Is al verzekerd, alleen niet bij het VGZ.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:34 schreef blieblie het volgende:...
En ga je de beestenboel nu verzekeren?.
Het is maar waar je graag naar kijktquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doet me dit nou denken aan
A. As the world turns introfilmpje
B. Days of our lives introfilmpje
don't ask...
Op mediumquote:Op zaterdag 24 april 2004 00:58 schreef febster het volgende:
[..]
Welk niveau? Op Hard zijn de gasten toch al vrij pittig
Idemquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:04 schreef FlowDesign het volgende:
testje
Mijn resultaat:
Met jou een relatie hebben is een droom. Je bent de perfecte minnaar of minnares, je geeft de ander genot, bent eerlijk en gevoelig. Let love rule!
welke leuke meid meldt zich?
quote:Met jou een relatie hebben is een droom. Je bent de perfecte minnaar of minnares, je geeft de ander genot, bent eerlijk en gevoelig. Let love rule!
zeker een brede vriend erbijquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:51 schreef blieblie het volgende:
Tjooow, mooi meisje net in de winkel.
Neej, met der moeder.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:54 schreef Blueman het volgende:
[..]
zeker een brede vriend erbij
en ook niet tegen dat meiske gezegd van..quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, met der moeder.
Condensator van een naaimachine kaput.
Maarrrr jaah, die verkoop ik nie.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
en ook niet tegen dat meiske gezegd van..
ik heb wel een andere naaimachine
geen, spaar je geld voor iets leukers..quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:39 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand een tip over wat voor auto ik moet kopen?
ligt eraan wat je prijsklasse is en in wat voor auto's je niet gezien wil wordenquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:39 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand een tip over wat voor auto ik moet kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |