Maar als je ze vastnaaid is de lol er van af he (altijd andere letters op je shirt)quote:Op zondag 18 april 2004 23:05 schreef juniz het volgende:
Je moet ook niet mee uitgaan ofzo aangezien iedereen dan je letters eraf zal proberen te trekken.
(ff los vastnaaien isnatuurlijk een optie)
jouw usericon doet toch anders vermoeden...quote:Op zondag 18 april 2004 23:16 schreef seeya_40 het volgende:
Ohw neej hoor, ik heb zo'n t-shirt. Met uitgaan issut erg tof. Nog niemand van me af hoeven te slaan. Ik heb t gekocht in Maastricht, bij de Bizare (in de rechtstraat). Heel toffe winkel, hebben t shirt voor mij ook wat ingekort omdat t erg lang was. Ze hadden het toen in het rood en in het zwart, met rode klitteband streep (heb ik)
Volgensmij issie ongeveer even duur als in de large
En heb jij alweer wat nieuws. Das juist leukquote:Op zondag 18 april 2004 23:02 schreef _DaNi_ het volgende:
en volgend jaar loopt iedereen er mee....
Inderdaad! En ik wil hem sowieso alleen met grappige gelegenheden aantrekken zodat het nog een beetje origineel blijft.quote:Op maandag 19 april 2004 17:56 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
En heb jij alweer wat nieuws. Das juist leuk
Bij de Large is het bestelnummer 582392 in ieder geval, kost 7,50.quote:Op maandag 19 april 2004 17:33 schreef groggy het volgende:
dis wel een supercool iets~!
wie kan mij de directe url geven naar de play site waar je die lettertjes kan kopen?? (kan het zelf niet vinden :S)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |