friends is ook wel leuk ja, maar america's funniest home video's is toch wel het meest trieste wat ik ooit gezien heb qua humorquote:Op maandag 3 mei 2004 20:36 schreef Tain het volgende:
[..]
mwah Friends is leuk, Will & Grace is leuk, Dumb & Dumber, etc
als je america's funniest home video's grappig vind is het erg slecht met je gestelt qua humorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, de filmpjes zelf zijn wel errug grappig soms hoorHet commentaar ertussen is alleen verschrikkelijk
leedvermaak is wel het leukste vermaak wat er is. En er gebeuren af en toe wel grappige dingen in die filmpjes alleen dat commentaar is meestal zo verschrikkelijk....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:42 schreef capibar het volgende:
[..]
als je america's funniest home video's grappig vind is het erg slecht met je gestelt qua humor
Een of andere ouwe lul die van een duikplank wil springen en dan met zijn zwembroek aan de plank blijft hangen waardoor zijn hoofd tegen de kade knalt is best grappig hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:42 schreef capibar het volgende:
[..]
als je america's funniest home video's grappig vind is het erg slecht met je gestelt qua humor
Eikelquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:07 schreef pkwarts het volgende:
en tegen roy wil ik ff zeggen dat die mok heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi is
als je dat doet zorg ik er persoonlijk voor dat je een IP-ban krijgt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:58 schreef nlboy het volgende:
Geachte mensen van deze topic,
mag ik misschien voor 1x in deze topic reclame maken voor m'n eigen kleine Battlefield 1942 clan?
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:52 schreef capibar het volgende:
[..]
als je dat doet zorg ik er persoonlijk voor dat je een IP-ban krijgt.
BANAANVRAAG! Dat kost je zelf een week je postrechten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:52 schreef capibar het volgende:
[..]
als je dat doet zorg ik er persoonlijk voor dat je een IP-ban krijgt.
PI:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BANAANVRAAG! Dat kost je zelf een week je postrechten.
*Daggla lief aankijkt
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die PI zal me aan mijn reet roesten. You're going DOWN capibar
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
And thus, Luke shot Darth Vader.
Ik maak gehakt van je. Half om half, want meer valt er waarschijnlijk niet van je te maken.quote:
daar heb ik niks meer op te zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik maak gehakt van je. Half om half, want meer valt er waarschijnlijk niet van je te maken.
dank u wel, meneer roy, het was me een genoegen tegen u te flamenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Flinke flamewar CapibarJe was een waardige flamer.
Das mooi, want m'n moeder heeft namelijk geen gehakt meer voor de gehakt ballenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik maak gehakt van je. Half om half, want meer valt er waarschijnlijk niet van je te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |