knipoog PI vergetenquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik begrijp jou niet Capibar
Stil zitten en mooi wezenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:03 schreef capibar het volgende:
[..]
wat doet ze?![]()
en soms even in doggy style zittenquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stil zitten en mooi wezen
en dan??quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
en soms even in doggy style zitten![]()
Zoals Spongebob zei vandaag in een aflevering:quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
en dan??
ik kijk geen spongebobquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zoals Spongebob zei vandaag in een aflevering:
"Fantasie is het mooiste wat een mens heeft"
om 11 uur lig ik al in bed, jij hoort dan ook al in bed te liggenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:21 schreef Frankeinstein het volgende:
ik weet niet hoe laat het er 's avonds op is
vast te vroeg.. vroeger was het altijd om 11 uur ofzo maar dat hebben ze verandert![]()
ik weet niet hoe laat jij op school moet zijn/weg moet gaan/op moet staan alleen ik moet om 8 uur al beginnequote:Op dinsdag 20 april 2004 21:30 schreef HomerJ het volgende:
liggen jullie al om 11 uur in bed?
maar je hoeft alleen fantasy te hebben, om verder te gaan met Elisha
ik moet om half negen opstaanquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik weet niet hoe laat jij op school moet zijn/weg moet gaan/op moet staan alleen ik moet om 8 uur al beginne
nah...ik wacht wel tot de game uitkomtquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:57 schreef Tain het volgende:
* Net terug is uit scheveningen
The Lion King musical is echt ontzettend stoer![]()
ik heb 's woensdags altijd eerste 3 uur vrijquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:54 schreef taart het volgende:
ik ga voor de verandering eens iets later, want ik heb de eerste 3 uur vrij
heerenveen, wat een shit dorp is dat zeg. Dan Leeuwardenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik moet mijn nichtje bellen, want die komt ook een dag hier. En 5 mei ben ik in HeerenveenDus euh, heb geduld m'n jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |