ikke niet, als hier een aanslag komt, dan ga ik op baardapen jacht en het 1 en ander in de brand stekenquote:Op zondag 18 april 2004 13:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Meerderheid voelt zich bedreigd door fundamentalisten
AMSTERDAM - Zestig procent van de Nederlanders voelt zich bedreigd door het bestaan van fundamentalistische moslimgroepen in Nederland. Dat blijkt uit een door Interview/NSS gehouden onderzoek onder 566 landgenoten, waarover De Telegraaf zondag bericht. Twaalf procent voelt zich zeer bedreigd, 48 procent enigszins bedreigd en 38 procent niet bedreigd.
Van de ondervraagden steunt 87 procent de hardere maatregelen die kabinet en parlement voorstaan om de kans op terroristische aanslagen in eigen land te beperken. Acht procent is het daar niet mee eens en de rest weet het niet.
Van de ondervraagden vindt 61 procent dat de politiek de afgelopen jaren onvoldoende maatregelen heeft genomen om de kans op aanslagen te beperken. Slechts 17 procent heeft vertrouwen in de aanpak van minister Donner van Justitie, aldus De Telegraaf. Door de aanslagen op 11 maart in Madrid is volgens 74 procent van de ondervraagden de kans toegenomen dat ons land ook door een terroristische aanslag wordt getroffen. Negentien procent vindt van niet en 7 procent weet het niet.
Het is volgens 51 procent onverstandig als de Amerikanen en hun bondgenoten de troepen uit Irak terugtrekken. Eenderde van de ondervraagden (34 procent) is voorstander van terugtrekking van troepen en 15 procent weet het niet.
http://nu.nl/news.jsp?n=309449
--
Het is na 11 september en 11 maart wel duidelijk dat de fundamentalistische islam gevaarlijk is. In Denemarken was er een moslimpartij die 10.000 euro uitloofde voor degene die een jood zou doden en zei "Dood joden waar je ze tegenkomt".
Aanpakken die fundamentalistische gestoorden.
Dus je voelt je bedreigt?quote:Op zondag 18 april 2004 13:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ikke niet, als hier een aanslag komt, dan ga ik op baardapen jacht en velen met mij ook, moet jij maar is opletten.
helemaal niet, als je het zo gaat bekijken, dan kan je stellen dat ik zit te wachten op die aanslag om eindelijk legaal te kunnen vergelden, ik heb er verdomd veel zin aan weet je.quote:Op zondag 18 april 2004 13:53 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus je voelt je bedreigt?
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je ook mag aanzetten tot haat.quote:Op zondag 18 april 2004 13:58 schreef digitaLL het volgende:
Ik denk dat politieke funda's van verschillende signatuur bedreigender zijn. Ze ondermijnen de vrije meningsuiting en zo het ontstaan+handhaven van gezonde politieke partijen en publieke debatten.
En dat gaat helpen natuurlijk...quote:Op zondag 18 april 2004 13:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ikke niet, als hier een aanslag komt, dan ga ik op baardapen jacht en het 1 en ander in de brand stekenen velen met mij ook, moet jij maar is opletten.
Maar in dat geval heb je al een soort van haat tegenover deze zoals jij noemt 'baardapen'.quote:Op zondag 18 april 2004 13:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
helemaal niet, als je het zo gaat bekijken, dan kan je stellen dat ik zit te wachten op die aanslag om eindelijk legaal te kunnen vergelden, ik heb er verdomd veel zin aan weet je.
Laat ze lekker allemaal maar kommen joh, ik zal die varkentjes wel wassen
quote:Op zondag 18 april 2004 14:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je ook mag aanzetten tot haat.
Waar ligt precies de grens?quote:Op zondag 18 april 2004 13:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik denk dat jij alleen maar bang wordt van een aanslag en geenszins op 'moslim-jacht' gaat..quote:Op zondag 18 april 2004 13:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
helemaal niet, als je het zo gaat bekijken, dan kan je stellen dat ik zit te wachten op die aanslag om eindelijk legaal te kunnen vergelden, ik heb er verdomd veel zin aan weet je.
Laat ze lekker allemaal maar kommen joh, ik zal die varkentjes wel wassen
zij hebben een hekel aan mij, dus ik heb een hekel aan hun.quote:Op zondag 18 april 2004 14:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar in dat geval heb je al een soort van haat tegenover deze zoals jij noemt 'baardapen'.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op zondag 18 april 2004 14:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk dat jij alleen maar bang wordt van een aanslag en geenszins op 'moslim-jacht' gaat..
Maar die hekel hebben ze nog niet laten zien, maar je laat jouw hekel nu toch al zien? Opmerkelijk.quote:Op zondag 18 april 2004 14:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
zij hebben een hekel aan mij, dus ik heb een hekel aan hun.
Jawel, ik geloof niet in de islam, dus ik verdien geen leven volgens hun, we moeten wel eerlijk zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 14:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar die hekel hebben ze nog niet laten zien, maar je laat jouw hekel nu toch al zien? Opmerkelijk.
Waarom zet jij dan in ieder topic aan tot haat van moslims ? Een beetje corrupt als je het mij vraagtquote:Op zondag 18 april 2004 14:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je ook mag aanzetten tot haat.
Jij hebt talentquote:Op zondag 18 april 2004 13:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Het is na 11 september en 11 maart wel duidelijk dat de fundamentalistische islam gevaarlijk is. In Denemarken was er een moslimpartij die 10.000 euro uitloofde voor degene die een jood zou doden en zei "Dood joden waar je ze tegenkomt".
angst is het beste wapen op aarde.quote:Op zondag 18 april 2004 15:01 schreef Wilsky het volgende:
fundamentalisme is gewoon gevaarlijk, maar of je er bang voor moet zijn
is een 2de. Misschien is het beter om er iets tegen te doen.
En dan lijkt het mij aan de "gewone" moslims (want die gekken gebruiken de gematigde moslims als cover) om de juiste instanties er over in te lichten.
En dan zijn we zo van het probleem af. Maar zolang de gematigde moslims zoiets hebben van: "ik ben het er eigenlijk wel mee eens". Kunnen we wachten op de 1ste aanslagen in Nederland![]()
Ahumm, er is vlgs mij geen poster die meer aanzet tot haat jegens moslims dan jijzelf. Ik vraag mij al telkenmale af je geen troll bent die ophist jegens de moslims vanwege je extreme uitlatingen.quote:Op zondag 18 april 2004 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom zet jij dan in ieder topic aan tot haat van moslims ? Een beetje corrupt als je het mij vraagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |