De supporters kwamen van linksquote:Op maandag 19 april 2004 19:06 schreef keeper het volgende:
Heeft Wouter Bos nou weer al het bewijsmateriaal achterover gedrukt.
Sorry hoor maar ik weet ook bijna niet meer voor welke club Van Persie speeltquote:Op maandag 19 april 2004 21:31 schreef Cart_man het volgende:
Wordt trouwens schijtziek van de berichtgeving door de media. Je zou haast gaan denken dat de ajaxspelers zijn aangevallen door Feijenoordsupporters...
Helemaal mee eens. Hulde voor de reacties van de Ajax-supporters en de clubquote:Op maandag 19 april 2004 21:51 schreef F1Bas het volgende:
Feyenoord spreekt waardering uit voor Ajax
19/4/2004 21:12
Feyenoord laat op z'n website weten de houding van Ajax, naar aanleiding van de molestatie van enkele Feyenoorders op De Toeksomst, afgelopen donderdag, te waarderen. Wat betreft de Rotterdamse club hebben de Amsterdammers - na een moeizame start - alles gedaan wat in hun vermogen ligt om z'n afkeuring over de gebeurtenissen te laten blijken.
'De staf van Ajax heeft in woord en gebaar alles gedaan om aan te geven hoe walgelijk en onacceptabel zij het gedrag van hun nep-supporters vindt’, aldus Feyenoord-manager Jan D. Swart op de officiële website van zijn club. ‘Wat er achteraf kon worden gedaan, is gedaan. De verklaringen van voorzitter Jaakke, directeur Van Eijden, en trainer Ronald Koeman laten geen twijfel bestaan over de verantwoordelijkheden en de ernst van de situatie.'
'Er is', zo vervolgt Swart op www.feyenoord.nl, 'de afgelopen dagen heel veel contact geweest tussen de vertegenwoordigers van Ajax en Feyenoord. Het bestuur van Ajax heeft vrijwel in alle media haar excuses aangeboden, er zijn bloemen gestuurd en het applaus dat Koeman van de echte Ajax-supporters kreeg sprak boekdelen. In de komende weken gaan we met z’n allen om de tafel zitten om voor honderd procent de zekerheid te krijgen dat ook kleinere klassiekers in een veilige ambiance gewoon gespeeld kunnen worden.'
Tot de eerstvolgende Ajax - Heerenveenquote:Op maandag 19 april 2004 19:34 schreef SCH het volgende:
Keeper, tot wanneer geldt jouw stadionverbod
Tja, dat komt omdat feyenoord er voor gekozen heeft niet op de kwestie te reageren in de media.quote:Op maandag 19 april 2004 21:31 schreef Cart_man het volgende:
Wordt trouwens schijtziek van de berichtgeving door de media. Je zou haast gaan denken dat de ajaxspelers zijn aangevallen door Feijenoordsupporters...
Volgens mij is alleen de spelers verzocht geen uitspraken te doen, Been had bevoorbeeld genoeg gevraagd kunnen worden...quote:Op maandag 19 april 2004 22:06 schreef keeper het volgende:
[..]
Tot de eerstvolgende Ajax - Heerenveen.
[..]
Tja, dat komt omdat feyenoord er voor gekozen heeft niet op de kwestie te reageren in de media.
Oeps, wel meteen een risicowedstrijd zeg.quote:Op maandag 19 april 2004 22:06 schreef keeper het volgende:
[..]
Tot de eerstvolgende Ajax - Heerenveen.
Hoezo? Kom je deze keer in je Heerenveen-hotpants?quote:Op maandag 19 april 2004 22:34 schreef SCH het volgende:
Oeps, wel meteen een risicowedstrijd zeg.
Eerst mijn Tieme pyama afdragenquote:Op maandag 19 april 2004 22:37 schreef keeper het volgende:
[..]
Hoezo? Kom je deze keer in je Heerenveen-hotpants?
*zucht*quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:13 schreef Luni het volgende:
En nu schijnen de ajaxsupporters de ouders van Hiddink te bedreigen, ze worden steeds heldhaftiger!
Oh, maar bij die kwal is het gebruikelijk dat ie alles op AJAX afschuift. Hoop natuurlijk niet dat het waar is. Buiten dat het heel triest zou zijn kan ons 'imago' het er op dit moment even niet bij gebruiken. Maarja zulllen de media wel weer leuk vindenquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Johan Derksen meldde het bij voetbal insite. Hiddink scheen er zelf weinig over kwijt te willen om geen olie op het vuur te gooien
Je hebt het over Derksen neem ik aan? Die zei het iets genuanceerder; "Tuig dat zich aanhanger van ajax noemt" of woorden van gelijke strekkingquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:47 schreef devv05 het volgende:
Oh, maar bij die kwal is het gebruikelijk dat ie alles op AJAX afschuift. Hoop natuurlijk niet dat het waar is. Buiten dat het heel triest zou zijn kan ons 'imago' het er op dit moment even niet bij gebruiken. Maarja zulllen de media wel weer leuk vinden
Die was druk bezig het NL elftal 40+ naar de eerste overwinning op het EK te coachenquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Johan Derksen meldde het bij voetbal insite. Hiddink scheen er zelf weinig over kwijt te willen om geen olie op het vuur te gooien
Ja over wie andersquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Je hebt het over Derksen neem ik aan?
Had jij het ook zo moeilijk bij die 1-0 van Malta?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die was druk bezig het NL elftal 40+ naar de eerste overwinning op het EK te coachen
Ja, ik schopte de hele tafel in elkaar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Had jij het ook zo moeilijk bij die 1-0 van Malta?
Kon me wel niet aan de indruk onttrekken dat de 2-1 buitenspel was.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:01 schreef pfaf het volgende:
Des te ironisch dat die ze juist opbrak aan het eind.
Wat ik me altijd afvraag, hoe weten ze dat het 'Ajax-supporters' zijn, ze gaan toch niet bellen of whatever en er dan bij zeggen dat ze voor Ajax zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |