24h naar opening kun je hem niet meer wijzigen geloof ik... Ook grote openingsposts kun je niet meer wijzigenquote:Op maandag 19 april 2004 19:40 schreef TimmyAsd het volgende:
kan ik trouwens de OP niet meer editten ofzo?!?
teleks als ik op wijzig druk, krijg ik iets met database problemen, tijdens wijzigen bericht is er iets misgegaan..
en dat al vanaf vanmiddag..
sorry, bij deze kan ik dan niets wijzigen helaas...quote:Op maandag 19 april 2004 19:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
24h naar opening kun je hem niet meer wijzigen geloof ik... Ook grote openingsposts kun je niet meer wijzigen
De GPD-reeks in ONZ is daar ook al eens achter gekomen
Hoe durf jequote:Op maandag 19 april 2004 22:24 schreef Thije het volgende:
Zo heb me ook even aangemeld voor de Fok Federatie
Als "hoofd" van de GoT federatie is dat misschien tegen bepaalde principes in.. Maarja ik ben geen principe mens![]()
En vindt al die ophef tussen GoT en Fok maar kinderachtig![]()
Wat?! Vechten?!quote:Op maandag 19 april 2004 23:13 schreef qyn het volgende:
[..]
Hoe durf je![]()
Ik heb je sollicitatie natuurlijk meteen verwijderd, het moet niet veel gekker worden zeg, een GoT'ter die zich op de Fok!Federatie durft aan te melden! Nu kun je de relatie tussen Fok en GoT wel gaan bagatelliseren, maar denk maar niet dat je daar ver mee komt!
uiteraard ben je meer dan welkom en bij deze toegelaten![]()
Vechten?! Waar? .... err, ik ben bij jou!quote:Op maandag 19 april 2004 23:17 schreef Thije het volgende:
[..]
Wat?! Vechten?!
[ontopic] Had trouwens gister met 0-8 gewonnenEn daarom een stapje dichterbij de IIIe divisie
![]()
nais.. III isquote:Op maandag 19 april 2004 23:17 schreef Thije het volgende:
[..]
Wat?! Vechten?!
[ontopic] Had trouwens gister met 0-8 gewonnenEn daarom een stapje dichterbij de IIIe divisie
![]()
Komt eraan!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:14 schreef Grumpey het volgende:
oh, en ik kan dit weekend wel vragen beantwoorden voor de 'even voorstellen' rubriek indien nodig, als iemand anders leuke vragen over mail naar me toe stuurt...
is dat elke week iemand anders of wil je gewoon iedere member?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:13 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Komt eraan!
Elke week iemand anders natuurlijk, hoeven niet per sé members van de fed te zijn. Als we iedereen tegelijk doen is de lol snel over natuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat elke week iemand anders of wil je gewoon iedere member?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |