Ik wil dit ook best een keer invullen hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 20:22 schreef Lortnoc het volgende:
Trouwens voor volgende week is weer iemand nodig dus laat 't ff aan mij weten als je de lijst graag invult en de eer van Team van de Week wil krijgen(btw inleveren in fok! code mag
)

Ik heb ook nog een berekening gemaakt met 0 investering in m'n jeugdteam en 11000 tot 13500 aan personeelskosten. Ik hoef dan maar 1 speler te verkopen (rond de 150000 volgende week) om positief af te sluiten. Ik wacht even af wat de traningsupdate morgen doet om daar een besluit in te nemen; zoiezo vliegt een aantal assistenten na de update morgen de deur uitquote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef Grumpey het volgende:
die bezuinigingen van assistenten en jeugd wel doorvoeren, je kan het je gewoonweg nog niet permiteren, dus geef het dan ook niet uit...ook niet door spelers te verkopen (geen oplossing)..
consequente bezuinigingen....ik zeg het je
maar mooi dat je het red, fc KVK verdient ut

Dat is ook zo, zo gaan al je investeringen van de afgelopen tijd in een paar weken als het ware teniet, maar als het water tot aan je lippen staat heb je misschien geen keuze.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:49 schreef qyn het volgende:
[..]
Vind het wel zonde van de gedane investeringen in m'n jeugdteam als ik er 0 van zou maken.

Jeus Grumpey, jij bent echt goed begonnen... Kan ik nog een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef Grumpey het volgende:
die bezuinigingen van assistenten en jeugd wel doorvoeren, je kan het je gewoonweg nog niet permiteren, dus geef het dan ook niet uit...ook niet door spelers te verkopen (geen oplossing)..
consequente bezuinigingen....ik zeg het je
maar mooi dat je het red, fc KVK verdient ut

Ik weet niet of ik je verhaal helemaal goed begrijp, maar volgens mij zeg je eerst dat als je 10.000 investeert, de jeugdopleiding op redelijk blijft staan. Dit is in ieder geval niet waar, hij gaat door tot goed, hij zal nooit uitstekend worden.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:40 schreef Grumpey het volgende:
ik zou investeringen in geval van qyn toch terug schroeven. Hij staat immers pas op redelijk, en als je 10.000 investeert blijft hij daar ook op. scheelt je 10.000 per week en dat kan je op dit moment beter gebruiken. Het gedeelte voor redelijk hoef je niet meer te betalen, en zodra je weer positief staat betaal je 20.000. Maar tot dit moment kan je club de kosten gewoon niet aan! dus moet je ook niet doen. 10.000 is geen achteruitgang, hooguit stilstand, maar goed, rood staan is achteruitgang die erger is dus die moet je eerst stoppen....

Qyn heeft al tijden lang 10.000 geinvesteerd in zijn jeugd. Pas sinds (hooguit) 2 weken zit hij nu op 20.000. Als hij nu terug gaat naat 10.000 verliest hij hooguit de investering van de afgelopen twee weken. Dat is zonde, maar wel beter dan in de rode cijfers staan, en na enkele weken heeft het alleen maar voordeel. Wel is het waar dat als hij teruggaat naar 10.000 hij het zo snel mogelijk moet doen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:05 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je verhaal helemaal goed begrijp, maar volgens mij zeg je eerst dat als je 10.000 investeert, de jeugdopleiding op redelijk blijft staan. Dit is in ieder geval niet waar, hij gaat door tot goed, hij zal nooit uitstekend worden.
En je zegt dat je het gedeelte voor redelijk niet meer hoeft te betalen. Als je bedoelt dat je dat niet meer hoeft te betalen omdat je dat al een keer gedaan hebt heb je het mis, en het is wel degelijk achteruitgang. Als je de investering 1 week een beetje naar beneden zet, dan dondert je jeugdopleiding van bv. goed meteen naar redelijk.
Maar omdat het een beetje onduidelijk verhaal is, weet ik niet zeker of je dit bedoelt![]()

Ik weet het nog niet...quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:13 schreef GRUMBLER het volgende:
das best lekker zo heb ik ze ook, je kan er volgens HAM dan bijna 5 ton voor krijgen
maar ik hou ze lekker

Ik dacht al dat je dit bedoelde, maar dit is dus zeker niet waar. Je verliest veeeeel meer dan alleen de laatste twee weken. Een vriend van mij investeerde ook 20.000, totdat zijn opleiding goed was, toen is hij terug gestapt naar 10.000, opleiding meteen naar redelijk. Hij heeft daarna weer 20.000 geinvesteerd, maar het duurde echt een tijd voordat hij weer op goed stond. Doe dit dus nooit. Blijf een continu bedrag in je jeudopleiding stoppen!quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Qyn heeft al tijden lang 10.000 geinvesteerd in zijn jeugd. Pas sinds (hooguit) 2 weken zit hij nu op 20.000. Als hij nu terug gaat naat 10.000 verliest hij hooguit de investering van de afgelopen twee weken. Dat is zonde, maar wel beter dan in de rode cijfers staan, en na enkele weken heeft het alleen maar voordeel. Wel is het waar dat als hij teruggaat naar 10.000 hij het zo snel mogelijk moet doen.
het maximale niveau weet ik zo snel niet zeker, ik dacht zelf redelijk, maar goed kan ook. In ieder geval is het hoog genoeg om niet de investeringen terug op 0 te zetten.

leees iets beter....quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dit bedoelde, maar dit is dus zeker niet waar. Je verliest veeeeel meer dan alleen de laatste twee weken. Een vriend van mij investeerde ook 20.000, totdat zijn opleiding goed was, toen is hij terug gestapt naar 10.000, opleiding meteen naar redelijk. Hij heeft daarna weer 20.000 geinvesteerd, maar het duurde echt een tijd voordat hij weer op goed stond. Doe dit dus nooit. Blijf een continu bedrag in je jeudopleiding stoppen!

Volgens mij klopt dit ook...quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
leees iets beter....
het niveau van qyn is ook pas redelijk!!! Net 1 weekje 20.000 geinvesteerd. Dat verschil verlies je...maar je vriend heeft altijd 20.000 geinvesteerd, dat is verschil (hij verliest veel meer). Dus als je nu van 20.000 naar 10.000 gaat qyn, blijft het toch op redelijk (alleen iets lagere redelijk)....zoniet....sorry, maar ik denk dat ik gelijk heb
@ engessa, ook sandyman kan er naast zitten

Door zijn matig positiespel is het je verdedigende middenvelder?quote:Alleen zit ik nu met een dilemma:
Jan Willem Visser
133 000 ¤, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Dit is mijn verdedigende middenvelder, als ik hem verkoop is die dan veel waard of kan ik hem beter houden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |