SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een leuk idee natuurlijk, maar om zoiets op een vrijgezellenfeest te gaan doen? mwa ..."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Dan kan je toch ook wel zelf wat dingen verzinnen? Wat je zelf zoal doet en kan bijvoorbeeld...quote:Op maandag 19 april 2004 19:18 schreef tinkebell het volgende:
gelukkig kan ik heel veel en heb ik wat dat betreft genoeg expertise te bieden
ja precies,zoals je schrijft,dat hoor je vaak en dat bieden heeel veel bedrijven aan.quote:Op maandag 19 april 2004 19:21 schreef Angeles het volgende:
Oh ja, veel mensen vinden ook van die praktische dingen wel leuk. Zoals borden en theeserviezen beschilderen enzo, of vogelhuisjes versieren, dat soort dingen. Wat je bij vrijgezellenfeestjes ook vaak hoort is dat ze allemaal een deel van een servies beschilderen en dat de bruid het geheel cadeau krijgt op haar bruiloft.
voor een vrijgezellenfeest.quote:Op maandag 19 april 2004 19:22 schreef tinkebell het volgende:
een tas beschilderen? is dat leuk?
Ja, maar als jij dus beeldend kunstenaar bent dan kun je dat met die borden enzo wel op een mooiere, artistiekere manier dan die bedrijven. Want dat praktische is kennelijk wel wat de meeste mensen aanspreekt, dus daar zou ik dan niet al te veel vanaf wijken. In elk geval dingen maken die ze kunnen gebruiken, die leuk zijn om neer te zetten, bijvoorbeeld van papiermarché of klei. Een naaktmodel tekenen is inderdaad wel leuk, je kunt ook een naaktbeeldje maken of zo.quote:Op maandag 19 april 2004 19:23 schreef tinkebell het volgende:
ja precies,zoals je schrijft,dat hoor je vaak en dat bieden heeel veel bedrijven aan.
Dat wil ik dan dus niet,t moet wél wat origineler zijn.
Wat ik zelf doe als beeldend kunstenaar,dat gaat niet in 2 uurtjes met mensen die (over het algemeen) a-creatief zijn.
Het moet dus wel heel simpel blijven en vooral gezellig zijn voor de mensen.
Oh ja, waar hoor jij dat dan vaak.. Ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord!quote:Wat je bij vrijgezellenfeestjes ook vaak hoort is dat ze allemaal een deel van een servies beschilderen en dat de bruid het geheel cadeau krijgt op haar bruiloft.
Ik weet niet meer waar ik dat gehoord heb, maar dat is dan natuurlijk ook niet het enige cadeau dat het bruidspaar krijgt. Dat is gewoon iets voor erbij, net als dat sommige mensen recepten verzamelen voor een aankomend bruidspaar en daar een kookboek van maken of zo....quote:Op maandag 19 april 2004 19:29 schreef SadKingBilly het volgende:
Oh ja, waar hoor jij dat dan vaak.. Ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord!
(en ik kan me NIET voorstellen dat een bruidspaar daar interesse in heeft...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |