Je kunt vrienden van je volgen, mijn broer is ook supporter en heeft mijn broertje en mij en nog 2 teams erin staan...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:04 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met supporter zijn? MEn zegt dat je 5 teams kunt supporteren? maar als je meer dan 1 team hebt ben je een cheater?

OMGquote:Op woensdag 21 april 2004 13:04 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met supporter zijn? MEn zegt dat je 5 teams kunt supporteren? maar als je meer dan 1 team hebt ben je een cheater?

?!?! een team supporteren is wat anders dan een team managen....... Eigenlijk stelt een teamsupporten niks voor....... Je kan dus een vriend van je supporteren...... levert verder niks op.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:04 schreef Frutsel het volgende:

niet mee eens...... die 20k is best te missen ( ook in het begin ) met die manier die jij voorsteld krijgt je jeugdopleiding een achterstand op de andere teams die er met jouw tegelijk zijn bijgekomen.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:09 schreef DonSauza het volgende:
Nog een tip voor de economie:
Begin niet gelijk geld te steken in je jeugd!!
Doe dat zodra je het geld kan missen!!
Begin daarna met 5.000 tot hij tot matig is
Daarna 10.000 tot hij tot redelijk is
en dan 20.000 tot uitstekend
Dat is goedkoper dan gelijk 20.000 erin te pompen!

Laat ik het zo zeggen dat ik in deze laatste 4 weken ruim 800k verdiend heb aan mijn jeugdpulls. Die 20k is niet zoveel, ook niet in VIII, en als je in geld nood komt heb je het gewoon niet goed aangepakt.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:21 schreef DonSauza het volgende:
als je net begint en je zit in de 8e klasse, kan je echt geen 20k in de week missen!!
Of je moet goed zijn in daytraden maar daar doe ik niet aan!!
Die achterstand haal je later wel, en je kan beter een gezonde economie hebben dan steeds maar verder in de min te komen en steeds meer rente te betalen

das natuurlijk zo ja! ieder zijn eigen manier...... en er leiden meer wegen naar Rome he!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:24 schreef DonSauza het volgende:
Mooi dat er verschillende manieren zijn om hattrick te spelen..
Dat maakt het leuk!!
Iedereen zijn eigen manier van aanpak!!

nou....... ik zou er niet vanuit gaan! 20 jaar..... niet echt meer te trainen, geen specialiteiten en zijn bijstats zijn ook niet bijzonder......... mag blij zijn met 100k denk ikquote:Op woensdag 21 april 2004 13:33 schreef DonSauza het volgende:
Nog even een vraagje
zou ik hier 175.000 voor krijgen??
Tis niet duur voor een 20 jarige goed scoren!

Ik speel nu mijn 1e seizoen (vanaf het begin)quote:Op woensdag 21 april 2004 13:35 schreef Finkelstein het volgende:
maar geld heb je niet nodig als je net een nieuw team hebt. Je moet alleen je stadion uitbreiden, en in je jeugd investeren. Zorgen dat je gezond bent. Je moet dus geen spelers kopen als je net nieuw bent. Mocht je geld over hebben, dan moet je met een trainingsprogramma opzetten. Niet verwachten dat je na een half seizoen al promoveert. Het beste advies is dus ook: HEB GEDULD

je verknoeid mijn transfer addquote:Op woensdag 21 april 2004 13:35 schreef Tim_G het volgende:
[..]
nou....... ik zou er niet vanuit gaan! 20 jaar..... niet echt meer te trainen, geen specialiteiten en zijn bijstats zijn ook niet bijzonder......... mag blij zijn met 100k denk ik

20-jarige goed scoren kun je goed koper krijgen, ik heb er ooit twee voor elk 80 000 op de kop weten te tikken. voor 120 000 kun je zelfs een 18 jarige goed scoren krijgen. Kwestie van goed zoeken.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:33 schreef DonSauza het volgende:
Nog even een vraagje
Håkan Hansson (25819756)
20 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en berucht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
...

hoe goed is je coach?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:39 schreef DonSauza het volgende:
deze speler:
Ga ik trainen tot formidabel scoren over ongeveer 2 seizoenen!
En dan voor zo'n 2 miljoen verkopen!!
Ben ik binnen

dan zou ik hem eerder verkopen, als die excllent is of zo, en dan met dat geld een betere coach halen, en dan meerdere talentjes (6 als je dus scoren traint) pakken. Eens kijken hoeveel geld je dan over 2 seizoenen hebt...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:45 schreef DonSauza het volgende:
matig

Is ook zeker geen verkeerd plan!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:47 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
dan zou ik hem eerder verkopen, als die excllent is of zo, en dan met dat geld een betere coach halen, en dan meerdere talentjes (6 als je dus scoren traint) pakken. Eens kijken hoeveel geld je dan over 2 seizoenen hebt...

dan redt je denk ik niet......... formidabel he!! Doordat hij matig is komen er volgens mij 3 trainingsweken bij. Je moet nu ff een ouwe gast kopen met goed leiderschap en ervaring ( minimaal goed ) en deze na een jaar omturnen tot coach.......( van het geld van deze speler die je wilt gaan trainen! ;-) )quote:Op woensdag 21 april 2004 13:45 schreef DonSauza het volgende:
matig

Ja dat kan best heb net een 18 jarige scoren goed gekocht voor minder dan 100K, veel bookmarks maken en dan omstreeks hun deadline van de ene naar de andere bookmark toe.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:38 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
20-jarige goed scoren kun je goed koper krijgen, ik heb er ooit twee voor elk 80 000 op de kop weten te tikken. voor 120 000 kun je zelfs een 18 jarige goed scoren krijgen. Kwestie van goed zoeken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |