Oke dan nemen we het grote Ajax drie punten afquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:25 schreef The_Hives het volgende:
Het heeft met Ajax te maken ja, niet met Jong Ajax. Dus ben ik tegen de punten in mindering.
Nope, en daarom moet Ajax gestraft worden (maar eigenlijk die 10 gasten en die andere 20 die hielpen)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Jong Ajax staat los van Ajax ofzo?
[..]
dat zijn jouw woorden. Maarja jij heb ook maar 1 bepaalde visie en die is altijd goed.quote:Ja en die dus geen donder om de rellen geven. Gatverdamme, hypocriet gezever is het toch.
Als we nu eens deze vergelijking maken, hoeveel cafe's worden niet gesloten vanwege overlast??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je snapt er geen lor van. Grow up. Het heeft niks met ajax te maken huilie.
Als je van voetbal houdt, ben je het met me eens. Mensen zoals jij en Van Basten die er niet hard tegen op willen treden, zijn mede schuld van het uit de hand lopen van dit soort onzin.
en dat is terecht?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Oke dan nemen we het grote Ajax drie punten af
Gaat het hier nou om rechtvaardigheid..???quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en dat is terecht?
Verlopig heeft de KNVB nog verdomd weinig gedaan om die (bij)naam te ontkrachten..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:40 schreef F1Bas het volgende:
Ach de straf zal alleen maar lager worden want het is toch de KNJB
Ze wuift haar eigen falen niet weg. Ajax trekt juist (deels) het boetkleed aan. Werkt (uiteraard terecht) mee aan alle onderzoeken, en is zelf ook bezig om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Gaat het hier nou om rechtvaardigheid..???
Ajax meet met twee maten door enerzijds te pleitten voor het "wonder" voetbalwet en anderzijds haar eigen falen weg te wuiven "in het belang van de spelers".
Ja maar dat is niet genoeg het liefst zien ze zoveel mogelijk punten in mindering of misschien wel helemaal uit de competitie, het liefst nog zodat hun eigen ploegje alsnog kampioen kan worden(puntenaftrek voor het 1e).quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ze wuift haar eigen falen niet weg. Ajax trekt juist (deels) het boetkleed aan. Werkt (uiteraard terecht) mee aan alle onderzoeken, en is zelf ook bezig om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.
Afspraken met feyenoord zijn al gemaakt, en meer stappen zullen waarschijnlijk nog wel volgen.
Dus we kunnen de boetes die de FC kreeg voor het afsteken van Fakkels door fans ook afkopen door een keer sorry te zeggen en Cruijff voor ons te laten praten..??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:12 schreef Staanplaats het volgende:
boetekleed aantrekken zou genoeg moeten zijn?? Kom op zeg!
Ik ben geen voorstander van het geven van punten vermindering, en ik zie ook ben voor een dader gerichte aanpak. Maar ajax is gewoon nalatig geweest, wat de nodige schade heeft opgeleverd. Zou wel heel simpel zijn om dan twee keer in de pers te zeggen hoe erg je het wel niet vind, om er zo af te komen.
Een harde straf voor ajax is hier minstens zo terecht als voor de daders..
Precies, gewoon twee keer met je kop op tv zeggen hoe vreselijk je het vind.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:15 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dus we kunnen de boetes die de FC kreeg voor het afsteken van Fakkels door fans ook afkopen door een keer sorry te zeggen en Cruijff voor ons te laten praten..??
En die wedstrijd zonder publiek nav het geweld tegen legia was ook niet nodig geweest als het toenmalige bestuur effe sorrie had gezegd![]()
Bij Ajax wordt er hartelijk gelachen om de KNVB.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ze wuift haar eigen falen niet weg. Ajax trekt juist (deels) het boetkleed aan. Werkt (uiteraard terecht) mee aan alle onderzoeken, en is zelf ook bezig om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.
behalve die 3 punten, vond ik de straf ook om te lachenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Ajax wordt er hartelijk gelachen om de KNVB.
ja, maar vraag me af of dit ooit luktquote:Wil je die rellen nou voorkomen of niet?
Het gaat me er niet om dat Ajax eventueel een hoge boete krijgt. Ik denk zelfs dat Ajax in de huidige positie zich daar niet zo druk om maakt. Ik vraag me alleen hardop af, of dit het gewensde effect zal hebben. Een goede oplossing heb ik ook niet. Maar een geldboete van een paar ton en 3 punten in mindering van Jong Ajax hebben géén effect. En als het al effect heeft, is het van korte duur. Zoiets wordt heel snel weer vergeten.quote:Waarom kijken sommige mensen toch zo hardnekkig naar hun eigenbelang. Het gaat om het voetbal in ons land, verdorie. Kan je dat dan geen lor schelen?
Nee hoor, volgens mij alleen het desbetreffende team. Is volgens mij dit seizoen gebeurd nog bij een 6e elftal ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:50 schreef Luni het volgende:
Als zo'n incident bij een amateurclub was gebeurd hadden ze de hele vereniging uit de competitie gehaald.
Alleen voor het elftal had het consequenties gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:50 schreef Luni het volgende:
Als zo'n incident bij een amateurclub was gebeurd hadden ze de hele vereniging uit de competitie gehaald.
Vergeten door die hersenloze sukkels ja, maar daar geet het niet om.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:53 schreef The_Hives het volgende:
een geldboete van een paar ton en 3 punten in mindering van Jong Ajax hebben géén effect. En als het al effect heeft, is het van korte duur. Zoiets wordt heel snel weer vergeten.
Lul nou eens niet zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:50 schreef Luni het volgende:
In Italie en Engeland gaat het er nog steeds harder aan toe dan in Nederland hoor..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:12 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat Digger helemaal gelijk heeft. De maatregelen in Nederland zijn tot nu toe altijd heel halfslachtig - heel gek, omdat we bij het gewone strafrecht juist om hardere straffen roepen.
Terwijl het effect van hardere straffen bij voetbal nou juist in het buitenland al bewezen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |