Ja hoor! Dat brood strooien moet je zeker doen .... of klokhuizen en aardappel en vogelzaad e.d. neerleggen ...quote:Op maandag 19 april 2004 19:57 schreef Wolfjesfan het volgende:
[quote]Op maandag 19 april 2004 19:31 schreef Pearly het volgende:
Hier zitten inmiddels weer hopen mussen .... Héérlijk om ze te zien !!!!
Daarnaast .... wie klopt er nog zijn tafelkleedje of placematje buiten uit ? Toch niemand meer !!
Ik ga ook maar weer brood strooien.
![]()
Nee ! .... zie boven .... de mussen hebben geen dakpannen meer om onder te nestelen. Alles is te goed aangesloten of te goed geissoleerd.quote:Op maandag 19 april 2004 21:10 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me wel af waar de musjes blijvenZouden die verjaagd worden door de vele koolmeesjes ?
Hmm, zo ziet het er in mijn boom anders niet uitquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:47 schreef Pandorah het volgende:
En de koolmeesjes verjagen niet de musjes... nee, de musjes verjagen de koolmeesjes!
maar ze zingen wel heel mooiquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:36 schreef Pearly het volgende:
Hieruit begrijp je wel dat pimpelmezen enorm brutaal zijn hé!
In Baarn hebben we het gras eruit gehaald En iedere keer dat we~`n worm zagen gooide we die in de richting van een merel, Maar telkens `n stukje dichter bij ons zelf. Het beestje ad nog ner niet uit ons hand, maar die zomer zat de merel zijn jongen wel pal naast onze stoel te voeren en we konden heen en weer lopen ze vlogen niet weg.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
(lekker offtopic)
Iemand vogels zo tam gemaakt???![]()
Lief!quote:Op donderdag 22 april 2004 01:25 schreef Wolfjesfan het volgende:
[..]
In Baarn hebben we het gras eruit gehaald En iedere keer dat we~`n worm zagen gooide we die in de richting van een merel, Maar telkens `n stukje dichter bij ons zelf. Het beestje ad nog ner niet uit ons hand, maar die zomer zat de merel zijn jongen wel pal naast onze stoel te voeren en we konden heen en weer lopen ze vlogen niet weg.![]()
Bij mijn schoonvader zat `n roodborstje op de schop.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
(lekker offtopic)
Ik herinner me iets:
Mijn opa had altijd koolmezen in de tuin en die waren op een gegeven moment zo tam dat ze pinda's uit je hand aten. (je hield je hand uit de deur en dan kwamen ze het ervan af plukken om zo snel mogelijk weer weg te vliegen)
Bijna.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
(lekker offtopic)
Ik herinner me iets:
Mijn opa had altijd koolmezen in de tuin en die waren op een gegeven moment zo tam dat ze pinda's uit je hand aten. (je hield je hand uit de deur en dan kwamen ze het ervan af plukken om zo snel mogelijk weer weg te vliegen)
Zal hier wel staan:quote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Welke kleur hebben mereleieren eigenlijk? Lichtblauw toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |