quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:39 schreef qu63 het volgende:
dat is niet heerlijk als je moet overstappen en daardoor ergens anders uit zoiu komen!!
gelukkig kwam ik er op tijd achter!
Zo rende ik een keer in alle haast de verkeerde trein in (koste me een uur)quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:39 schreef qu63 het volgende:
dat is niet heerlijk als je moet overstappen en daardoor ergens anders uit zoiu komen!!
gelukkig kwam ik er op tijd achter!
Nou ik mot af en toe van Amsterdam naar Enschede en de helft van de treinen gaat rechtstreeks en de andere helft gaat naar Groningen. Je mag raden wat er gebeurd als ik in de verkeerde trein in slaap valquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:42 schreef ReCreative het volgende:
... als je wat van de wereld wil zien dus...
iets van de wereld zien is ook niet erg.. maar dan wel als ik het wil/plan!! en niet zomaar door in slaap te vallen!(dan zie je er nog weinig van BTWquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]dat is juist heerlijk man. Zo ben ik al in Nijmegen geweest, en Den Bosch, en Zwolle...
... als je wat van de wereld wil zien dus...
*knuffelt trug*quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zo rende ik een keer in alle haast de verkeerde trein in (koste me een uur)![]()
Trinity -> Griep of oogonsteking of misschien nog ergerHopelijk ben ik wel weer beter voor zaterdag
![]()
* -Trinity- Knuffelt iedereen
Maarquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:45 schreef qu63 het volgende:
(dan zie je er nog weinig van BTW)
Onze altijd positieve RCquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:55 schreef ReCreative het volgende:
Maar je hebt wèl wat van Den Bosch gezien.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:50 schreef -Trinity- het volgende:
*knuffelt trug*
Is het ookquote:Ah, griep en oogontsteking. Sounds kl*te
tel dr voor mij maar 4 uur bij..quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:19 schreef livEliveD het volgende:
Ooooooo![]()
![]()
Dat wordt lekker weer!
Thnx Qu63.
Wie moet er trouwens morgen eigenlijk ook om 7:30 op?![]()
Zat je stiekum mee te lurkenquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:32 schreef SilverHaze het volgende:
- Sorry verkeerd-
Je mag best meedoen hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:32 schreef SilverHaze het volgende:
- Sorry verkeerd-
Bij mij is het door de week meestal zo tussen 7:00 en 7:30... Met uitzonderingen die variëren tussen 6:30 en 9:30quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:19 schreef livEliveD het volgende:
Ow! Schiet me net te binnen, ik moet om 8:30 op overleg zijn bij mij in de buurt dus ik kan toch nog een beetje later opquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:19 schreef livEliveD het volgende:
Dan ga je dus bij mij op bezoek.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ik mot af en toe van Amsterdam naar Enschede en de helft van de treinen gaat rechtstreeks en de andere helft gaat naar Groningen. Je mag raden wat er gebeurd als ik in de verkeerde trein in slaap val![]()
wanneer kwam je nou naar Bussum toe???quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dan ga je dus bij mij op bezoek.
Wat liev van je![]()
G!!!! You're backquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat liev van je![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
G!!!! You're back![]()
ik zat hier al zo zielig in mijn eentje![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
Is het ook![]()
![]()
![]()
Die oogonsteking weet ik niet zeker maar een vriend van mij is verzorger en die zei dat ik wel de symtomen had
"plicht" mompeldemompel oh, okquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
@ RC!
Ja en ik ga nu weer wegSorry
![]()
De plicht roept en hij roept luid en duidelijk
eerst zeggen dat je wil en dan nu ineens afwachten tot na de meet!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Eerst maar eens meeten qu? Dan zien we wel verderStraks vindt je me een verschrikkelijk onaardig sjago spuuglelijk iemand
![]()
![]()
Ah een echte uitnodiging. Staat de koffie al aan? Is wel handig trouwens want als ik dan een keer doorslaap dan kan ik ff pause houden bij jouwquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat liev van je![]()
Gquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
@ RC!
Ja en ik ga nu weer wegSorry
![]()
De plicht roept en hij roept luid en duidelijk
Eerst maar eens meeten qu? Dan zien we wel verderStraks vindt je me een verschrikkelijk onaardig sjago spuuglelijk iemand
![]()
![]()
Bergen foto's! Die Qu63 is ideale schoonzoon. Beter kun je niet krijgen! Heb je even voor mij.....quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:13 schreef qu63 het volgende:
heb je foto's gezien..
iemand -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |