quote:Op maandag 19 april 2004 19:49 schreef pkwarts het volgende:
zag overigens net opeens tain zijn vriendin in iemand zijn avatar voorbijkomen:
[afbeelding]
en ja, ik lette idd op wat er zoal voorbij kwam
Ik heb hem niet uitgespeeld smartass, nog lang niet, en dat zal ook niet gebeuren ook. Heb hem geruildquote:Op maandag 19 april 2004 19:08 schreef aatje88 het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan gekocht en meteen alles uitgespeeld?Echt een tof spel, ik moet het maar weer eens uit de kast trekken.
de top-secret meetings go onquote:Op maandag 19 april 2004 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:! Nee, daar gaat het niet over
Ja hoor, Super Mario voor de nes en de snes, The sims en rollercoaster tycoon etcquote:Op maandag 19 april 2004 23:24 schreef capibar het volgende:
[..]
gamed ze ook?![]()
En nu Seven Samurai kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo... Net The Last Samurai DVD gezien... Wat een film. Ik was er gewoon stil van. Zo mooi![]()
Die meningen zijn verdeeld, F-Zero X was een topper (ook door de random tracks en track editor) maar ik vind GX de betere game, vooral qua besturing !!quote:Jaaay, alle vijf de cups op Master uitgespeeld vorige week. Nu weer bezig met de Story Mode voor de AX Machines en vervolgens de Staff Ghosts van elke baan beaten. GX is wel minder goed dan F-Zero X op de N64; die game was puurder, had betere besturing en beter ontworpen banen. Maar dat was dan ook een spel van Nintendo EAD, knappe ontwikkelaar die over een dergelijke game heen weet te komen.
Sluit aan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die meningen zijn verdeeld, F-Zero X was een topper (ook door de random tracks en track editor) maar ik vind GX de betere game, vooral qua besturing !!
ah, wel de typische vrouwen gamesquote:Op dinsdag 20 april 2004 05:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja hoor, Super Mario voor de nes en de snes, The sims en rollercoaster tycoon etc
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:36 schreef HomerJ het volgende:
Volgens mij hebben hun een relatie met elkaar
Roy + Gieg + Handboeien= Ware liefdequote:Op dinsdag 20 april 2004 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik? Met Giebel?
weetjewat? ik wil het nieteens weten!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik? Met Giebel?
GETVEREDEMME!!! HEB JE DE NAGEL VAN HAAR LINKER KLEINE TEEN WEL EENS GEZIEN?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, om het Gay gehalte naar beneden te brengen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |