Niet zo'n groot dillemma lijkt mij?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:22 schreef engessa het volgende:
Kunnen we Sandyman niet onze regelguru maken? Volgens mij is dit de 3e keer dat hij ons netjes de regels uitlegt
En mijn update, na vorige week al 2 stijgingen in verdedigen deze week nog 1, mijn verdedigde middenvelder omhoog! Verder is de vorm met 5 gestegen en met 5 gedaald, per saldo dus niets en mijn waarde 11.000 meer. Netjes dacht ik.
Alleen zit ik nu met een dilemma:
Jan Willem Visser
133 000 ¤, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Dit is mijn verdedigende middenvelder, als ik hem verkoop is die dan veel waard of kan ik hem beter houden?
Het is gewoon een feit dat je meer verliest van je opbouw dan alleen de laatste week of 2 weken. Anders zou iedereen die even in de problemen zit gewoon zijn jeugdopleiding even op een laag pitje zetten, en binnen een paar weken meteen weer terug op zijn oude niveau zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
leees iets beter....
het niveau van qyn is ook pas redelijk!!! Net 1 weekje 20.000 geinvesteerd. Dat verschil verlies je...maar je vriend heeft altijd 20.000 geinvesteerd, dat is verschil (hij verliest veel meer). Dus als je nu van 20.000 naar 10.000 gaat qyn, blijft het toch op redelijk (alleen iets lagere redelijk)....zoniet....sorry, maar ik denk dat ik gelijk heb
@ engessa, ook sandyman kan er naast zitten
Natuurlijk, dat snap ik. Hij moet ook zeker zijn financien op orde krijgen, en dan zijn zulk soort stappen soms onvermijdelijk. Het ging me gewoon om het punt dat er gezegd werd dat je de investering zo weer terug hebt. En dat is niet waar. Daar gaat wat meer tijd overheen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:18 schreef SuperWeber het volgende:
@Sandyman....
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld en ook ik en ik neem aan Grumbler ook ken de hattrix files evenals de normale regels.
Het feit is gewoon om zijn beroerde economie weer gezond te krijgen, je die ene week extra investering in je jeugd maar weg moet gooien en die 5 weken terug maar voor lief moet nemen, want die 5 weken bouwt ie immers tijdens zijn "economisch herstel" wel weer op, dus heeft ie 1 week investering verloren!!
huh? hoe krijg je iemand in leiding omhoog?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:12 schreef TimmyAsd het volgende:
leiding +1
quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
huh? hoe krijg je iemand in leiding omhoog?
Als ie over 12 seizoenen ofzo veel ervaring heeft coach makenquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
kad trouwens vorige week een 18-jarige goede keeper als YP.. blijkt hij ook nog eens een redelijke leider te zijn.. wat kan ik later hiermee doen?
Dit bedoelde ik....qyn investeert niet vanaf begin 20.000, pas 1 week. Dus zal zijn verlies ook niet veel bedragen als je nu weer op 10.000 overstapt. Maar goed, we zien het morgenquote:Naar aanleiding van de regel hierboven, kan ik me echter een verschil indenken tussen mijn situatie (constante investeringen van 10K met een weekje 20K) of de situatie waarbij bijvoorbeeld vanaf de eerste dag 20K geinvesteerd wordt, om zodra deze solid bereikt, de investering te verlagen naar 10K.
Vannacht om 2:00 uur. Vanaf dat tijdstip is ook de jeugdpull mogelijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:12 schreef Finkelstein het volgende:
Weet iemand hoe laat die economic changes plaats vinden?
Dat moet je dus niet doen als ie op solid staat weer naar 10.000 gaan want dan zal je YS linea recta weer passable zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:30 schreef qyn het volgende:
Naar aanleiding van de regel hierboven, kan ik me echter een verschil indenken tussen mijn situatie (constante investeringen van 10K met een weekje 20K) of de situatie waarbij bijvoorbeeld vanaf de eerste dag 20K geinvesteerd wordt, om zodra deze solid bereikt, de investering te verlagen naar 10K.
Gast...quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:02 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen als ie op solid staat weer naar 10.000 gaan want dan zal je YS linea recta weer passable zijn.
5000 p/week=max inad
10000 p/week=max passable
20000 p/week=max excellent
wanneer je dus op solid/excellent zit[waar je dus alleen met een investering van 20000 kan komen] en je zou je investering terug schroeven zal je jeugdopleiding meteen droppen naar een lager niveau en dan moet je die hele periode weer opnieuw investeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |