Wat hij zegtquote:Op zondag 18 april 2004 15:29 schreef illbill2 het volgende:
waarom persee lonsdale petje dan ? Als het toch voor na voetbal is omdat het makkelijk is... koop dan een goedkope
Ik vroeg me al af wanneer deze post zou komenquote:Op zondag 18 april 2004 15:30 schreef bigwig het volgende:
Zoek je ook bijpassende witte veters voor in je legerkistjes???
Omdat ik wel een petje wil hebben die ik zelf ook mooi vind, het is niet bedoeld alléén voor voetbal ofzo, maar dat is reden 1 dat ik er een wil hebben..quote:Op zondag 18 april 2004 15:31 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Hah hah hahquote:Op zondag 18 april 2004 15:30 schreef bigwig het volgende:
Zoek je ook bijpassende witte veters voor in je legerkistjes???
Wat heeft de misspelling dat op een aantal shirts van duitse rechts aanhangers gedrukt is te maken met dit topic? Helemaal niks imo. Beetje loze post dus. Net zoiets als in een topic over babes het gaan hebben over de nieuwste aanwinst in de japanse marine.quote:Op zondag 18 april 2004 20:15 schreef illbill2 het volgende:
lonsdaple
ik zou er niet eens meer in durven rondlopenquote:Op zondag 18 april 2004 20:32 schreef Skv het volgende:
-edit- offtopic..
Algemeen:
Ieder graag ontopic, verdere discussies over welke mensen lonsdale dragen etc is in ieder geval hier niet de bedoeling.
Leg alsjeblieft uit hoe je daar nou opkomtquote:Op zondag 18 april 2004 20:28 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Net zoiets als in een topic over babes het gaan hebben over de nieuwste aanwinst in de japanse marine.
liever niet.quote:Op zondag 18 april 2004 23:29 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Leg alsjeblieft uit hoe je daar nou opkomt
Waar slaat dit op man? Onderbouw eens waarom Lonsdale zuigt... het is niet meer dan een kledingmerk hoor..quote:Op zondag 18 april 2004 21:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
ik zou er niet eens meer in durven rondlopen
Misschien moet TS eens wat meer buiten komen.
quote:Op maandag 19 april 2004 23:16 schreef Brennie het volgende:
Hai.. gaarne elders ofzo discussieren of lonsdale wel of niet zuigt!
De ts wil slechts weten waar ze te koop zijn!
Svp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |