Daar hebben we een submit voor op de FrontPage.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:14 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
een vraag over het submitten van reviews: kan ik een review schrijven over Pac Man VS en die naar jou mailen? Heb hem nl. sinds deze week binnen en hij is erg vermakelijk.
die termen kan je toch ook gewoon in je review noemen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ok, heb het even allemaal bekeken en ik vraag me alleen nog af of ik me aan dat format moet houden in de conclusie. (grafisch, geluid, speelbaarheid, levensduur). Ik denk namelijk dat er wel wat meer termen te verzinnen zijn die de 'waarde' van een game beschrijven.
Mijn vraag had betrekking op het feit of ik die precieze indeling met die vier punten over moest nemen. Mijn wijze van reviewen en dat ik aanvullende termen ga noemen stonden voor mij buiten kijf. Ik maakte me zorgen over het contrast dat een dergelijk format schept: in mijn nog te schrijven review worden een aantal beoordelingscriteria gehanteerd (bijvoorbeeld een 'fun' factor die multiplayer-spellen met zich meebrengen) die de eerder genoemde vier punten in de conclusietabel niet ondervangen. Het feit dat deze conclusietabel verplicht is maakt dat de inhoud van mijn tekst niet goed aan kan sluiten op de conclusie. Het feit dat Roy deze verplichting voor mij duidelijk heeft gemaakt, maakt dat ik er in mijn tekstuele conclusie rekening mee kan houden.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:50 schreef capibar het volgende:
[..]
die termen kan je toch ook gewoon in je review noemen?
ok.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:46 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Mijn vraag had betrekking op het feit of ik die precieze indeling met die vier punten over moest nemen. Mijn wijze van reviewen en dat ik aanvullende termen ga noemen stonden voor mij buiten kijf. Ik maakte me zorgen over het contrast dat een dergelijk format schept: in mijn nog te schrijven review worden een aantal beoordelingscriteria gehanteerd (bijvoorbeeld een 'fun' factor die multiplayer-spellen met zich meebrengen) die de eerder genoemde vier punten in de conclusietabel niet ondervangen. Het feit dat deze conclusietabel verplicht is maakt dat de inhoud van mijn tekst niet goed aan kan sluiten op de conclusie. Het feit dat Roy deze verplichting voor mij duidelijk heeft gemaakt, maakt dat ik er in mijn tekstuele conclusie rekening mee kan houden.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga zo even een uur lang hersenloos knallen met Timesplitters 2 op de cube. Moet wat agressie kwijt.
Vandaag allerlaaste speeldag: Kampioenswedstrijd verloren![]()
hou op over voetbalquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Je gaat Ajax achterna? Die worden ook geen kampioen meer namelijk, verliezen de rest van alle wedstrijden![]()
In je dromenquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Je gaat Ajax achterna? Die worden ook geen kampioen meer namelijk, verliezen de rest van alle wedstrijden![]()
Sommige mensen sporten hier ook, in tegenstelling tot wat andere hierquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:15 schreef capibar het volgende:
[..]
hou op over voetbal![]()
ik sport ook, maar geen voetbalquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef HomerJ het volgende:
Sommige mensen sporten hier ook, in tegenstelling tot wat andere hier
90% van jouw posts zijn bagger, en komen mij de strot uit!
ben je vannochtned nog om 3 uur opgestaan?quote:Op zondag 25 april 2004 00:49 schreef rockstah het volgende:
ik zit nu achter een laptop, ik word helemaal verblind en de layout is zilver
sporten gaat een beetje moeilijk als je knie in puin ligtquote:Op zondag 25 april 2004 00:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
In je dromen
[..]
Sommige mensen sporten hier ook, in tegenstelling tot wat andere hier
90% van jouw posts zijn bagger, en komen mij de strot uit!
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op zondag 25 april 2004 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
sporten gaat een beetje moeilijk als je knie in puin ligtMaar wel 16 jaar van mijn leven gesport
dat valt echt wel mee hoorquote:Op zondag 25 april 2004 12:49 schreef Tain het volgende:
weet ik, maar ik geloof dat de meeste gamers niet of nauwelijks sporten
gaat het anders wel ergens over dan?quote:Op zondag 25 april 2004 23:39 schreef capibar het volgende:
ik zit nu met rockstah over skype te praten, en het gaat echt helemaal nergens over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |