ik ben benieuwd of hun relatie hier voor bestand is....quote:Op maandag 19 april 2004 09:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Holy fuck, zelfs Clarinca ergert zich groen en geel aan Reinier, dat zegt heel wat over die kleine bolle dwerg.
Heb ik hier gepost: Het Fok! BN interview: de spelregels en verzoekjesquote:Zeg Static, zou het een optie zijn om de maker(s) van pekingexpress te strikken voor een interview na afloop van het programma?
Er zijn veel fokkers die het programma trouw volgen![]()
Misschien zou Reinier of een andere kandidaat ook wel mee willen doen![]()
duidelijk de linkerquote:Op zondag 18 april 2004 22:37 schreef Svensational het volgende:
Dubio: Welk icon meot ik gebruiken
Deze:[afbeelding] of deze: [afbeelding]
quote:Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Heb ik hier gepost: Het Fok! BN interview: de spelregels en verzoekjes
En nu maar hopen dat het lukt!![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 14:15 schreef keijz het volgende:
"en hij heeft zooooo'n hoogtevrees, ik noem hem voortaan gewoon berggeit"
[afbeelding]
[afbeelding]
Grote onzin weer hier, Reinier speelt op geen enkele manier vals. Hij speelt het spel keihard, dat is waar. Maar valsspelen, zeker niet. Dat zou idd ook niet getolereerd worden door de productie.quote:Op maandag 19 april 2004 11:28 schreef GSEmma het volgende:
Vind het spelletje steeds minder leuk worden...er wordt totaal geen rekening gehouden met vals spel...produktie lijkt het alleen maar leuk te vinden dat reinier en clarinca de regeltjes aan hun laars lappen zonder enige vorm van straf ??!! Ik hoop echt dat ze het tot het eind volhouden voor de kijkcijfers en dan falicant op hun bek gaan
En dan een mooi shot van een huilende reinierlol
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 april 2004 18:38 schreef GSEmma het volgende:
yohan.nl is totaal niet bevooroordeeld......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat istie zeker niet neequote:Op maandag 19 april 2004 18:38 schreef GSEmma het volgende:
yohan.nl is totaal niet bevooroordeeld
[offtopic]quote:Op maandag 19 april 2004 19:23 schreef keijz het volgende:
[..]
dat istie zeker niet nee![]()
![]()
dude!quote:Op maandag 19 april 2004 20:13 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
[offtopic]
Cool ik doe ook Grafimedia
[/offtopic]
misschien is die column al een paar keer voorbij gekomen en hoeft hij die niet meer te lezenquote:Op maandag 19 april 2004 21:13 schreef GSEmma het volgende:
misschien moet je even bij pekingexpress.org kijken naar het verslagje van het team dat met reinier en clarinca meereisde, zelfs zij vonden dat het te ver ging; quote; "met het schaamrood op de kaken"
inderdaad! niets is irritanter dan te zien dat de tegenstanders vriendjes met elkaar worden en een potje gaan janken als er iemand afvalt. als je er niet tegen kunt dat er een strijd aan de gang is moet je niet meedoen! het gaat om het spel en het doel is winnen!quote:Op maandag 19 april 2004 23:18 schreef Dauthi het volgende:
Reinier is gewoon het ultieme voorbeeld van wat we eigenlijk willen zien in deze spelshow. Hard tegen hard kosten wat het kost als eerste aankomen.
Keihard de beste. Ik vind het echt geweldig hoe hij het doet. Leipe kakker in het arme rusland
3ejaar, deelrichting Multimedia, in Drachten. Die school is een afrader trouwens. Geen kennis, slecht systeembeheer, stageplek in één of ander magazijnquote:Op maandag 19 april 2004 21:03 schreef keijz het volgende:
[..]
dude!welke klas/jaar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |