abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19035080
quote:
Op maandag 10 mei 2004 23:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik praat uit ervaring: ze heeft gelijk. Een beetje man neukt alles wat los of vast zit
Generaliseren is me tot daar aan toe, maar de term 'een beetje man' stoort me. Dat heeft niets met elkaar te maken. Beetje gefrustreerd misschien?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_19045591
Ik vind het vervelend mumu dat je mijn verhaal nogal selectief opvat en deze vervolgens selectief qoute. Jammer dat je je eigen mening zo probeert op te dringen aan iedereen.

Sommige opmerkingen vind ik hier ook behoorlijk slecht onderbouwd. Zoals "het is normaal, mannen zijn nou eenmaal zo!" Dat vind ik echt onzin. De opmerking zo ben ik nu eenmaal vind ik echt te dom voor woorden.
pi_19051136
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 14:23 schreef catena het volgende:
Jammer dat je je eigen mening zo probeert op te dringen aan iedereen.
"Opdringen".. zozo..
Dat is jouw label / waarde-oordeel over mijn persoontje en dat is voor de inhoudelijke discussie niet zo relevant.
Leerzaam voor jou is om na te gaan waarom je dat zo voelt.
pi_19051200
kan er weer eens inhoudelijk worden gereageerd?

bij voorbaat dank!
  dinsdag 11 mei 2004 @ 17:46:47 #255
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19051216
OMG.... Ze zijn nog steeds bezig ....

We gaan als deze vol is toch geen deel 2 openen hè?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19051327
slotje??
pi_19059097
quote:
Op maandag 19 april 2004 21:43 schreef Anoniempje het volgende:
Ik vroeg me af...is het normaal dat mannen dit soort plaatjes in hun bureaula hebben....?
Elke gezonde hollandse jongen heeft dat
pi_19059176
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 14:23 schreef catena het volgende:

Sommige opmerkingen vind ik hier ook behoorlijk slecht onderbouwd. Zoals "het is normaal, mannen zijn nou eenmaal zo!" Dat vind ik echt onzin. De opmerking zo ben ik nu eenmaal vind ik echt te dom voor woorden.
hoe leg je dat anders uit. en de meeste mannen vinden het nogal een must om lekker te rukken, met plaatjes van vrouwelijk schoon, jesus, wanneer gaat dit topic eens dicht eik ?
pi_19060588
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 22:59 schreef godard_k het volgende:

[..]

hoe leg je dat anders uit. en de meeste mannen vinden het nogal een must om lekker te rukken, met plaatjes van vrouwelijk schoon, jesus, wanneer gaat dit topic eens dicht eik ?
*Zich ook verbaast
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_19060902
om 14.23 uur kwam er nog een post waardoor ik hoopte dat er een normalere discussie verder op zou volgen.

helaas kan dat blijkbaar niet dus er komt idd een slotje, deel twee lijkt me geen goed plan. de meningen zijn duidelijk en de puberale one liners en stookposten hebben we gezien...

het is weer leuk geweest zo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')