Stuur 'm een oliebol. Maar dan wel de poedersuiker alvast een dag eerder sturenquote:Op maandag 19 april 2004 22:03 schreef JimmyJames het volgende:
Op ebay, in de laatste minuten begon die nerd op eens te bieden, en verloor ik de veiling.
![]()
Zal ik hem een dreigbrief sturen ?
Veel plezier ermee nogquote:Op maandag 19 april 2004 22:07 schreef kippiej het volgende:
Whehehe, dus ikke ging lekker hoger dan die kutsloebers daar bieden op E-bay.
en nu heb ik 'm dus !
Bood je toevallig op een DVD van minority reportquote:Op maandag 19 april 2004 22:07 schreef kippiej het volgende:
en nu heb ik 'm dus !
of je wordt een keer volwassen??quote:Op maandag 19 april 2004 22:03 schreef JimmyJames het volgende:Zal ik hem een dreigbrief sturen ?
En de andere bieder was de koper zelf die de prijs naar ¤100 omhoog gooide, terwijl de winkelwaarde ¤20 is?quote:Op maandag 19 april 2004 22:07 schreef kippiej het volgende:
en nu heb ik 'm dus !
Die zou ik nog niet willen al kreeg ik er geld bij ... maar da's mijn mening.quote:Op maandag 19 april 2004 22:11 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Bood je toevallig op een DVD van minority report?
Heb ik ook weleens gedaan, niet zo effectief om je eigen veiling te winnenquote:Op maandag 19 april 2004 22:14 schreef daReaper het volgende:
[..]
En de andere bieder was de koper zelf die de prijs naar ¤100 omhoog gooide, terwijl de winkelwaarde ¤20 is?
Dan moet je ook niet klagen als iemand anders over je bieding heen gaatquote:Op maandag 19 april 2004 22:15 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gedaan, niet zo effectief om je eigen veiling te winnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |