quote:Op maandag 19 april 2004 18:42 schreef piere het volgende:
connector resetten?
Net vernieuwdquote:Op maandag 19 april 2004 18:40 schreef SHERMAN het volgende:
Gokje batterijen
Nee, dat niet.. Maar het kon natuurlijk iets simpels zijn als een bepaald knopje (waar ik de functie dan niet van weet) vastzit ofzoquote:Op maandag 19 april 2004 18:40 schreef Troel het volgende:
Heb je al een andere muis geprobeerd?
lijkt me dattie kaduuk is dan. zou eerst met een andere testen, kijken of hetzelfde gebeurt. speciale toetsencombinatie oid waar dat door zou komen ken ik persoonlijk niet. ook al op google gezocht?quote:Op maandag 19 april 2004 18:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. Maar het kon natuurlijk iets simpels zijn als een bepaald knopje (waar ik de functie dan niet van weet) vastzit ofzo..
De muis connect vrij slecht trouwens.. Het zou me dus niet verbazen als er iets met dat ding aan de hand is (knop die vast blijft zitten aan de binnenkant)..
Indd. Als je je rechter shift-toets langer dan 5 seconden ingedrukt houdtquote:Op maandag 19 april 2004 18:40 schreef woutabest het volgende:
Ik heb vaak hetzelfde probleem... heeft iets met plaktoetsen te maken...
Bijna........ 5 kéér achter elkaar de shift aantikkenquote:Op maandag 19 april 2004 18:48 schreef chronos het volgende:
[..]
Indd. Als je je rechter shift-toets langer dan 5 seconden ingedrukt houdt
Allebei.quote:Op maandag 19 april 2004 18:50 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Bijna........ 5 kéér achter elkaar de shift aantikken
quote:Op maandag 19 april 2004 18:50 schreef woutabest het volgende:
[..]
Allebei.
tegelijk??quote:Op maandag 19 april 2004 18:50 schreef woutabest het volgende:
[..]
Allebei.
|