ik probeerde ook een keer iets over geld te vragen, maar dat was blijkbaar "not done"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:26 schreef rockstah het volgende:
en wat heeft het je gekost?
dat was iets heel anders....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:01 schreef capibar het volgende:
[..]
ik probeerde ook een keer iets over geld te vragen, maar dat was blijkbaar "not done"![]()
serieus, waarom zou niemand je inkomsten mogen weten???quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:11 schreef Tain het volgende:
[..]
dat was iets heel anders....
gewoon is toch prive?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:13 schreef capibar het volgende:
[..]
serieus, waarom zou niemand je inkomsten mogen weten???
waarom is dat privé?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:29 schreef Tain het volgende:
[..]
gewoon is toch prive?
ik heb trouwens 25 eurie gewonnen in de staatsloterij![]()
![]()
ik hoorde er maar 1quote:Op zondag 2 mei 2004 12:52 schreef pkwarts het volgende:
2 f-16's, vandaar de 2 knallen.
jij hebt er tenminste 1 gehoord....quote:Op zondag 2 mei 2004 12:55 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoorde er maar 1![]()
je woont in leusden, zie ik, op de FP las ik al dat mensen in zeist en amersfoort het ook gehoort hebben, dus die knal was in de halve provincie utrecht te horenquote:Op zondag 2 mei 2004 13:35 schreef pkwarts het volgende:
ik hoorde er 2, zat iets van 15 sec tussen.
ik hoorde het in nieuwegein, dus het lijkt me wel dat mensen het in amersfoort en leusden ook wel hoordequote:Op zondag 2 mei 2004 16:13 schreef pkwarts het volgende:
op het moment dat ik ze hoorde was ik in amersfoort, al denk ik dat iedereen in leusden het ook wel gehoord heeft. ligt tegen elkaar aan zowat.
ik ben doof denk ik, ik hoorde er echt maar 1quote:Op zondag 2 mei 2004 17:29 schreef gieling het volgende:
Ik hoorde er 2, vlak achter elkaar(utrecht)
echt niet, er zijn heel veel mensen die het gehoort hebben (maar jij zat natuurlijk weer op je kamer, volume vol op die geweldig leuke muziek die op de laptop van je zus staatquote:Op zondag 2 mei 2004 20:45 schreef rockstah het volgende:
ik hoorde helemaal niks hoorvolges mij heb je iets anders gehoord cap.
waarom download je niet ff dat album van the byrds van bittorent?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:11 schreef rockstah het volgende:
baggermuziekalleen maar hip hop en r&b troep.
dit is slowchat, snieling, wat zeur je nou...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:59 schreef gieling het volgende:
MSN, IRC of desnoods de chatbox van TMF, maar ga dit topic niet verkloten met wat voor soort muziek rockstah z'n zus op d'r laptop heeft staan, ik heb zo het idee dat 99% van de mensen die hier kijken er niet echt geïnterreseerd daar in zijn
Jij hebt blijkbaar een ander idee van een slowchat topics... Dit is trouwens al zovaak gezegt, jezus snappen jullie dan niks ofzo? Slowchat is waar je met z'n allen leuk over mee kan lullen, niet 2 gasten die over wat domme privé zaken lopen te zeiken.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef capibar het volgende:
[..]
dit is slowchat, snieling, wat zeur je nou...
als iemand anders iets interresants heeft te vertellen dan doet die dat maar lekker, en als je gaat zeiken over dat dit een chatbox is ga je maar ff lekker naar een ander topic![]()
ja, maar dat met z'n alle leuk lullen mag ook, maar als niemand iets zegt, ga ik maar wat zeggen, en er mogen best andere mensen meepraten (graag zelfs) maar die zijn er gewoonweg niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef gieling het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar een ander idee van een slowchat topics... Dit is trouwens al zovaak gezegt, jezus snappen jullie dan niks ofzo? Slowchat is waar je met z'n allen leuk over mee kan lullen, niet 2 gasten die over wat domme privé zaken lopen te zeiken.
Ik hoop dat het nu eindelijk eens doordringt
net alsof je met een aardappelschilmesje door je bot heen kan snijden, dat duurt minstens een week ofzo...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:20 schreef rockstah het volgende:
ik ben nu DIY surgery aan het kijken, en er was zo'n man die in zo'n draaiend touw kwam en toen moest hij zijn eigen arm met een klein aardappelschilmesje erafsnijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |