz
pi_18552067
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:01 schreef kraskop het volgende:
Misschien moet je wat minder gaan blowen
* beelz blowt al bijna 2 jaar niet meer...
Besef Regulier!
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:24:28 #10
85085 right-wing
Voor het Vaderland
pi_18552242
Ga eens wat actiever worden, dan denk je minder aan eten en het mogelijke hongergevoel. Je hebt die "honger" gewoon een plaats gegeven in je levensstijl. Volgensmij zit het gewoon tussen je oren. Ik heb weleens gehoord van ziektes waarbij je veel zin in voedsel krijgt (diabetes) maar zo erg zal het wel niet zijn...
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:34:57 #11
44649 beelz
pi_18552338
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:24 schreef right-wing het volgende:
Ga eens wat actiever worden, dan denk je minder aan eten en het mogelijke hongergevoel. Je hebt die "honger" gewoon een plaats gegeven in je levensstijl. Volgensmij zit het gewoon tussen je oren. Ik heb weleens gehoord van ziektes waarbij je veel zin in voedsel krijgt (diabetes) maar zo erg zal het wel niet zijn...
Denk idd ook niet dat het diabetes is (wist trouwes niet dat je daardoor meer zin in eten krijgt).

Even aannemen dat je gelijk hebt en dat het tussen mijn oren zit, hoe verander je dat dan? Simpel antwoord hierop is natuurlijk gewoon niet eten als je zin hebt in eten maar kheb dan denkik wat meer hulp nodig.
Besef Regulier!
  dinsdag 20 april 2004 @ 02:22:14 #12
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_18552774
Ik denk simpelweg dat eten je hobby is en dat als je een andere hobby hebt dat je dan minder gaat eten. Ik denk dat vrijwel alles kan werken. Het probleem van computeren (tenzij het intensieve spelletjes zijn ofzo) is dat je kan eten en computeren tegelijk, dus dat werkt niet echt. Maar een hobby buitenshuis is natuurlijk makkelijk, fietsen ofzo. Wat ook misschien kan helpen is als je iets wil gaan eten, om dan niks te eten maar wel te drinken. Drinken is goedkoper, maar heeft wel de sensatie van eten (een beetje dan).
  dinsdag 20 april 2004 @ 02:23:50 #13
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18552790
een woord; epherdra
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 20 april 2004 @ 02:43:11 #14
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_18552974
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:34 schreef beelz het volgende:

[..]

Denk idd ook niet dat het diabetes is (wist trouwes niet dat je daardoor meer zin in eten krijgt).
ben je als je trek aan eten krijgt rillerig?
voel je je dan duizelig en/of zweet je?
heb je alleen trek of ook veel dorst?

als je op al deze drie vragen overtuigend 'ja' antwoord dan pas zou ik me zorgen maken.
zo niet dan kun je diabetes wel redelijk zeker uitsluiten (alhoewel een bloedsuikercontrole zo gepiept is en meer zekerheid geeft)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_18554987
Als je niet aankomt,is het geen probleem toch?
pi_18555072
Elke keer als je honger hebt een glas water drinken i.p.v wat eten. Is stukken goedkoper en als je teveel eet anders ook nog een stuk gezonder. Water vult behoorlijk, maar heeft helaas niet de smaak van een heerlijk boterhammetje rosbief.

Nu ik hier aan denk krijg ik ook weer honger en trek ik m'n boterhammen tevoorschijn. Zelf eet ik een half brood per dag en een flinke avondmaaltijd Tijdens trainen (5 keer per week) eet ik meestal wel 6 boterhammen extra.

Constant honger hebben is trouwens ook een gevoel dat komt door gewenning. In zekere zin zul je moeten proberen af te kicken van het constant voldoen aan die hongerbehoefte, deze verdwijnt dan na enige tijd min of meer helemaal. Ben wel benieuwd hoeveel jij eet?

[edit] snoepen probeer ik tot een minimum te beperken maar af en toe heb ik de suiker gewoon nodig Cola en andere frisdranken drink ik eigenlijk alleen in het weekend en dan ook beperkt [/edit]

[ Bericht 15% gewijzigd door 205_Lacoste op 20-04-2004 10:09:25 ]
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 10:00:13 #17
43556 miss_dynastie
pi_18555074
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als je niet aankomt,is het geen probleem toch?
Weet je hoe duur dat wordt?

Ik zou sowieso ff bloed laten prikken om een medische oorzaak uit te sluiten.
pi_18555254
Och jee,het gaat weer om geld hoor
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:44:15 #19
44649 beelz
pi_18555754
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:11 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Och jee,het gaat weer om geld hoor
Ja het gaat om geld... Niet iedereen is gezegend met buitensporig rijke ouders of met een goede baan. Sommige mensen studeren en moeten alles zelf betalen van een minimaal loontje omdat fulltime werken er niet in zit en die stufi is ook the weinig daarvan kan je net 2 weken rondkomen nadat je alle vaste lasten hebt betaald. En dan doe je ook nog eens heel erg zuinig aan.
Dus STFU
Besef Regulier!
pi_18559770
Veel water drinken.... Klinkt raar, maar bij mij stopt het de honger iig wel als ik heel wat water drink.
Zelf drink ik zo'n 3 liter water per dag, ik had ook wel vaak honger (niet extreem of zo) en bij mij heeft water goed geholpen.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_18559880
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 10:44 schreef beelz het volgende:

[..]

Ja het gaat om geld... Niet iedereen is gezegend met buitensporig rijke ouders of met een goede baan. Sommige mensen studeren en moeten alles zelf betalen van een minimaal loontje omdat fulltime werken er niet in zit en die stufi is ook the weinig daarvan kan je net 2 weken rondkomen nadat je alle vaste lasten hebt betaald. En dan doe je ook nog eens heel erg zuinig aan.
Dus STFU
Nah,dan eet je toch lekker niks
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:43:00 #22
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18560696
Ik heb er ook last van wanneer ik de hele dag niets doe. Dus zoek wat afleiding, ga sporten!!
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18561324
Ik heb er ook last van en ik vind het super irritant. Als ik een flinke maaltijd op heb, heb ik een uur later al weer trek en kan ik makkelijk een pizza op. En dan krijg ik altijd te horen van, ja dan eet je niet genoeg. Dat is als helemaal niet waar, want ik eet tot ik bijwijze van spreken niets meer eten kan en dan heb ik na een uur toch weer honger.
Ik heb dus zat hobbies en ik sport iets van 7 keer in de week. Als ik sport heb ik geen honger, maar als ik terug kom gelijk weer wel, dus dat werkt ook niet erg.
Het is gewoon irritant :S
pi_18561352
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:23 schreef HAL9000S het volgende:
een woord; epherdra
verklaar je nader..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18561906
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 02:23 schreef HAL9000S het volgende:
een woord; epherdra