Dit zijn ook twee treffende opmerkingen, ik ben 1.77, vrij lang dus, en ik loop wat gebogen.quote:
Ehm tja, ik heb ook 75E en bij mij lijken ze ook niet supergroot. Ik ben ook vrij lang, misschien dat het daar ook wat mee te maken heeft. Hoe je lichaam overkomt heeft vooral met je lichaamshouding en verhouding te maken denk ik. Misschien loopt je vriendin wel erg rechtop en jij wat gebogen?
Ik begrijp deze opmerking niet helemaal...quote:Op zondag 18 april 2004 22:01 schreef B_BOY het volgende:
em als je voorover gebogen staat. dan lijkt het veel kleiner als dat je rechtop gaat staan.
misschien zijn ze niet echt? sileconen gaan niet hangenquote:Op zondag 18 april 2004 21:57 schreef Fixers het volgende:
Je kan kiezen voor een andere optie: Geen BH. Ken een vrouw (ik ken wel meer mensen) die behoorlijk groot (rond de 1.90) is en ditto borsten hebt. Ze draagt echter overduidelijk geen BH en tot mijn (en ieder ander die haar kent) grote verbazing hangen ze niet![]()
Ik heb altijd begrepen dat de melkklieren in dit soort gevallen de navel opzoeken.
Hij/zij bedoelt dat als je krom staat (met een kromme rug) dan lijken ze kleiner... als je recht op staat (met een rechte rug) dan vallen ze meer op...quote:Op zondag 18 april 2004 22:04 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ik begrijp deze opmerking niet helemaal...
Geen bh dragen: geen optie
Niet dat mn borsten me om de oren vliegen als ik de wind tegen heb, maar het zit gewoon echt niet lekker. Bovendien: wiebelt dan nogal.
Op een warme zomerse dag heb ik wel geconstateerd dat ze echt waren. Ze had haast en rende/jogde door de gang. Lijkt me nogal onpraktisch eigenlijk. Wij zijn allemaal nog steeds verbaast over het uitblijven van afzakken. Of zijn daar truucjes voor die wij mannen niet weten?quote:Op zondag 18 april 2004 22:04 schreef HorrorGirl het volgende:
[..]
misschien zijn ze niet echt? sileconen gaan niet hangen
Meid, wat wil je dan? Ik snap 't niet.. als je borsten gewoon vooruit staan .. je bent misschien lang, oké... Maar wat wil je dan dat iedereen naar jou borsten gaat staren en gaat zeggen van woow dat mens heeft dikke borsten! Dat is echt niet fijn! > heb enige ervaringquote:Op zondag 18 april 2004 22:13 schreef Gutnre het volgende:
Ok, even voor de duidelijkheid:
Ik heb geen hangtieten, daar ligt het niet aan.
maar de andere opmerkingen, het feit dat ik vrij lang ben, dus de verhouding anders is, en het feit dat ik wat voorovergebogen sta, daar zal het m in zitten.
quote:Op zondag 18 april 2004 22:18 schreef Nala het volgende:
[..]
Meid, wat wil je dan? Ik snap 't niet.. als je borsten gewoon vooruit staan .. je bent misschien lang, oké... Maar wat wil je dan dat iedereen naar jou borsten gaat staren en gaat zeggen van woow dat mens heeft dikke borsten! Dat is echt niet fijn! > heb enige ervaring
Het enige wat ik, zoals in de eerste post te lezen is, wil weten is of meer meiden een grote cup hebben die er niet zo uit ziet, en hoe het mogelijk is dat iemand op het oog veeeeeel grotere borsten heeft, maar 2 cups kleiner. That's it.quote:Op zondag 18 april 2004 20:16 schreef Gutnre het volgende:
Ik heb geen trauma, ben niet geobsedeerd door borsten of wat ook.
Ben blij met mn eigen borsten, en wil ze graag houden zoals ze zijn. Een meisje mag best trots zijn op wat ze heeft toch? Ik schaam me alleen niet om erover te praten, heb je er last van, open je een eigen topic.
Ah, jij zit dus met precies hetzelfdequote:Op zondag 18 april 2004 22:55 schreef Catootje het volgende:
enn t-shirts kopen is dus idd heel lastig, heel gek!!! Wie-o-wie lost dit raadsel op???
Wij wachten op het verlossende antwoord!!quote:Op zondag 18 april 2004 22:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ah, jij zit dus met precies hetzelfde.
En ik vraag ook: wie lost dit raadsel op???
niet geheel ontopic.quote:Op zondag 18 april 2004 23:11 schreef Gutnre het volgende:
Tsja, het zal dan misschien toch liggen aan de schouders, het voorovergebukt lopen enz.
Ik heb net even in de spiegel gekeken.
Schouders naar achter maakt idd heel veel uit.
Ongetwijfeld was dat vroeger de reden om voorovergebukt te lopen. Ik ben nu een sterke vrouw, om maar zo te zeggen, maar die houding heb ik nogsteeds.quote:Op zondag 18 april 2004 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet geheel ontopic.
Maar over het algemeen lopen mensen met hun schouders naar voren als ze niet willen opvallen.
Beetje voor over gebogen lopen. Is dat iets dat gebeurd kan zijn gedurende je jeugd?
De houding en ook wat voor kleding je draagt. In zwart lijkt de boel weer veel kleiner dan in een lichte kleur. In een glimmende stof valt het weer meer op dan mat. Draag je jasjes of strakke shirtjes, etc etc.quote:Op zondag 18 april 2004 23:34 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Wat wel ontopic is, is dus dat houding erg veel uitmaakt.
En toch gaan we door hier overquote:Op zondag 18 april 2004 23:34 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ongetwijfeld was dat vroeger de reden om voorovergebukt te lopen. Ik ben nu een sterke vrouw, om maar zo te zeggen, maar die houding heb ik nogsteeds.
Of het nu is dat ik gewoon nu eenmaal een rare bouw heb, of dat ik vroeger "vergroeid" ben ofzo dat weet ik niet, maar tis nu eenmaal zo. Het is ook niet zo verschrikkelijk erg hoor.
En inderdaad: erg offtopic, dus laatste reactie hierover.
Wat wel ontopic is, is dus dat houding erg veel uitmaakt.
Ik heb 75 D maar bij mij passen de t-shirts wel.... ik koop ze zelfs altijd ietsje te klein voor mn borsten omdat ie anders op mn buik niet strak zit en dan lijk ik zo dik..... dus het is echt een raadsel waarom het voor jullie lastig is om t=shirts te kopen... ik heb meer last met bh's de leuke zijn er niet in mijn maat, en de gene die wel in mijn maat zijn zijn van die tenten...quote:Op zondag 18 april 2004 22:55 schreef Catootje het volgende:
enn t-shirts kopen is dus idd heel lastig, heel gek!!! Wie-o-wie lost dit raadsel op???
Zo zie je dus maar weer dat die schouders erg veel kunnen doen.quote:Op maandag 19 april 2004 08:34 schreef Idril-2 het volgende:
Je houding zal er zeker mee te maken hebben. Ik liep ook lang een beetje voorovergebogen en met m'n schouders naar voren.
Dacht dat ik een piepklein cupje had, tot ik een tijdje geleden eens naar een goede lingeriezaak ging. Bleek dat ik een cup C hebIk wil iedereen aanraden om eens zoiets te doen, je voelt je veel beter in een goed passende beha. En laat je goed adviseren door de dames daar, want dat het een vak is daar ben ik nu ook wel achter.
Wat mij inderdaad ook tegenvalt is hoe duur de beha's zijn; 50, 60 euro is niks. Ik snap echt niet waar hem dat nou in zit.
Ik gun je die eer best maar zoiets stond natuurlijk al in mijn eerste post in dit topic..quote:Op maandag 19 april 2004 09:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo zie je dus maar weer dat die schouders erg veel kunnen doen.
Heb ik als man een stukje raadsel bij de vrouw weg gehaald
Ik weet ook helemaal niet zeker of jij het bent, is maar een wilde gok, maar ik zal weer eens zoeken en dan laat ik het je weten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:11 schreef Gutnre het volgende:
Ok, bedankt voor de tip
Duur?
oja, moralia, ik wist niet dat er foto's van mij op llt.com stonden, wil je ens mailen oid welke je bedoelde?
Hoooiquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
He Gutnre jij ook hier
Maar goed, ik heb maat 80E ofzo, t scheelt altijd weer per bh. En ik heb niet te klagen dat je het bij mij niet ziet. (helaas)
Ik zou niet weten hoe het komt dat het bij mij zo opvalt, ik ben wel klein, maar niet echt slank, en rechtop loop ik ook niet.
Achja die stomme borsten altijd....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |