Neequote:Op maandag 19 april 2004 21:43 schreef Anoniempje het volgende:
Ik was dit weekend bij mijn vriend. Ik maakte huiswerk op zijn kamer en ik had een puntenslijper nodig. Ik dacht dat die wel in het laatje zou zitten dus daar keek ik in. Maar toen zag ik allemaal uitgeprinte foto's van naakte meisjes, MOOIE naakte meisjes. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Ik voel me er niet echt lekker onder nu. Het is net alsof ik..niet genoeg ben...zeg maar.
Maar ik kan en wil hem er ook niet mee confronteren...
Ik vroeg me af...is het normaal dat mannen dit soort plaatjes in hun bureaula hebben....?
Nee, dat is echt niet normaal .quote:Op maandag 19 april 2004 21:43 schreef Anoniempje het volgende:
Ik vroeg me af...is het normaal dat mannen dit soort plaatjes in hun bureaula hebben....?
Ja, post ze eerst eens hierquote:Op maandag 19 april 2004 21:47 schreef Bill_E het volgende:
en mischien moet je hem wat foto's van jouw naakt gevenkan ie daar naar kijken
Ach schei toch uit. Ieder z'n ding.quote:Op maandag 19 april 2004 21:49 schreef Miss_X het volgende:
Dat jongens met een vriendin wel eens aan een ander denken tijdens het trekken ok,
maar zo duidelijk onder je neus krijgen aan welke meisjes hij denkt..![]()
Ik wil het in ieder geval als vriendin niet weten waar hij allemaal aan denkt.
maar goed dat je zo onwetend bentquote:Op maandag 19 april 2004 21:49 schreef Miss_X het volgende:
Dat jongens met een vriendin wel eens aan een ander denken tijdens het trekken ok,
maar zo duidelijk onder je neus krijgen aan welke meisjes hij denkt..![]()
Ik wil het in ieder geval als vriendin niet weten waar hij allemaal aan denkt.
hij heb ze nietquote:Op maandag 19 april 2004 21:49 schreef Boschjesman het volgende:
ik heb ze niet
maar er zijn genoeg mensen die dat wel hebben, (daarvoor zijn bijvoorbeeld ook bladen als de playboy)
en het is ongeveer te vergelijken met zoals veel vrouwen graag films kijken met josh harnett ofzo, (ook puur en alleen omdat die er goed uitziet)
het is niet echt iets waar je je zorgen over hoeft te maken,
maar als je je daar niet prettig bij voelt, waarom zeg je dat hier op fok!, en niet aan je vriendje,
die zal echt wel daar rekening mee houden en ze wegdoen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |