abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18689458
quote:
Op maandag 26 april 2004 03:00 schreef NgInE het volgende:
ik heb het ollien nu bijna door (denk ik), kan in elk geval al een stuk beter poppen nu. en landen gaat nog wat stroef. en er stonden gewoon mensen naar mij te kijken...waarschijnlijk wachtend totdat ik de 900 zou doen op een I-toys deck
Durf je het al rijdend? Dwz. durf je al een stoepje op te ollien of over een deck te ollien? Ik kan het inmiddels redelijk, maar ik laat me 3/4 van de keren dat ik het probeer nog gek maken door mijn angst . Dan bail ik, terwijl het toch goed gaat. Het probleem is dat ik automatisch te veel achter mijn board ga hangen als ik een stoepje op wil ollieen, en bij de landing schiet dan mijn board weg. Als ik er goed op let, dan gaat het goed, maar als ik bij het afzetten even uit evenwicht ben, dan heb ik nog niet genoeg setup tijd en gaat het nog mis.

Ik begin de kickflip nu wel aardig door te krijgen. Gisteren bijna eentje geland, maar dat was aan het einde van de dag en eigenlijk was ik te moe om verder te gaan. Ik merk dat ik het allemaal te snel wil doen. Als ik andere zie, dan lijkt het alsof ze de kickflip in één beweging doen. Maar als ik dat probeer, dan vliegt mijn board alle kanten op. Als ik er echt drie bewegingen van maak: pop-slide-kick, dan gaat het best. Eigenlijk kick ik dan ook niet, maar geef ik het board een zet met mijn voet en trek ik gelijk mijn been uit de weg. Eigenlijk meer iets van een late-kickflip.

Mijn trucks zijn trouwens perfekt! Ze sturen een stuk beter dan mijn oude trucks. Ik moest er wel eventjes aan wennen, maar dat zit er nu wel in. Ze sturen sneller en zijn tegelijkertijd ook stabieler omdat ik ze door het snellere sturen wat strakker kan zetten en toch de bocht om kan. Prima aanschaf. Misschien zijn andere trucks nog beter, maar ik vind deze al erg goed.

Mijn oude trucks waren achteraf nog slechter dan ik dacht. Van beide trucks bleken de kingpins krom te zijn. Gewoon slecht ontwerp dus. Die Ventures zijn ook een stuk lichter.

Gisteren waren de skaters hier trouwens lekker aan het ollieen over 7 decks (interlocked, dwz. om en om opgestapeld, anders blijven ze niet staan ). Ik heb wat foto's gemaakt, maar ik heb nog geen internet (damn KPN), dus ik kan ze nog niet online zetten.
  maandag 26 april 2004 @ 12:34:17 #102
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_18690972
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:06 schreef RetepV het volgende:

[..]

Whehehe . Ik ben uiteindelijk niet gegaan, sorry. Voordat ik naar Eindhoven zou gaan ging ik nog even skaten en het was super mooi weer en super druk op de skatebaan. Om 12:00 dacht ik: 'ik ga nog een uurtje door, dan maar de kwalificatie missen' . Om 14:00 dacht ik 'damn, ik zou maar een uurtje doorgaan.'. Om 17:30 dacht ik: 'Hmm, ik begin nu wel honger te krijgen' .

Deels kwam het omdat een oudtante van mij zaterdagavond is overleden. Nou was ze al 96, maar ik kende haar best goed en ik voelde me toch niet helemaal vrolijk. Tja, het mooie weer en het skaten vrolijkte me me meer op dan wanneer ik in Eindhoven had zitten toekijken .
Ja, ik zei ook nog dat we eigenlijk gek zijn met zulk weer binnen te gaan skaten
En je hebt helemaal gelijk met dat verlies van je oudtante (gecondoleerd). Ik ben vorig jaar een vriend verloren. Het was eind van de morgen en ik stond op het punt te vertrekken voor een demo te skaten, toen er aangebeld werd. Ik dacht dat het een vriend was om me op te halen voor de demo. Het waren andere vrienden met het nieuws dat mijn (en hun) vriend op weg naar zijn vakantie bestemming was aangereden door een vrachtwagen toen hij op de vluchtstrook stond. Eerst dacht ik niet meer te gaan skaten die dag, maar ik bedacht me dat ik beter even van me af kon skaten dan met een kutgevoel op de bank te gaan zitten. Het skaten ging juist heel goed.
quote:
[..]

Ik denk wel dat ik goed gok als ik zeg dat je niet helemaal op die wedstrijd voorbereid was .
Dat klopt. Ik heb eind februarie een kijkoperatie aan mijn enkel gehad en ben de laatste weken pas weer voorzichtig aan begonnen met skaten. Ik kan wel skaten, maar het doet nog wel zeer. Hij is ook nog helemaal dik
[/quote]Weet je waarom die wedstrijdrijders altijd zo hoog eindigen? Natuurlijk omdat ze gewoon sick kunnen skaten, maar ook omdat ze een taktiek hebben. De meeste wedstrijdskaters doen alle 3 de runs bijna precies dezelfde tricks. Van te voren analyseren ze de baan zo veel mogelijk om leuke lijnen te vinden. Als ze een beetje leuke lijnen hebben gaan ze die lijnen oefenen en bekijken welke tricks ze erop kunnen maken zonder dat ze het zichzelf te moeilijk maken. En als ze eenmaal een paar leuke lijnen hebben waarop ze hun beste tricks kunnen laten zien, dan rijden ze elke heat precies dezelfde lijn. Als ze dan een heat vern*ken, dan hebben ze nog 1 of 2 kansen om hem over te doen.
quote:
Ik had niet echt een lijn bedacht, maar had wel in gedachten wat ik in mijn run ging doen. Ik had vantevoren een aantal truken geoefend die achter elkaar goed gingen, dus die had ik gepland, maar juist die truken mislukten

[quote]Variatie is wel mogelijk, maar altijd aan het einde van de run. Zorgen dat je aan het einde van de run bij een ramp komt waarop je echt groot kunt gaan. Mocht je eerste heat perfekt verlopen, maar blijkt het dat ze er te weinig punten mee halen, dan kunnen ze aan het einde van de run hun laatste trick vervangen door een moeilijker trick. Als ze die trick laatste vern*ken, dan verliezen ze in ieder geval niet veel punten (omdat ze anders de run met pijn moeten afmaken en dat zuigt ). Als de laatste trick beter is dan bij de vorige run, komen ze weer hoger in de punten

Als je bij je eerste run echt te weinig punten hebt, dan kun je de twee laatste tricks vervangen. Je kunt beter niet je lijn aanpassen omdat je dan misschien halverwege je run in de war raakt (de weg kwijt raakt )..
wegens tijdgebrek kregen we maar 1 kans van 45 sec.
quote:
Nadeeltje is wel dat je aan het einde van je run meestal nogal moe bent en dan moet je er nog een vette trick uit slepen. Tja, professionele wedstrijd skaters doen niets voor niets veel aan hun conditie .
dat komt ook door de zenuwen dat je zo moe wordt.
quote:
Probeer gaps te vinden, dat doet het altijd goed bij het publiek. Probeer dingen te doen waar de andere skaters niet aan gedacht hebben. Old school tricks op gekke plekken, whatever, als het maar uniek is .
ik had wel een aparte run met aparte truukjes in gedachten, maar alleen die shove-it underflip lukte daarvan, maar die werd omgeroepen door de commentator als: "mooie varialflip over de wembley"
quote:
En dan heb je nog snelheid, zo snel mogelijk van obstakel naar obstakel, dat ziet er gewoon beter uit. Je tricks zijn natuurlijk ook belangrijk, maar die komen echt pas op de 3e plaats ofzo.
Area51 is soewieso wel een snel park met goeie lines
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  maandag 26 april 2004 @ 12:34:41 #103
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_18690980
-jezus wat een bijbel-post
pi_18694052
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:34 schreef Goofup het volgende:
-jezus wat een bijbel-post
Bedoel je mijn post of die van jou?

Ik heb altijd grote moeite om mijn posts kort te houden, ik weet niet wat dat is. Ik ben er iig. wel aan gewend.
pi_18696614
ja, ik oefen ollien altijd rijdend, op een grote, lege parkeerplaats (kan ik nergens tegenaan botsen )
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  maandag 26 april 2004 @ 17:07:18 #106
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_18697739
quote:
Op maandag 26 april 2004 14:47 schreef RetepV het volgende:

[..]

Bedoel je mijn post of die van jou?

Ik heb altijd grote moeite om mijn posts kort te houden, ik weet niet wat dat is. Ik ben er iig. wel aan gewend.
ik bedoelde de mijne, maar jij kan er inderdaad ook wat van Ach heb je weer wat te lezen
(ik denk dat dit je kortste post ooit was? )
pi_18705526
damn, zag daarnet mijn leven aan me voorbij schieten! ik was zo hard mogelijk aan het scheuren op m'n plank (zo hard kan ik nog geen eens fietsen!!!) en toen wou ik erop gaan staan, maar ik stape mis en stond dus met mijn rechterbeen achter de plank, terwijl mijn andere er nog op stond...net op tijd mijn andere been eraf kunnen glijden, anders kon ik nu de split
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 27 april 2004 @ 08:44:06 #108
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_18712566
je moest eens weten hoe vaak mij dat is overkomen
(of dat je je board voor je hebt en er met een aanloopje op wilt springen voor vaart en dat je met je voorste voet onder de tail blijft hangen, zodat je board voor je uitschiet en jij heel lomp onderuit gaat )
pi_18713575
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 08:44 schreef Goofup het volgende:
je moest eens weten hoe vaak mij dat is overkomen
(of dat je je board voor je hebt en er met een aanloopje op wilt springen voor vaart en dat je met je voorste voet onder de tail blijft hangen, zodat je board voor je uitschiet en jij heel lomp onderuit gaat )
hahaha is me nog nooit gebeurd maar kan me zo voorstellen hoe plomp dat eruit ziet:P
Had laatst wel toen ik ff snel ergens heen wou rijden bij t afzetten heel stom met mn achterste voet t deck raakte ipv de grond toen ging k ook heel lomp onderuit:P haha
een vriendin van me ging laatst heel lomp midden in de herestraat onderuit(grootste drukste winkelstraat van groningen ) Ze reed niet eens, en viel op een of andere manier om. Was zo grappig, wel lullig:P
pi_18717002
De ollie lukt mij vaker rijden dan gewoon stilstaand, als ik stilsta laat ik vaak mn popvoet achter het board vliegen dus land ik popvoet gewoon op de grond.. maar rijdend heb ik dat niet..
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
  dinsdag 27 april 2004 @ 12:36:09 #111
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18717378
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:35 schreef NgInE het volgende:
damn, zag daarnet mijn leven aan me voorbij schieten! ik was zo hard mogelijk aan het scheuren op m'n plank (zo hard kan ik nog geen eens fietsen!!!) en toen wou ik erop gaan staan, maar ik stape mis en stond dus met mijn rechterbeen achter de plank, terwijl mijn andere er nog op stond...net op tijd mijn andere been eraf kunnen glijden, anders kon ik nu de split
Uhm, niet specifiek richting jou hoor, maar kzie veel berichten over lui die alleen maar 'hard' gaan op hun deck..

Je kunt er ook truukjes mee doen hoor

Helaas voor mij is mijn skate-periode voorbij..
Niet omdat ik het niet meer leuk vindt, maar omdat het te gevaarlijk is geworden.

Heb beide polsen gebroken gehad, een mooie johnson-fractuur (jubelende dokters in het ziekenhuis terwijl je ligt te verekken van de pijn.:( ), en de boosdoener zijn de voorste kruisbanden in mijn rechterknie. Die zijn er namelijk niet meer.
sindsdien moet ik een brace dragen tijdens het skaten, en zit er toch een soort vrees in mij om dingen te proberen.
Ik ga dan mijn rechterbeen ontzien, waardoor je dus enorm uit evenwicht bent en een stuk minder durft.

Kon ik zo'n 15 jaar geleden onder andere tricks als de triple-kickflip, frontfoot impossible, hardflip, etc. en was mijn hoogste ollie ooit over een winkel-wagentje, nu durf ik geeneens een trapje af te ollie-en, laat staan een simpele shove-it landen.

Erg lastig allemaal, vooral omdat skaten voor mij de enige sport is die ik echt leuk vindt.
Het leven sux
  dinsdag 27 april 2004 @ 12:46:26 #112
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_18717587
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 12:36 schreef PhaE het volgende:

[..]

Uhm, niet specifiek richting jou hoor, maar kzie veel berichten over lui die alleen maar 'hard' gaan op hun deck..

Je kunt er ook truukjes mee doen hoor
Het is juist veel belangrijker om eerst een goed evenwicht te hebben, voordat je aan kickflips ofzo begint. Ik kom vaak genoeg kinderen tegen die amper normaal kunnen rijden en dan om advies vragen bij een kickflip of heelflip. Als je evenwicht niet goed is ben je nog nergens.

(Waar kom je vandaan eigenlijk?)
pi_18717750
quote:
Heb beide polsen gebroken gehad, een mooie johnson-fractuur (jubelende dokters in het ziekenhuis terwijl je ligt te verekken van de pijn.:( ), en de boosdoener zijn de voorste kruisbanden in mijn rechterknie. Die zijn er namelijk niet meer.
Ehm, daarom draag ik altijd polsbeschermers... Ik ben programmeur, ik kan het niet maken om mijn polsen te breken.
quote:
Erg lastig allemaal, vooral omdat skaten voor mij de enige sport is die ik echt leuk vindt.
Het leven sux
Nee hoor, je kan toch b.v. nog gaan poolskaten enzo? Je hoeft toch niet altijd zo hard mogelijk te skaten of zo sick mogelijke tricks te doen? Rondrijden op het board is ook leuk.

Tja, ik ben nu 36. Ik was 3 maanden aan het skaten toen ik mijn been brak, dat is pas ziek. Nu is het 1.5 jaar verder en ben ik weer volop aan het skaten. Maar ik laat me niet gek maken door de jochies om me heen (tja, van de meeste had ik de vader kunnen zijn ).

Toch wel schrikken hoor, als je voet ineens los onder aan je been hangt terwijl je er niks van gevoeld hebt . Check de foto's: http://home.wanadoo.nl/p.vroomen/fracturefotos.html .
  dinsdag 27 april 2004 @ 12:59:35 #114
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_18717891
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 12:53 schreef RetepV het volgende:

[..]

Maar ik laat me niet gek maken door de jochies om me heen (tja, van de meeste had ik de vader kunnen zijn ).
ik was een aantal maanden terug met AaDeeHaaDee in West Blaak en daar vroegen ze aan hem of ik zijn vader was en aan mij of ik vader was
En ik werd door iemand herkend uit een skatevideo. Hij had me verder nooit gezien, alleen in een video en hij herkende mij *trots moment*
pi_18718203
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:35 schreef NgInE het volgende:
net op tijd mijn andere been eraf kunnen glijden, anders kon ik nu de split
Hehehe, als je tricks gaat doen op apparatuur, dan zal dat wel vaker voor gaan komen. Tja, jezelf uit blessuregevaarlijke situaties redden is ook iets wat je moet leren. Dat wordt aangeduid met de term 'bail out' of kort 'bail'. Betekent in feite 'hozen' (water uit een boot hozen), maar in de vliegkunst betekent het uit je vliegtuig springen voordat je neerstort.

Dat is echt iets wat je moet leren, en daarom moet je altijd uitkijken als je nieuwe tricks gaat uitproberen. Bij nieuwe tricks krijg je weer nieuwe rare situaties en daar ben je niet op voorbereidt.

Het is wel zo dat naarmate je meer balans krijgt, je je beter uit onverwacht rare situaties kunt redden.

Kijk je wel eens skatevideo's? Moet je echt eens doen. Dan krijg je ook de smakkers te zien en zie je dat de split nog wel eens voorkomt. Het allereerste wat je moet leren is ALTIJD je board ontwijken, hoe hard je daardoor ook onderuit gaat. Met één been op je board en één been ernaast verrek je bijna altijd wel een spier of een kruisband, tenzij je toevallig niet zo snel ging.
pi_18718399
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 12:59 schreef Goofup het volgende:
En ik werd door iemand herkend uit een skatevideo. Hij had me verder nooit gezien, alleen in een video en hij herkende mij *trots moment*
Hehehe, *LOL*. Ik heb echt geen idee of ik jou ooit heb zien skaten. Ik ben vorig jaar nog wel bij een aantal Volcom/Circa demo's geweest.

Trouwens een aardig groot team, dat Brainwash. Doen jullie nog demo's uit jezelf, of is het 'alleen op aanvraag'?

Weet je wat ik een beetje shit vindt, dat is dat er zo'n beetje maar één 30plusser per regio is in Nederland. Ik skate nooit eens met lui van mijn leeftijd. Altijd alleen hele jonge jochies die tegen me opkijken, of pubers waarmee ik niet mee kan komen omdat ze nog het gevoel hebben dat ze onsterfelijk zijn .
pi_18718660
quote:
Heb beide polsen gebroken gehad, een mooie johnson-fractuur (jubelende dokters in het ziekenhuis terwijl je ligt te verekken van de pijn.:( ),
Nou, ik heb gezocht op inet, maar wat is nou eigenlijk een johnson-fractuur?

De breuk in mijn been werd beschreven als een 'dansers-fractuur'. De breuk is gekomen omdat ik met al mijn gewicht op dat ene been stond en mijn enkel met kracht omgedraaid werd. Schijnt nog wel eens bij dansers voor te komen als ze een pirouette doen en de draai stoppen of tijdens de pirouette uit balans raken en hun hiel moeten neerzetten. Het lichaam wil dan doordraaien, terwijl hun hiel stil blijft staan.

Overigens heb ik gevraagd in het ziekenhuis bij welke sport de meeste en de ernstigste blessures voorkomen, en dat bleek met afstand paardrijden te zijn. Voetbal stond op de tweede plaats. Skateboarden kwam niet zo hoog voor in de lijst (maar het wordt ook verhoudingsgewijs weinig gedaan), maar ze wisten wel te vertellen dat verrekte en gescheurde enkel- en kniebanden het meest voorkwamen.
  dinsdag 27 april 2004 @ 13:50:31 #118
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_18719169
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:19 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hehehe, *LOL*. Ik heb echt geen idee of ik jou ooit heb zien skaten. Ik ben vorig jaar nog wel bij een aantal Volcom/Circa demo's geweest.
van die demo's (destroy the spot) ben ik alleen in Burnside erbij geweest.
quote:
Trouwens een aardig groot team, dat Brainwash. Doen jullie nog demo's uit jezelf, of is het 'alleen op aanvraag'?
voor zover ik weet alleen op aanvraag.
  dinsdag 27 april 2004 @ 13:57:03 #119
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18719323
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:28 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nou, ik heb gezocht op inet, maar wat is nou eigenlijk een johnson-fractuur?
Ok, hoe leg je dat uit?

Je hebt een pees die van je kuit naar de buitenkant van je voet loopt, en daar vast zit aan een middenvoetsbeentje.
Als je je enkel verzwikt doet dat pijn omdat die pees een beetje inscheurt.
alleen heb ik blijkbaar zo vaak mijn enkel verzwikt (skaten), dat die pees nogal sterk was geworden..
dus deed ik een kickflip, land met mijn linkervoet voor mijn deck, en verzwik mijn enkel.
Alleen trok de pees dus dat botje waar het aan vast zit kapot. Had dus scheuren in dat botje zitten in plaats van in mijn pees
Erg pijnlijk, ziet er wel kewl uit

En ik kom uit Apeldoorn, om een andere vraag te beantwoorden.
Als je wel eens op dat skate-parkje komt daar;
Ja, ik ben die dewd met dat enorme zwarte geval om mijn knie heen

[EDIT]
Ohja, en die suggestie van poolskaten:
Big fat no-no.
Ik heb mijn hele leven alleen street ge-skate, en da's ook het enige wat ik tof vind.
Gewoon met een groepje of alleen nergens heen skaten en alles pakken wat je onderweg tegen komt, heerlijk

Maar het begint alweer enorm te kriebelen, dus denk dat ik binnenkort toch weer ff mijn deck uit de schuur haal...
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:43:43 #120
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_18720568
Cool, ik zal er binnenkort ook wel eens langsgaan. 's Avonds een keertje ofzo. Niet al te ver weg voor mij en best een grappig parkje
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:48:09 #121
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18720702
Zeker best grappig.
alleen wordt het overdag en vroeg in de avond gebruikt als kinder speelplaats.

Je kent het wel, van die ouders ide hun kinderen dumpen op het beton en de 'speel-apparaten', en zelf op een bankje gaan zitten kletsen.
En als jij dan aan het skaten bent, kijken ze je nog pissed aan ook!
ERG frustrerend..
En er hangen ook vaak van die wannabe's rond, meestal gothic-types die blijkbaar zichzelf wel verbonden voelen met dat hele skate-gebeuren.
Enige wat ze doen is in de weg zitten, helaas..

Laatste tijd is het wat minder geworden daar, gelukkig maar
pi_18743124
Effe wat pics om het verschil te laten zien tussen echte skateboard trucks en speelgoed trucks:

Da's dus wel duidelijk, zou ik zeggen . Twee keer zo veel aluminium en een veel betere vorm. Die speelgoedtrucks kun je eigenlijk alleen gebruiken voor rollen en sturen, ware het niet dat ze ook nog eens kut sturen. Niks waard dus.

[ Bericht 8% gewijzigd door RetepV op 28-04-2004 13:57:20 ]
pi_18743202
Oh, nog twee leuke foto'tjes van afgelopen zondag. Deze gozer is aan het proberen zo hoog mogelijk van de hoge ramp af te springen. We hadden eerst nog 7 decks op de fiets gezet, en daar sprong hij ook overheen, maar geen foto'tje en de decks bleven niet staan en niemand had zin om ze vast te houden .

frontside 180 indy

geen idee wat dit is. Iets van een indy melon ofzo .
pi_18743986
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef PhaE het volgende:
Je kent het wel, van die ouders ide hun kinderen dumpen op het beton en de 'speel-apparaten', en zelf op een bankje gaan zitten kletsen.
Ik rij altijd even naar die ouders toe om hen te vertellen dat dit een skatebaan is en geen kinderspeelplaats. Sommige ouders begrijpen het direkt en halen hun kinderen weer terug. Begrijpen ze het niet, dan ga ik geen moeite doen en gewoon weer skaten.

Ik rij die kinderen niet expres aan, maar ik ga ook geen rekening met ze houden (naja, tot zo ver dat ik zelf niks breek). Mocht ik dan wel een kind aanrijden en op mijn bek ga, dan ga ik die ouders staan uitschelden, hoe boos die ouders zelf ook zijn. Ik vertel ze dat een skatebaan niet voor kinderen is, dat er gevaarlijke dingen gedaan worden, dat ik niet WEER mijn been wil breken en dan laat ik mijn litteken zien. Meestal begrijpen ze het dan direkt en druipen ze af.

Als de ouders echt aggressief worden, dan heb ik altijd nog mijn skateboard waarmee ik dreig ze een draai om de oren te geven. Maar meestal luisteren ze wel naar me, ik denk dat mijn leeftijd daar iets mee te maken heeft .

Overigens kun je weinig zeggen van kleine kinderen die op skates de baan op komen. Behalve die ouders duidelijk maken dat het misschien wat te hoog gegrepen is voor hun kind en ze ze beter ergens op een veiliger plek kunnen laten skaten.

Voor de rest maak ik me er niet druk om. Skaters zijn regelmatig out of control, als die ouders dat niet zien zijn ze achterlijk.
quote:
En er hangen ook vaak van die wannabe's rond, meestal gothic-types die blijkbaar zichzelf wel verbonden voelen met dat hele skate-gebeuren.
Enige wat ze doen is in de weg zitten, helaas..
Hehehe, bij ons blijven ze netjes uit de weg . Ze kunnen hooguit een skateboard tussen hun tanden krjgen. Check brakke fotocamera filmpje: http://peterv.jaytown.com/birdman1.mpg.

[ Bericht 0% gewijzigd door RetepV op 28-04-2004 13:58:47 ]
pi_18748114
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:57 schreef PhaE het volgende:
Je hebt een pees die van je kuit naar de buitenkant van je voet loopt, en daar vast zit aan een middenvoetsbeentje.
Als je je enkel verzwikt doet dat pijn omdat die pees een beetje inscheurt.
Ah ja, die pees ken ik wel ja . Een maandje of twee terug was het 1 dag mooi weer. Ik gelijk skaten. Ging ik de ramp op, maar hing ik iets te ver voorover. Skateboard vloog dus naar achter. Op zich niks mis mee, behalve dat ik dacht dat ik mijn skateboard nog wel kon inhalen, mezelf omdraaide en me met kracht af wil zetten om achter mijn skateboard aan te rennen. Well, door de kracht besloot mijn hiel dat 'ie omhoog moest komen en ik verzwikte mijn enkel dus . Ach ja, een week of 6 last van gehad, maar het was toch kutweer.
quote:
[EDIT]
Ohja, en die suggestie van poolskaten:
Big fat no-no.
Mietje! Als het een goeie bowl is kun je flink wat wijze tricks maken hoor! Een beetje sprongen van een hip af doen. Hoef je niet bij te ollien, dus minder kans op verzwikte enkel en kniebanden. Natuurlijk kom je wel wat hoger, dus als het mis gaat kom je ook harder neer .
quote:
Maar het begint alweer enorm te kriebelen, dus denk dat ik binnenkort toch weer ff mijn deck uit de schuur haal...
Tja, als je kniebanden toch al kapot zijn maakt het natuurlijk ook niet meer uit. Altijd positief bekijken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')