quote:Op maandag 26 april 2004 14:34 schreef Thije het volgende:
Federatie Top 25
van Nederlandse en Belgische federaties van 22 april 2004
2. (2) Forza Groningen 321
netjesquote:Op maandag 26 april 2004 19:24 schreef qyn het volgende:
Welke economische crisis?
Ik heb er pas 829.quote:Op maandag 26 april 2004 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
netjes![]()
trouwens, mijn supportresgroep stijgt elke week ook met 10 of 15...
sta nu op 477 en groeiende..
had er ruim 1700 vorig jaar gedegradeerd en naar 1530 gegaan en nu inmiddels de 1600 alweer gepasseerd!quote:Op maandag 26 april 2004 21:49 schreef Sandyman het volgende:
[opschedmode]Ik heb er al 1450[/opschepmode]
Ja idd, morgen genoeg nieuwe potentiële trainees op de markt voor mijquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:48 schreef Grumpey het volgende:
dinsdag is wel de saaiste dag van heel hattrick....alleen maar spelers op de transfermarkt die afgelopen donderdag niveau gestegen zijn, nog geen nieuwe YP op markt, voor de rest niets boeiends aan updates etc...
en maar 3 posts op fok![]()
Ach.. zo kom je toch nog ff op positivieve gedachten na dat studerenquote:Op woensdag 28 april 2004 00:24 schreef Vision het volgende:
damn, zondag en gisteren 0,0 tijd gehad (ben aan het afstuderen) dus zag zojuist pas dat ik gewonnen had .
Doe ik net mijn YP trek ik precies een speler waarvan ik eraan dacht om er een te kopen
Een speler met redelijk verdedigen en matig vleugespel. wel zwak passen maar ik denk er over om dat in de toekomst wat te trainen. ik kan er over mijn hele team gezien wel wat extra passing gebruiken.
ja ik wil ook graag gaan uitbreiden, maar met het negatieve saldo waar ik nu al op sta durf ik dat voorlopig even niet aan. Hopen dat ik aan het einde van het seizoen een stapeltje centen binnenhaal en dus wat minder in de min ga zittenquote:Op woensdag 28 april 2004 14:11 schreef Vision het volgende:
ja psies. heb ook meteen ff mijn stadion uitgebreid naar 20k mensen. trek nu tegen de nummer 6 al 15.000 bezoekers met een bewolkte hemel. Dus zo hoop ik nog wat extra inkomsten binnen te halen. komend weekend speel ik uit, dus is mijn uitbreiding mooi klaar voor mijn eerstvolgende thuiswedstrijd
quote:insane kreeg een penalty in de 75e minuut van de wedstrijd, maar Geert Weijers schoot zo slap in, dat Nissim Malul het schot makkelijk kon stoppen.
als ik geld had, had ik gebodenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:21 schreef GRUMBLER het volgende:
Remco Baselmans (16156578)
19 jaar, slecht vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 46 000 ¤
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: Culpa (v.K.)
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0