2 dagen les terwijl je op de middelbare school zitquote:Op donderdag 29 april 2004 11:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik had deze week 2 daagjes les en moet nog elke dag werken
ik moest dus tot dinsdag en ja ik zit op de middelbare schoolquote:Op donderdag 29 april 2004 11:32 schreef capibar het volgende:
[..]
2 dagen les terwijl je op de middelbare school zit
ik heb trouwens ook pas sinds vandaag vakantie hoor, ik moest tot woensdag nog naar school...
wat voor redenen (naast koninginnendag op vrijdag) hebben ze er bij jou bijverzonnen om je eerder vakantie te gevenquote:Op donderdag 29 april 2004 11:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik moest dus tot dinsdag en ja ik zit op de middelbare school
ijsvrij hequote:Op donderdag 29 april 2004 16:44 schreef capibar het volgende:
[..]
wat voor redenen (naast koninginnendag op vrijdag) hebben ze er bij jou bijverzonnen om je eerder vakantie te geven![]()
ja, meestal is er zo een dag met ijzel enzo en dan krijgen wij dus vrij, dit schooljaar dus niet en dus hadden ze een dag over ofzo en daarom kregen wij een dagje eerder vrijquote:Op donderdag 29 april 2004 16:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ijsvrij![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb nognooit ijsvrij gehadquote:Op donderdag 29 april 2004 16:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, meestal is er zo een dag met ijzel enzo en dan krijgen wij dus vrij, dit schooljaar dus niet en dus hadden ze een dag over ofzo en daarom kregen wij een dagje eerder vrij
gwoep 1 en dan nu al de nerd van de school...quote:Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb nognooit ijsvrij gehad
missgien komt tad omdat k in du gwoep 1 sit!!!!!!!
knwap he???quote:Op donderdag 29 april 2004 17:35 schreef Tain het volgende:
[..]
gwoep 1 en dan nu al de nerd van de school...
capibars breezerstylequote:Op donderdag 29 april 2004 17:57 schreef capibar het volgende:
[..]
knwap he???![]()
zoveel levenservaring heb ik nu ook weer niet, maar denk dat het ook weinig zin heeft. Hij moet gewoon een goede schop onder zijn hol krijgenquote:Op donderdag 29 april 2004 18:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
capibars breezerstylezeg tain, jij hebt een boel levenservaring breng dit snotjong eens wat manieren etc. bij
dan ga ik je aanklagen voor mishandelingquote:Op donderdag 29 april 2004 20:06 schreef Tain het volgende:
[..]
zoveel levenservaring heb ik nu ook weer niet, maar denk dat het ook weinig zin heeft. Hij moet gewoon een goede schop onder zijn hol krijgen
Hier in het dorp was het helemaal niks, ik heb alleen Otogi voor de xbox voor 12 euro gescoredquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:27 schreef Khadgar het volgende:
Zo gamers, hoe zijn de koninginnedagscores?
Ik heb er een NES, 2 controllers en een stuk of 15 spellen (waaronder Zelda 1&2 en CastleVania), en een oude PONG console meegenomen.
je had een vaderbord moeten kopen, smartassquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben er maandag pas weer, problemen met het moederbord.
Ja ik weet dat jullie mij gaan missen! hoef je niet te zegge
Ja, maar ik kan niet meer ruilenquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
je had een vaderbord moeten kopen, smartass![]()
nes met 8 spellen (nes in zeeeer slechte staat), megadrive met 3 spellen, videopac met 7 spellen en een atari 2600 met 1 spelquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:27 schreef Khadgar het volgende:
Zo gamers, hoe zijn de koninginnedagscores?
Ik heb er een NES, 2 controllers en een stuk of 15 spellen (waaronder Zelda 1&2 en CastleVania), en een oude PONG console meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |