weetje wat lullig was, bij die eerste sticky bomb, dat die in die hand van die gast ontploftquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Indrukwekkend, mjah, maar ook komisch! Ik heb een paar keer zo gelachen, terwijl het volgens mij helemaaal niet grappig bedoeld was
ja, op het strand als die ene zijn arm kwijt is en hem dan vindtquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Indrukwekkend, mjah, maar ook komisch! Ik heb een paar keer zo gelachen, terwijl het volgens mij helemaaal niet grappig bedoeld was
ohja datquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, op het strand als die ene zijn arm kwijt is en hem dan vindt, maar vooral dat als ze zo voor die bunker daar zegmaar liggen en dat er zo'n kogel tegen de helm van zo'n kerel gaat en die zegt dan "oow i'm so lucky" ofzoiets, doettie hem af en........... headshot
Jah klopt!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:56 schreef capibar het volgende:
[..]
weetje wat lullig was, bij die eerste sticky bomb, dat die in die hand van die gast ontploft![]()
ik ergerde me wel aan die gast die iedereen ammo moest geven, bij het einde dat die duitser met een teamgenoot van hem zit te vechten (dat hij dat mes er heel langzaam in doet) dat hij nieteens naar boven loopt om die duitser neer te schieten, daarna loopt hij gewoon rustig de trap af langs die amerikaan![]()
ik zou naar boven zijn gerend en gewoon die duitser neer hebben geknalt, en toen hij de trap af liep kon hij hem toch makkelijk in zijn rug schieten? (niet erg heldhaftig, maar tochquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah klopt!
IK schreeuwde voor de TV, Ga dan kneus, watje! mietje!
Hij is in ieder geval subtieler dan SPR, waar binnen de flinterdunne goed-kwaad verhaallijn de emoties ook nog eens worden aangedikt door een leger van strijkers.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:44 schreef pkwarts het volgende:
iemand wel eens apocalypse now gezien? dat is pas een goede oorlogsfilm!
Had ik eens gehuurd voor op vacantie, nou zeg, echt de grootste klote kut film die ik sinds tijden had gezien. Ik heb volgensmij nog nooit eerder mijn tijd zo verprutst dan naar die film te kijkenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:44 schreef pkwarts het volgende:
iemand wel eens apocalypse now gezien? dat is pas een goede oorlogsfilm!
Tssk Tssk Tssk...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:28 schreef gieling het volgende:
[..]
Had ik eens gehuurd voor op vacantie, nou zeg, echt de grootste klote kut film die ik sinds tijden had gezien. Ik heb volgensmij nog nooit eerder mijn tijd zo verprutst dan naar die film te kijken
heerenveen, dat is wel de laatste plaats die ik in gedachten heb om naartoe te gaanquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ben ik weer, was een dag in Heerenveen
Wtf lul je nou? Houd je smoel als je er geen verstand van hebtquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:46 schreef Uiteraard het volgende:
liberationgabber uit de oude doos
oude lullen die 10 jaar geleden veel draaiden en nu is die muziek weer 'in' ???
ga naar veronica luisteren ofzow.. draaien ze 80 en 90 hits lol
Hij geeft het niet voor niets zelf aan he. "Laadt mij op!"quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:08 schreef pkwarts het volgende:
weet iemand hier of je, om er zo lang mogelijk gebruik van kunnen te maken, een li-ion batterij steeds helemaal leeg moet laten gaan om hem daarna op te laden. Ik wordt namelijk helemaal gek van het pingeltje van mijn zus haar telefoon, dat de batterij bijna leeg is. Zij is er namelijk van overtuigd dat de batterij zo langer meegaat, terwijl ik denk dat dat bij li-ion batterijen bijna niks uitmaakt. wie kan mij helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |