Allemachtig zeg, ten eerste dat je zo verlekkerd praat over het feit dat je een moederneukende hoer op bezoek krijgt, ten tweede het hele masterflirt/fastdating gebeuren, ten derde je beklemmende houding t.a.v. vrouwen.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zeg het eens jongen, wat zou je niet leuk vinden aan mij als je mij zou zijn?
Geen vrouwen DE, kínderen!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 12:24 schreef DarkElf het volgende:
prima als je op een alternatieve manier aan de vrouw wilt komn maar jeetje hoe je práát over vrouwen!!!!verschrikkelijk!
Maareh, ik heb toch sterk mijn twijfels over dhr. Schtoppel. Dergelijke mannen lopen toch niet écht in het wild rond??quote:Op zondag 2 mei 2004 08:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
En of ze in vorm was. Ze heeft een lekker strak lijfje. Ik zal jullie alle vleselijke details besparen maar ik heb me kostelijk vermaakt met het kind. Ik kan er weer even tegen
Ja maar hallo.. je EER!quote:Op zondag 2 mei 2004 13:12 schreef nozem het volgende:
Stoppel is na 35 jaar lang een vrouwloos bestaan de schaamte allang voorbij en eigenlijk kan ik dat wel begrijpen op de een of andere manier.
Ik zie hem nergens kleine meisjes de bosjes in sleuren of kinderen in zijn auto lokken met een dropje. Hij gaat naar de hoeren maar ondertussen verlangt hij naar een echte vrouw die van hem houdt..quote:Op zondag 2 mei 2004 13:13 schreef KingCold het volgende:
[..]
Ja maar hallo.. je EER!
Nee, vertelquote:Op zondag 2 mei 2004 13:20 schreef nozem het volgende:
Moet hij toch weten, enig idee hoeveel procent van de mannen in Nederland naar de hoeren gaat?
Ik heb ook geen flauw idee, maar ik heb wel eens gelezen 1 op de 4 getrouwde mannen ofzo.. Maar of dat klopt, het zou me niks verbazen eigenlijk. Veruit het grootste deel van de hoerenlopers schijnt ook ouder dan 45 te zijn..quote:Op zondag 2 mei 2004 13:28 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Nee, vertel. Ben wel nieuwsgierig, ik zou er weinig aanvinden met iemand seks te hebben die dat niet uit lust of liefde doet maar voor geld. Het lijkt me ook niet echt een egobooster...
Nee, met het kind bedoelde Schtoppel die vrouw!!quote:Op zondag 2 mei 2004 12:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen vrouwen DE, kínderen!!!
[..]
Maareh, ik heb toch sterk mijn twijfels over dhr. Schtoppel. Dergelijke mannen lopen toch niet écht in het wild rond??
Joh!quote:Op zondag 2 mei 2004 13:50 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Nee, met het kind bedoelde Schtoppel die vrouw!!
Precies, Pectos snapt het. M_Schtoppel is ook niet degene die hij beweert te zijn in LFN. Fok is gewoon een heerlijk forum waar je redelijk anoniem je meest diepe (zwarte) zieleroerselen op kunt plempen. Vaak gemeend, som om jullie een beetje te voeren. En een prima manier om reacties van anderen te zien op vragen die je in real life nooit aan iemand zou stellen.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:05 schreef Pectos het volgende:
Volgens mij valt Schtoppel irl 100% mee, en is hij het 'aardige collega' / 'vriendelijke buurman' type dat alleen op Fok zegt wat hij echt denkt.
Juist.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:14 schreef M_Schtoppel het volgende:
je meest diepe (zwarte) zieleroerselen op kunt plempen.
Vraag hen eens wat ze ervan vinden dat jij 'kinderen' neukt.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:19 schreef M_Schtoppel het volgende:
Beste Moonah, als ik niet zou weten hoe ik met vrouwen om moest gaan had ik niet 5 normale vriendinnen. Ik heb sowieso altijd al meer vriendinnen dan vrienden gehad. Niet als relatie dus maar als vriendschap. Zegt genoeg dacht ik zo.
Ja maar sjit als hoerenloperij houd je dan toch voor je ipv het zo te etaleren?quote:Op zondag 2 mei 2004 13:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zie hem nergens kleine meisjes de bosjes in sleuren of kinderen in zijn auto lokken met een dropje. Hij gaat naar de hoeren maar ondertussen verlangt hij naar een echte vrouw die van hem houdt..
Moet hij toch weten, enig idee hoeveel procent van de mannen in Nederland naar de hoeren gaat?
Ik overspannen?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jeetje zeg, reageer niet zo overspannen op het woord kind man. Nooit van de uitdrukking een lekker kind/wijf gehoord? Oh help!!!!! Hij is een vieze pedofiel, politie snel snel, arresteer deze pervert!!! Moeders houd uw jonge kinderen binnen, M_Schtoppel komt eraan.
![]()
![]()
Hoezo, weet ook maar iemand wie ik echt ben dan? Kdacht het niet, Dus het zal me ik weet niet wat zijn wat jullie van me denken, ik heb jullie goedkeuring niet nodig om maar even met Tijn te spreken.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:29 schreef KingCold het volgende:
[..]
Ja maar sjit als hoerenloperij houd je dan toch voor je ipv het zo te etaleren?
Ik ben een man, en mannen zeggen nu eenmaal af en toe dat soort dingen, wen er maar aan.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik overspannen?
Ik snap heus de uitdrukking wel.
Ik denk alleen dat jíj niet snapt dat een dergelijke minderwaardige toon vrouwen niet zo bekoort.![]()
Je kunt beter de term 'mokkeltje' bezigen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |