abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18525237
Ik wist niet hoe ik het anders moest benoemen, hopelijk snappen jullie na mijn verhaal wat ik bedoel.

Op een verjaardag waar ik te gast was had een jongen een heel cool T-shirtje aan. Het was ogenschijnlijk een gewoon T-shirt met een tekst erop, maar het verschil met anders shirts was dat deze letters erop geplakt waren door hemzelf met klitteband.

Op de voorkant zitten dus drie regels klitteband en bij het shirt zaten letters en leestekens verpakt, die hij custom op kan plakken en araf kan halen. Zo had hij nu "gefeliciteerd Hanna" op zijn shirt staan.

Maar in het kader van origineel zijn wilde de eikel natuurlijk niet vertellen waar hij hem vandaan had. Hij wist wel dat het gelimiteerd was, dus haast is schijnbaar nog geboden ook. Weten jullie waar het te krijgen is?
pi_18525256
www.large.nl

al een hele tijd hoor, dus niks nieuws
  zondag 18 april 2004 @ 23:02:06 #3
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_18525283
en volgend jaar loopt iedereen er mee....
  zondag 18 april 2004 @ 23:02:21 #4
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_18525293
Hmm, dat niet maar ik ken het wel. Lijkt me niet dat het zo vreselijk zeldzaam is...als iets verkoopt wordt de productie wel opgevoerd...I think..
pi_18525295
Bij de Large kan je ook een setje losse letters bestellen. Als je een stukje klittenband hebt, naai het even op een shirt, stuk goedkoper..
pi_18525377
Je moet ook niet mee uitgaan ofzo aangezien iedereen dan je letters eraf zal proberen te trekken.

(ff los vastnaaien (rijgen) is natuurlijk een optie)

[ Bericht 5% gewijzigd door juniz op 18-04-2004 23:14:24 ]
pi_18525470
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:05 schreef juniz het volgende:
Je moet ook niet mee uitgaan ofzo aangezien iedereen dan je letters eraf zal proberen te trekken.

(ff los vastnaaien isnatuurlijk een optie)
Maar als je ze vastnaaid is de lol er van af he (altijd andere letters op je shirt)
Maar denk inderdaad wel dat ze zullen proberen ze eraf te trekken om er vervolgens Boggle oid mee te spelen
pi_18525587
Stick 'm on shirt it is, dus! Thanks.

Hoe zit het met maten bij de Large? Vallen ze groot, of juist klein? Kwaliteit ook goed? Dat ik niet met een tent van een shirt zit na één keer wassen of een shirt dat zo scheef als een hoer zit?
pi_18525634
Ohw neej hoor, ik heb zo'n t-shirt. Met uitgaan issut erg tof. Nog niemand van me af hoeven te slaan. Ik heb t gekocht in Maastricht, bij de Bizare (in de rechtstraat). Heel toffe winkel, hebben t shirt voor mij ook wat ingekort omdat t erg lang was. Ze hadden het toen in het rood en in het zwart, met rode klitteband streep (heb ik)
Volgensmij issie ongeveer even duur als in de large
pi_18525803
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:16 schreef seeya_40 het volgende:
Ohw neej hoor, ik heb zo'n t-shirt. Met uitgaan issut erg tof. Nog niemand van me af hoeven te slaan. Ik heb t gekocht in Maastricht, bij de Bizare (in de rechtstraat). Heel toffe winkel, hebben t shirt voor mij ook wat ingekort omdat t erg lang was. Ze hadden het toen in het rood en in het zwart, met rode klitteband streep (heb ik)
Volgensmij issie ongeveer even duur als in de large
jouw usericon doet toch anders vermoeden...

(of misschien toch te lief, klein en onschuldig)
pi_18525881
*straal gewoon niet-aankomen af*
pi_18526163
seeya tekst op t-shirt:
"NIET-AANKOMEN"

dat zal werken
pi_18526874
vriend van me had ook zo'n shirt, zelf gemaakt. kostte misschien 10 euro ofzo, alles bij elkaar. en als het goed is moet je WEL alle chicks van je afslaan (ik bedoel, daarvoor doe je toch zo'n shirt aan, om aandacht van mooie meiden te trekken)
The uproar of one hand clapping.
pi_18529397
tsja, maar ik heb meestal *ik bijt* op mn t-shirt staan

maar ontopic: t-shirt maken kan dus o9ok, alleen ff lettertjes kopen bij de large... succes!
pi_18531248
Moet je het klitteband dan aan je shirt naaien neem ik aan? Teveel gedoe denk ik dan haha!
pi_18534549
neuj, dat ding van hem zat gewoon vast met textiellijm, die strip klitteband was eigenlijk een soort stikker. en die letters kan je ook best zelf uitknippen.
The uproar of one hand clapping.
pi_18540407
dis wel een supercool iets~!

wie kan mij de directe url geven naar de play site waar je die lettertjes kan kopen?? (kan het zelf niet vinden :S)
Don't trust anyone else!
Trust me!
  maandag 19 april 2004 @ 17:56:07 #18
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18540904
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:02 schreef _DaNi_ het volgende:
en volgend jaar loopt iedereen er mee....
En heb jij alweer wat nieuws. Das juist leuk
pi_18541752
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:56 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

En heb jij alweer wat nieuws. Das juist leuk
Inderdaad! En ik wil hem sowieso alleen met grappige gelegenheden aantrekken zodat het nog een beetje origineel blijft.

Ik wil toch liever een fysieke winkel, heeft iemand hem gewoon in de winkel gezien. Het liefst Rotterdam dus?
pi_18542684
quote:
Op maandag 19 april 2004 17:33 schreef groggy het volgende:
dis wel een supercool iets~!

wie kan mij de directe url geven naar de play site waar je die lettertjes kan kopen?? (kan het zelf niet vinden :S)
Bij de Large is het bestelnummer 582392 in ieder geval, kost 7,50.

Ik vind het wel een leuk idee, maar bestel dan liever de losse letters en knutsel zelf verder een leuk shirtje in elkaar
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_18543332
Ze zijn ook al een hele tijd te koop bij de Chill Out van de Bijenkorf... Dat is al 1 of 2 jaar geleden...
you're the criminal mastermind
pi_18544626
De Chill Out dus gewoon?

Nooit opgevallen. Binnenkort maar eens even kijken dan. Ook toevallig die in Rotterdam? En nog steeds?
pi_18545396
ooo, ik ben hier ook al heel lang naar op zoek!! bij de chill out hadden ze het toen niet meer... ik ga mooi die lettertjes bestellen, en dan haal ik een shirtje bij H&M, klittenband op de markt, en klaar!!!!!!!
pi_18546762
Ja dat is inderdaad ook een optie ja! Maar moet je dat klittenband niet op een aparte manier vaststikken dan?
pi_18547053
ik stik het langs de rand door, en in het midden op sommige plaatsen ook een steekje denk ik, zodat het overal redelijk vast zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')