abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18531261
Ik weet niet of jullie vorige week Lebbis gezien hebben, maar ik in ieder geval wel.

tijdens zijn show had hij telkens over de "domheid" van mensen en dat we van jongs af aan geleerd worden om onze hersens uit te schakelen en niet meer na te denken.
Vond het zelf wel errug leuk om naar te kijken
Hij had het op een gegeven moment over treinsurfen (het aan een wegreidende trein gaan hangen, of erop gaan staan) en dat het overlijden hierdoor een vorm van natuurlijke selectie is.

Wat vinden jullie ervan??? Is het doodgaan door zoiets echt natuulijke selectie??? ik ben het in ieder geval wel met hem eens.
"Impossible is not a fact, it's an opinion"
  maandag 19 april 2004 @ 11:02:23 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18531335
Opzich is dat wel een vorm van evolutie.
Was inderdaad een leuke show.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_18531362
ik ben het daar ook wel mee eens...
De mensen die van die maffe stunts gaan doen die denken niet na over de mogelijke gevolgen...een 'beetje dom'
bijvoorbeeld:
jezelf nep-ophangen om ma te laten schrikken wat even later toch echt-ophangen wordt óf met 180 in je johnny-auto over een landweggetje rijden en dan tegen boom knallen
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_18531379
ja, natuurlijke selectie en survival of the fittest is het overleven van de sterkste in de zin van zowel lichamelijk als mentaal kunnen... je had vroeger namelijk ook verschillende soorten 'mensen' waaronder wij en de neanderthalers etc.. en de slimsten hebben overleefd, wij dus.
  maandag 19 april 2004 @ 11:05:30 #5
54932 J.J.McKay
............................
pi_18531387
heb me weer kapot gelachen om Lebbis....wat een podiumbeest is dat zeg...enne...natguurlijk selectie? ja natuurlijk!!! alleen de sterkte zullen overwinnen...en dan heb ik het nie over de biceps en triceps, maar ook over een geestelijk sterkeren....en ik kan aan een trein hangen nou niet echt bepaald geestelijk sterk noemen...

sorry kiddo, R.I.P, maar tis wel je eigen schuld!!!!
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  maandag 19 april 2004 @ 11:06:58 #6
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18531421
quote:
Op maandag 19 april 2004 11:04 schreef kajah het volgende:
ja, natuurlijke selectie en survival of the fittest is het overleven van de sterkste in de zin van zowel lichamelijk als mentaal kunnen... je had vroeger namelijk ook verschillende soorten 'mensen' waaronder wij en de neanderthalers etc.. en de slimsten hebben overleefd, wij dus.
Survival of the fittest heeft niets te maken met het sterk zijn in mentale of fysieke zin, maar gewoon met het best aangepast aan de omgeving. Dus als op de een of andere manier bij een virusuitbraak kleine iele computernerdjes resistent blijken te zijn, dan zou dat de nieuwe mensheid worden.

Wij waren niet persé de slimsten, we konden ons het best aanpassen.
pi_18531428
Precies, dit soort dingen bedoel ik nou....

Maar denk wel dat bepaalde vormen van "thrillseeking" niet meegerekend moeten worden, al is de grens tussen een stomme stunt uithalen en verongelukken en een stomme stunt uithalen zonder een ongeluk, waardoor jejezelf the KING vinden erg vaag
pi_18531509
quote:
Op maandag 19 april 2004 11:06 schreef Ype het volgende:

[..]

Survival of the fittest heeft niets te maken met het sterk zijn in mentale of fysieke zin, maar gewoon met het best aangepast aan de omgeving. Dus als op de een of andere manier bij een virusuitbraak kleine iele computernerdjes resistent blijken te zijn, dan zou dat de nieuwe mensheid worden.

Wij waren niet persé de slimsten, we konden ons het best aanpassen.
, maar het gaat me dan ook meer om dood gaan doordat je niet na denkt over wat je doet.
  maandag 19 april 2004 @ 11:14:08 #9
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18531574
quote:
Op maandag 19 april 2004 11:11 schreef Qsilver het volgende:

[..]

, maar het gaat me dan ook meer om dood gaan doordat je niet na denkt over wat je doet.
Mja, extraverte mensen komen veel voor op aarde, dus het zal een tijd duren voordat al die genen de wereld uit zijn.
Maar mogelijkerwijs hebben diezelfde genen op een ander niveau enorm nut, waardoor ze qua overlevingskansen een stap voor zijn op de rest van de mensheid. Je weet het niet.
Tevens kan er ook niet gesteld worden dat natuurlijke selectie een bepaald doel heeft om zwakkere genen er uit te bannen. Het is een puur at random proces zonder intenties.
pi_18531585
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het bericht hoorde van die jongen die op de sneweg met z'n auto wou meelopen...
pi_18531919
quote:
Op maandag 19 april 2004 11:14 schreef Ype het volgende:

[..]

Mja, extraverte mensen komen veel voor op aarde, dus het zal een tijd duren voordat al die genen de wereld uit zijn.
Maar mogelijkerwijs hebben diezelfde genen op een ander niveau enorm nut, waardoor ze qua overlevingskansen een stap voor zijn op de rest van de mensheid. Je weet het niet.
Tevens kan er ook niet gesteld worden dat natuurlijke selectie een bepaald doel heeft om zwakkere genen er uit te bannen. Het is een puur at random proces zonder intenties.
precies, als je het maar vaak genoeg op verschillende manieren probeert, komt er uiteindelijk wel iets goeds naar voren
  maandag 19 april 2004 @ 11:33:42 #12
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_18531938
quote:
Op maandag 19 april 2004 11:32 schreef Qsilver het volgende:

[..]

precies, als je het maar vaak genoeg op verschillende manieren probeert, komt er uiteindelijk wel iets goeds naar voren
Hangt er van af wat je onder goed verstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')