Hallo allemaal,
Ik heb misschien een vreemd probleem, en ben dan ook benieuwd of er meerderer mensen zijn met hetzelfde probleem. Ik heb namelijk een hekel aan werken. Het "VERPLICHT BEPAALDE HANDELINGEN MOETEN VERRICHTEN". 's ochtends de deur uit en 's avonds weer thuis. Ik haat het gewoon.
Op mijn 18 moest ik van mijn ouders gaan werken, en ik heb toen ook in enkele maanden tijd constant een ander baantje gehad. Ik werkte gewoon partitime, en een heel enkele keer een weekje fulltime, maar deed dat alleen als het bedrijf aangaf dat dat echt even nodig was.
Werk nu bij nieuwe werkgever fulltime.
Ik haat het om de hele dag te werken 5 dagen in de week.
Daar komt nog bij dat ik op mijn 23e nog steeds niet weet wat ik wil worden.
Ik heb bij diverse bureaus testen gedaan, en daar kwam uit dat ik wel weet wat ik vooral NIET wil doen qua werk, maar wat ik wel leuk vindt kwam daar niet naar voren.
Toen ik parrtime werkte en thuis zat, heb ik mijzelf altijd vermaakt. Ik heb nooit gehad dat ik me verveelde. Nu ik fulltime werk zit ik iedere dag en iedere week af te tellen hoelang ik nog moet, tot het weekend tot de vakantie van de zomer.
Aangezien ik het al mijn hele leven leuk vindt om met computers bezig te zijn, werk ik nu sinds een paar weken in een pc winkel. Echter, iedere dag met die computers bezig zijn, komt je gewoon de strot uit.
Ik ken mensen die werken omdat ze het leuk vinden!!
Zijn er nog meer mensen die gewoon een hekel hebben aan het werken op zich, aan het "verplicht bepaalde handelingen moeten verrichten"
Gabriel