Generaliseren is me tot daar aan toe, maar de term 'een beetje man' stoort me. Dat heeft niets met elkaar te maken. Beetje gefrustreerd misschien?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik praat uit ervaring: ze heeft gelijk. Een beetje man neukt alles wat los of vast zit
"Opdringen".. zozo..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:23 schreef catena het volgende:
Jammer dat je je eigen mening zo probeert op te dringen aan iedereen.
Elke gezonde hollandse jongen heeft datquote:Op maandag 19 april 2004 21:43 schreef Anoniempje het volgende:
Ik vroeg me af...is het normaal dat mannen dit soort plaatjes in hun bureaula hebben....?
hoe leg je dat anders uit. en de meeste mannen vinden het nogal een must om lekker te rukken, met plaatjes van vrouwelijk schoon, jesus, wanneer gaat dit topic eens dicht eik ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:23 schreef catena het volgende:
Sommige opmerkingen vind ik hier ook behoorlijk slecht onderbouwd. Zoals "het is normaal, mannen zijn nou eenmaal zo!" Dat vind ik echt onzin. De opmerking zo ben ik nu eenmaal vind ik echt te dom voor woorden.
*Zich ook verbaastquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:59 schreef godard_k het volgende:
[..]
hoe leg je dat anders uit. en de meeste mannen vinden het nogal een must om lekker te rukken, met plaatjes van vrouwelijk schoon, jesus, wanneer gaat dit topic eens dicht eik ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |