Deze is lelijk en heeft een kutverhaal bij zich waarvan ik geen zin heb om elke keer te vertellen als iemand het zieten ernaar vraagt, ik ben nu constant bezig om het te verbergen als ik iets met korte mouwen aan heb(manieren van zitten enzo)quote:Op zondag 18 april 2004 18:21 schreef schatje het volgende:
Ik vind een litteken eigenlijk wel stoer eerlijk gezegd.
Op zich niet onaardig maar het litteken zit vrij hoog op mn arm dus dat is echt geen gezicht, ik hoop zelfs dat een klein onopvallend armbandje een beetje leuk staat..quote:
Precies, dat geeft mensen juist meer achterdochtquote:Op zondag 18 april 2004 18:25 schreef LostFormat het volgende:
Maar dat is toch al vrij ver je arm op? Lijkt me een beetje vreemd om een armband halverwege je arm te hebben...
Ik heb eens zitten kijken (met een simpel stukje stof) en dat vond ik zelf wel wat hebben, het zit inderdaad al vrij ver op mn arm maar mn horloge zit er ook en daar zit het dan net een klein stukje boven...quote:Op zondag 18 april 2004 18:25 schreef LostFormat het volgende:
Maar dat is toch al vrij ver je arm op? Lijkt me een beetje vreemd om een armband halverwege je arm te hebben...
Bij de scapino heb je erg leuke zweetbandjes veel keuses van kleuren.quote:Op zondag 18 april 2004 18:37 schreef buitenbeentje het volgende:
Als je de kleur van de zeetband kan combineren met je kleding valt dat best wel mee.
Mja, maar het is niet zozeer het weefsel, het is meer een witte plek (geen pigment) wat ik zo lelijk vind (en opvallend, vooral als ik bruin word in de zomer).quote:Op zondag 18 april 2004 18:57 schreef Antagonist het volgende:
Als je er nou eens iets overheen laat tattooeren, of je laat een peeling doen, dat scheelt littekenweefsel
Denk het niet ze kunnen het misschien wel in je eigen kleur tattoėren.. (zoals het nu is) maar als je bruiner of minder bruin wordt valt het toch weer op.... toch?quote:Op zondag 18 april 2004 19:02 schreef aanhanger het volgende:
Kan je daar trouwens gewoon fatsoenlijk overheen laten tatoeėren zodat het niet meer (goed) te zien is?
Bedoelde meer te vragen of als je er een gewone tattoo overheen zet (gewoon zwart) of het dan niet goed er doorheen te zien is.quote:Op zondag 18 april 2004 19:09 schreef daeri het volgende:
[..]
Denk het niet ze kunnen het misschien wel in je eigen kleur tattoėren.. (zoals het nu is) maar als je bruiner of minder bruin wordt valt het toch weer op.... toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |