Misschien wel, maar toch denk ik persoonlijk dat di e behoorlijk lompe klootzak meer kut om zn lul gehad heeft dat schtoppel om het maar even cru te zeggenquote:Op donderdag 29 april 2004 23:16 schreef bramiozo2002 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat je gebaseerd op bovenstaande een behoorlijk lompe klootzak genoemd kan worden.
Ik zou zijn prostitueebezoek toch niet onderschatten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:30 schreef kooba het volgende:
[..]
Misschien wel, maar toch denk ik persoonlijk dat di e behoorlijk lompe klootzak meer kut om zn lul gehad heeft dat schtoppel om het maar even cru te zeggen
Inderdaad, gelukkig hebben we dat nog altijd als een extraatje achter de hand. Zaterdagavond ga ik ook weer met een lekkere jonge meid naaien. Namelijk met Laura van www.prettywomen.nl ha haquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zou zijn prostitueebezoek toch niet onderschatten.
Precies, vergeet niet dat M_Schtoppel nog helemaal geen ervaring heeft met relaties en waarschijnlijk drempelvrees heeft. Als hij door zo'n fastdate avond nou een date weet te fixen (en dan hoeft het echt niet de liefde van je leven te zijn) komt hij hier misschien overheen - dan heb je al een klein beetje 'ervaring'.quote:Op vrijdag 30 april 2004 04:16 schreef Johan1981 het volgende:
Sorry hoor totaal niet lullig bedoeld maar het klinkt allemaal wel een beetje zielig. Ik bedoel geld betalen voor een cursus flirten en naar speciaal opgezetten avond gaan om te daten?? Ik ben ook niet de beste flirter maar ik heb toch al aantal relaties gehad en dates zat. De eerste keer is misschien beetje eng maar daarna.
Dus de vrouwen hebben meer Stoppel-vrees zou je kunnen zeggen..quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heren heren, ik heb echt geen vrouwenvrees hoor. Ik heb 5 normale vriendinnen hoor. En dates heb ik in het verleden ook wel gehad, alleen waren ze niet succesvol in de zin dat je er een normale vriendin of relatie aan over hield.
Gelukkig heb ik dat extraatje helemaal niet nodig. Als ik een lekkere jonge meid wil naaien, dan versier ik er eentje en dan hoef ik er zeker niet voor te betalen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 06:38 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig hebben we dat nog altijd als een extraatje achter de hand. Zaterdagavond ga ik ook weer met een lekkere jonge meid naaien. Namelijk met Laura van www.prettywomen.nl ha ha
Ja ja, alsof dat 10 keer van de 10 keer lukt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat extraatje helemaal niet nodig. Als ik een lekkere jonge meid wil naaien, dan versier ik er eentje en dan hoef ik er zeker niet voor te betalen.
Natuurlijk lukt dat niet 10 van de 10 keer. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar ik loop liever een keer tegen een mislukte poging aan dan dat ik mezelf moet verlagen tot hoerenloperij.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja ja, alsof dat 10 keer van de 10 keer lukt.
a) Ik ben niet in staat om dat te doen omdat ik niet in de juiste scenes zit
b) ik heb helemaal geen zin om daar zoveel moeite voor te doen, het is maar een wip duh
c) ik vind het eerlijker naar mezelf en naar haar toe om dan maar naar de hoeren te gaan
d) mijn reputatie gaat niet naar de kloten, unlike de types zoals jij
Mmmh, vanavond weer lekker fucken!![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 16:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mmh, bijna! Ik ga over twee weken voor de eerste keer. Ik zal je laten weten hoe het was. Het lijkt me beter dan dat one-on-one dating. Nadeel daarvan is dat vrouwen je vaak al na 5 minuten mentaal afschrijven omdat je niet aan hun onrealistisch hoge ideaalbeeld van een partner voldoet!
En met 25 vrouwen op 1 avond moet je toch meer succes kunnen hebben dacht ik zo.
Dat is onzin, ik heb 2 matches en 3 vrouwen die ja op mij hadden gezegd. Trouwens erg volwassen van je dat je daar zo minderwaardig over doet. Verder, een wip boeit mij zeker wel, alleen doe ik het niet zo heel erg vaak omdat ik het nou ook weer niet zo bijzonder vind. Uiteindelijk neuk je met iemand die puur voor het geld met jou neukt en dat is natuurlijk lang niet zo lekker als een meid die gewoon op jou geilt. Punt c is wat moraalridderig maar het komt erop neer dat ik een vrouw gewoon niet wil gebruiken. Misschien dacht zij dat ik echt een leuke vent was en dan blijkt later dat het me alleen om de seks te doen was. Dan heb je dus als vent weer een lekkere indruk achter gelaten. Bij punt d gaat het erom dat vrouwen weten dat ik geen player ben, ik ben immers niet bekend in de scene. En mijn hoerenbezoek hang ik uiteraard niet aan de grote klok he he.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Natuurlijk lukt dat niet 10 van de 10 keer. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar ik loop liever een keer tegen een mislukte poging aan dan dat ik mezelf moet verlagen tot hoerenloperij.
a) Dat had ik al door. Zelfs op een Fastdating-avond lukt het je niet na het volgen van die cursus Masterflirt.
b) Ik heb geen zin om er flink voor te betalen. Het is maar een wip. Trouwens, je doet er wel lichtzinnig over. Als een wip je niet boeit, waarom ga je dan naar de hoeren.
c) Wrom?
d) Nee, een reputatie als hoerenloper doet het inderdaad goed in de maatschappij.
Ow, net de postbode langsgeweest toevallig of heb je net een mail gehad? Gisteren had je nog niets namelijk. Doe ik er minderwaardig over? Ik vind het gewoon knullig dat je honderden euro's uitgeeft aan een cursus Masterflirt en dat je dan nog maar een bescheiden score weet te realiseren op 'n avond waar mensen komen die wanhopig op zoek zijn. Overigens is het nu nog maar de date afwachten met die matches. Juich niet te vroeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Dat is onzin, ik heb 2 matches en 3 vrouwen die ja op mij hadden gezegd. Trouwens erg volwassen van je dat je daar zo minderwaardig over doet. Verder, een wip boeit mij zeker wel, alleen doe ik het niet zo heel erg vaak omdat ik het nou ook weer niet zo bijzonder vind. Uiteindelijk neuk je met iemand die puur voor het geld met jou neukt en dat is natuurlijk lang niet zo lekker als een meid die gewoon op jou geilt. Punt c is wat moraalridderig maar het komt erop neer dat ik een vrouw gewoon niet wil gebruiken. Misschien dacht zij dat ik echt een leuke vent was en dan blijkt later dat het me alleen om de seks te doen was. Dan heb je dus als vent weer een lekkere indruk achter gelaten. Bij punt d gaat het erom dat vrouwen weten dat ik geen player ben, ik ben immers niet bekend in de scene. En mijn hoerenbezoek hang ik uiteraard niet aan de grote klok he he.
Ik ken een jongen die zich vroeger helemaal de tering geneukt heeft met wel 100 meiden en die kan dus nu bijna geen meid meer krijgen omdat iedereen weet hoe hij is (was).
2 matches?! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Dat is onzin, ik heb 2 matches en 3 vrouwen die ja op mij hadden gezegd. [..]
Reputatie als full time forummer ook manquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, een reputatie als hoerenloper doet het inderdaad goed in de maatschappij.
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:42 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Reputatie als full time forummer ook man![]()
1337 man! Was ze in vorm?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mmmh, vanavond weer lekker fucken!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |