Die koopt zo'n boot voor je?quote:Op maandag 19 april 2004 16:11 schreef SynXteR het volgende:
van me vader
Dan kan je hem beter te koop zetten bij een site die alleen maar in tweedehands boten doet.quote:Op maandag 19 april 2004 16:18 schreef SynXteR het volgende:
lol nee man.. die boot is van mijn vader en die wil hem graag kwijt...
nog 1 pics [afbeelding]
Tegenbod doen, anders wordt je post als off-topic beschouwd.quote:Op maandag 24 mei 2004 09:35 schreef Simon81 het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar is de vraagprijs niet wat hoog?
Willekeurige voorbeeldje van een nieuwe boot en deze of deze. En dat is slecht het resultaat van een vluchtige zoekactie.
`quote:Op maandag 19 april 2004 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die koopt zo'n boot voor je?
Dat is raar, want voor het halen van een vaarbewijs 1 (die verplicht moet hebben voor deze boot) moet je 18 jaar zijn om aan het examen deel te mogen nemen...
voor alle boten die een groter vermogen dan 9.9 pk hebben, of sneller kunnen dan 20 km/h en korter zijn dan 20 meter heb je een vaarbewijs nodig. tenzij 't NIET voor je beroep is, dan mag je met een klein vaarbewijs I ook een boot langer dan 20 meter varen.quote:Op maandag 19 april 2004 10:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
Niet dat ik er geld voor heb, maar moet je in het bezit zijn van een vaarbewijs om hiermee het water op te gaan?
Het Vaarbewijs is verplicht voor een schip van 15 meter of meer dat niet bedrijfsmatig wordt gebruikt.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
voor alle boten die een groter vermogen dan 9.9 pk hebben, of sneller kunnen dan 20 km/h en korter zijn dan 20 meter heb je een vaarbewijs nodig. tenzij 't NIET voor je beroep is, dan mag je met een klein vaarbewijs I ook een boot langer dan 20 meter varen.
ja, maar de politie gedoogd in principe alle motoren onder de 10 pk, ook al kan de boot harder dan 20quote:Op maandag 24 mei 2004 11:18 schreef Banzi het volgende:
[..]
Een opblaasbare boot met 6 pk kan dat al gauw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |