abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 april 2004 @ 01:30:22 #76
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18785463
quote:
Op donderdag 29 april 2004 23:16 schreef bramiozo2002 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat je gebaseerd op bovenstaande een behoorlijk lompe klootzak genoemd kan worden.
Misschien wel, maar toch denk ik persoonlijk dat di e behoorlijk lompe klootzak meer kut om zn lul gehad heeft dat schtoppel om het maar even cru te zeggen
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18785480
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 01:30 schreef kooba het volgende:

[..]

Misschien wel, maar toch denk ik persoonlijk dat di e behoorlijk lompe klootzak meer kut om zn lul gehad heeft dat schtoppel om het maar even cru te zeggen
Ik zou zijn prostitueebezoek toch niet onderschatten.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_18786864
Sorry hoor totaal niet lullig bedoeld maar het klinkt allemaal wel een beetje zielig. Ik bedoel geld betalen voor een cursus flirten en naar speciaal opgezetten avond gaan om te daten?? Ik ben ook niet de beste flirter maar ik heb toch al aantal relaties gehad en dates zat. De eerste keer is misschien beetje eng maar daarna. Bovendien naast disco en kroeg zijn er toch wel meer dingen (hoewel uitgaan toch wel handigste is). Ik bedoel probeer desnoods internet ofzo. Ik denk dat zo'n avond niet echt werken zal. Dat lijkt me zo geforceerd. En ik denk het feit dat je naar zo'n cursus bent geweest niet echt mee zal helpen. Maar goed wel kut voor je.
pi_18787354
Jeetje wat zijn jullie allemaal negatief zeg, ik heb nog niet eens mail gehad en er dan meteen al van uitgaan dat ik geen enkele match heb? Ik krijg sowieso nog te horen hoeveel dames er ja op mij hebben gezegd. En wie heeft het over kansloze huisvrouwtjes?? Er zaten best wel hele leuke jongere vrouwen tussen hoor die menigeen hier op dit forum graag in z'n bedje tegen zou komen.

Ik hou jullie bevooroordeelden nog steeds op de hoogte.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18787410
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 01:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik zou zijn prostitueebezoek toch niet onderschatten.
Inderdaad, gelukkig hebben we dat nog altijd als een extraatje achter de hand. Zaterdagavond ga ik ook weer met een lekkere jonge meid naaien. Namelijk met Laura van www.prettywomen.nl ha ha
Gaap Goals rulezzz!
pi_18789258
Leuk voor je. Maar voor haar is het gewoon werk, ik zou daar alles behalve geil van worden. Dan liever niks.
  vrijdag 30 april 2004 @ 14:07:44 #82
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18791714
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 04:16 schreef Johan1981 het volgende:
Sorry hoor totaal niet lullig bedoeld maar het klinkt allemaal wel een beetje zielig. Ik bedoel geld betalen voor een cursus flirten en naar speciaal opgezetten avond gaan om te daten?? Ik ben ook niet de beste flirter maar ik heb toch al aantal relaties gehad en dates zat. De eerste keer is misschien beetje eng maar daarna.
Precies, vergeet niet dat M_Schtoppel nog helemaal geen ervaring heeft met relaties en waarschijnlijk drempelvrees heeft. Als hij door zo'n fastdate avond nou een date weet te fixen (en dan hoeft het echt niet de liefde van je leven te zijn) komt hij hier misschien overheen - dan heb je al een klein beetje 'ervaring'.
Zelfde geldt volgens mij voor die cursus Masterflirt die hij heeft gevolgd: als je het idee hebt dat je weet waar je mee bezig bent, krijg je al meer zelfvetrouwen en dat vergroot je kansen weer een stuk.

Maar die eerste keer he, daar moet 'ie overheen zien te komen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 30 april 2004 @ 14:39:09 #83
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_18792127
Inderdaad, is het hek van de dam dan is het gaan met de "banaan" .
if you assume nothing you assume you know everything
pi_18792928
Heren heren, ik heb echt geen vrouwenvrees hoor. Ik heb 5 normale vriendinnen hoor. En dates heb ik in het verleden ook wel gehad, alleen waren ze niet succesvol in de zin dat je er een normale vriendin of relatie aan over hield.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18807871
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 15:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heren heren, ik heb echt geen vrouwenvrees hoor. Ik heb 5 normale vriendinnen hoor. En dates heb ik in het verleden ook wel gehad, alleen waren ze niet succesvol in de zin dat je er een normale vriendin of relatie aan over hield.
Dus de vrouwen hebben meer Stoppel-vrees zou je kunnen zeggen..
pi_18808158
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 06:38 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Inderdaad, gelukkig hebben we dat nog altijd als een extraatje achter de hand. Zaterdagavond ga ik ook weer met een lekkere jonge meid naaien. Namelijk met Laura van www.prettywomen.nl ha ha
Gelukkig heb ik dat extraatje helemaal niet nodig. Als ik een lekkere jonge meid wil naaien, dan versier ik er eentje en dan hoef ik er zeker niet voor te betalen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18809218
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat extraatje helemaal niet nodig. Als ik een lekkere jonge meid wil naaien, dan versier ik er eentje en dan hoef ik er zeker niet voor te betalen.
Ja ja, alsof dat 10 keer van de 10 keer lukt.

a) Ik ben niet in staat om dat te doen omdat ik niet in de juiste scenes zit
b) ik heb helemaal geen zin om daar zoveel moeite voor te doen, het is maar een wip duh
c) ik vind het eerlijker naar mezelf en naar haar toe om dan maar naar de hoeren te gaan
d) mijn reputatie gaat niet naar de kloten, unlike de types zoals jij

Mmmh, vanavond weer lekker fucken!
Gaap Goals rulezzz!
pi_18810199
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 13:37 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ja ja, alsof dat 10 keer van de 10 keer lukt.

a) Ik ben niet in staat om dat te doen omdat ik niet in de juiste scenes zit
b) ik heb helemaal geen zin om daar zoveel moeite voor te doen, het is maar een wip duh
c) ik vind het eerlijker naar mezelf en naar haar toe om dan maar naar de hoeren te gaan
d) mijn reputatie gaat niet naar de kloten, unlike de types zoals jij

Natuurlijk lukt dat niet 10 van de 10 keer. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar ik loop liever een keer tegen een mislukte poging aan dan dat ik mezelf moet verlagen tot hoerenloperij.
a) Dat had ik al door. Zelfs op een Fastdating-avond lukt het je niet na het volgen van die cursus Masterflirt.
b) Ik heb geen zin om er flink voor te betalen. Het is maar een wip. Trouwens, je doet er wel lichtzinnig over. Als een wip je niet boeit, waarom ga je dan naar de hoeren.
c) Wrom?
d) Nee, een reputatie als hoerenloper doet het inderdaad goed in de maatschappij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18810252
quote:
Op zondag 18 april 2004 16:40 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mmh, bijna! Ik ga over twee weken voor de eerste keer. Ik zal je laten weten hoe het was. Het lijkt me beter dan dat one-on-one dating. Nadeel daarvan is dat vrouwen je vaak al na 5 minuten mentaal afschrijven omdat je niet aan hun onrealistisch hoge ideaalbeeld van een partner voldoet!

En met 25 vrouwen op 1 avond moet je toch meer succes kunnen hebben dacht ik zo.
pi_18810345
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Natuurlijk lukt dat niet 10 van de 10 keer. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar ik loop liever een keer tegen een mislukte poging aan dan dat ik mezelf moet verlagen tot hoerenloperij.
a) Dat had ik al door. Zelfs op een Fastdating-avond lukt het je niet na het volgen van die cursus Masterflirt.
b) Ik heb geen zin om er flink voor te betalen. Het is maar een wip. Trouwens, je doet er wel lichtzinnig over. Als een wip je niet boeit, waarom ga je dan naar de hoeren.
c) Wrom?
d) Nee, een reputatie als hoerenloper doet het inderdaad goed in de maatschappij.
Dat is onzin, ik heb 2 matches en 3 vrouwen die ja op mij hadden gezegd. Trouwens erg volwassen van je dat je daar zo minderwaardig over doet. Verder, een wip boeit mij zeker wel, alleen doe ik het niet zo heel erg vaak omdat ik het nou ook weer niet zo bijzonder vind. Uiteindelijk neuk je met iemand die puur voor het geld met jou neukt en dat is natuurlijk lang niet zo lekker als een meid die gewoon op jou geilt. Punt c is wat moraalridderig maar het komt erop neer dat ik een vrouw gewoon niet wil gebruiken. Misschien dacht zij dat ik echt een leuke vent was en dan blijkt later dat het me alleen om de seks te doen was. Dan heb je dus als vent weer een lekkere indruk achter gelaten. Bij punt d gaat het erom dat vrouwen weten dat ik geen player ben, ik ben immers niet bekend in de scene. En mijn hoerenbezoek hang ik uiteraard niet aan de grote klok he he.

Ik ken een jongen die zich vroeger helemaal de tering geneukt heeft met wel 100 meiden en die kan dus nu bijna geen meid meer krijgen omdat iedereen weet hoe hij is (was).
Gaap Goals rulezzz!
pi_18810477
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 14:51 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Dat is onzin, ik heb 2 matches en 3 vrouwen die ja op mij hadden gezegd. Trouwens erg volwassen van je dat je daar zo minderwaardig over doet. Verder, een wip boeit mij zeker wel, alleen doe ik het niet zo heel erg vaak omdat ik het nou ook weer niet zo bijzonder vind. Uiteindelijk neuk je met iemand die puur voor het geld met jou neukt en dat is natuurlijk lang niet zo lekker als een meid die gewoon op jou geilt. Punt c is wat moraalridderig maar het komt erop neer dat ik een vrouw gewoon niet wil gebruiken. Misschien dacht zij dat ik echt een leuke vent was en dan blijkt later dat het me alleen om de seks te doen was. Dan heb je dus als vent weer een lekkere indruk achter gelaten. Bij punt d gaat het erom dat vrouwen weten dat ik geen player ben, ik ben immers niet bekend in de scene. En mijn hoerenbezoek hang ik uiteraard niet aan de grote klok he he.

Ik ken een jongen die zich vroeger helemaal de tering geneukt heeft met wel 100 meiden en die kan dus nu bijna geen meid meer krijgen omdat iedereen weet hoe hij is (was).
Ow, net de postbode langsgeweest toevallig of heb je net een mail gehad? Gisteren had je nog niets namelijk. Doe ik er minderwaardig over? Ik vind het gewoon knullig dat je honderden euro's uitgeeft aan een cursus Masterflirt en dat je dan nog maar een bescheiden score weet te realiseren op 'n avond waar mensen komen die wanhopig op zoek zijn. Overigens is het nu nog maar de date afwachten met die matches. Juich niet te vroeg.

Punt b&c) Je neukt inderdaad iemand die het alleen voor het geld doet. Zonde van je geld in mijn ogen. Bij een one night stand gebruik ik de vrouw of het meisje niet. Zij wil het, ik wil het. Wat is het probleem dan? Kans dat je bij prostitutiebezoek aanloopt tegen een meisje dat dat werk gedwongen doet is overigens aanwezig. Je leest er veel over in kranten en op het net, dus nu we het toch over meisjes gebruiken hebben.... De indruk die je achter laat heb je zelf in eigen hand overigens in de kroeg of in de disco.

Punt d) Ik kom overal en nergens, dus ben ook nergens echt heel erg bekend. Ja, in een paar toko's waar ik vaak kom misschien, maar het is niet zo dat ik daar alles wat een kut heeft al heb afgewerkt. Ik heb geen slechte naam op de meeste plaatsen en dat wil ik graag zo houden.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 17:58:02 #92
86634 Pectos
mind wide open
pi_18813343
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 14:51 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]
Dat is onzin, ik heb 2 matches en 3 vrouwen die ja op mij hadden gezegd. [..]
2 matches?! Gefeliciteerd!

En wat betreft je prostituebezoek, een vriend van me zegt altijd 'neuken kost altijd geld', kortom maak je daar niet druk om en veel plezier vanavond!
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_18813505
Gefeliciteerd Schtoppel, er zit progressie in. Misschien gaat het na al die jaren toch eens lukken, het is nog niet te laat.
pi_18814182
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, een reputatie als hoerenloper doet het inderdaad goed in de maatschappij.
Reputatie als full time forummer ook man
pi_18814318
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:42 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Reputatie als full time forummer ook man
Blijkbaar wel.
pi_18825402
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 13:37 schreef M_Schtoppel het volgende:

1337 man! Was ze in vorm?
  zondag 2 mei 2004 @ 08:40:03 #97
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_18827634
En of ze in vorm was. Ze heeft een lekker strak lijfje. Ik zal jullie alle vleselijke details besparen maar ik heb me kostelijk vermaakt met het kind. Ik kan er weer even tegen
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 2 mei 2004 @ 11:29:47 #98
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_18828920
.

[ Bericht 94% gewijzigd door Frenkie op 02-05-2004 17:15:48 (trollen) ]
  zondag 2 mei 2004 @ 11:40:00 #99
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_18829086
Zeg het eens jongen, wat zou je niet leuk vinden aan mij als je mij zou zijn?
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 2 mei 2004 @ 12:01:20 #100
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_18829393
Ik zou eens wat vaker met mijn klokkenspel spelen om zo de eenzaamheid te verdrijven (en het helpt nog ook eigenlijk)
Die zoute stokjes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')