Er liggen ook heel feestelijke bootjes in de Amstel.quote:Op maandag 19 april 2004 11:07 schreef clowncloon het volgende:
woonboten
He, daar woon ik ook.quote:Op maandag 19 april 2004 11:04 schreef Doekes het volgende:
Bosch en Duin
Woon je ook in een kasteel?quote:Op maandag 19 april 2004 11:10 schreef kasper het volgende:
[..]
He, daar woon ik ook.
Huizen zijn hier idd ok.
Rijk en mooi zijn niet synoniem. Met al die nouveau riches zelfs een enorme tegenstelling.quote:Op maandag 19 april 2004 11:13 schreef blieblie het volgende:
top 10 rijkste wijken in Nederland is:
de TS wil kapitale kasten zien. Die zijn daar echwel te vinden hoorquote:Op maandag 19 april 2004 11:15 schreef Lod het volgende:
[..]
Rijk en mooi zijn niet synoniem. Met al die nouveau riches zelfs een enorme tegenstelling.
Laren, Blaricum is mooi. Maar een mooie boerderij op het platteland is ook niet te versmaden volgens mij.
Precies, geef mij maar een mooi modern en strak huis.quote:Op maandag 19 april 2004 11:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
de TS wil kapitale kasten zien. Die zijn daar echwel te vinden hoor.
En mooi is persoonlijk, ik wordt zelf niet wild van een mooie boerderij.
quote:Op maandag 19 april 2004 12:46 schreef TheDon18 het volgende:
Ik weet er 1 die je beslist zou moeten zien. ik kan niet precies uitleggen waar-ie staat, maar in de buurt van psychiatrische instelling ''de grote beek'' in Eindhoven.
Dat is echt een kapitaal ding wat daar staat
Nee, die ik bedoel heeft volgens mij geen roze dak.... maar dat is ook geen straat, maar het enige huis daar.quote:Op maandag 19 april 2004 12:48 schreef blieblie het volgende:
[..]daar heb ik in de straat gewoond.
Je bedoeld die kast van een huis met datroze
dak?
Dat huis is nu echt prototype van wansmaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |