abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18512114
Van de weblog de LoftCube. Ik zou er best in kunnen wonen. Waarom zetten ze niet de daken in de steden ermee vol, ik weet wel wat daken waar ik zou willen wonen.
pi_18512158
geweldig idee idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18512298
Leuk ding...
  zondag 18 april 2004 @ 13:36:08 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_18512541
Fantastisch ding, maar waarschijnlijk een utopie... iedereen wil daar wel in wonen, dus dan wordt er grof geld voor gevraagd (en betaald) en worden ze kleiner, kom je met 20 mensen op 1 dak te staan etc.
Economie is de vijand van de romantiek
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 18 april 2004 @ 13:37:38 #5
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_18512578
Whehehehe, KEWL!
hier zou ik ook serieus wel in willen wonen.
Alleen even snel naar beneden, zit er niet in als je eerst 50 verdiepingen met de lift moet
pi_18512711
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:36 schreef Flurry het volgende:
Fantastisch ding, maar waarschijnlijk een utopie... iedereen wil daar wel in wonen, dus dan wordt er grof geld voor gevraagd (en betaald) en worden ze kleiner, kom je met 20 mensen op 1 dak te staan etc.
Economie is de vijand van de romantiek
Een utopie is het, maar dat zeiden ze ook van de Piramide woningen van de broers Das, en die worden nu ook gebouwd. Het is natuurlijk hip en dus duur, maat in princiepe hoeft een unit niet meer te kosten dan ¤55.000,- Zou je ze massaal prefab in elkaar zetten dan zal dat best wel goedkoper kunnen. En nog kleiner? het prototpe is maar 6*6 meter.

Maar als je alle daken er echt vol mee gaat zetten is de lol er wel een beetje af natuurlijk. Maar het blijft een goed idee. Met wat aanpassingen best wel te realiseren. Al zullen er wel nog wat praktische details moeten worden afgewerkt.
pi_18512745
ik vind die douche alleen beetje jammer.....hij is niet echt praktisch volgens mij....maarja verder wel vet ding:D
pi_18515621
Het zou wel een kewl iets zijn als studentenkamer , ik denk niet dat ik er lang in zou wonen als gewone woning. Het is best wel een klein ding en ik prefereer dan toch een gewoon huis.
pi_18521350
quote:
Op zondag 18 april 2004 15:54 schreef SebS het volgende:
Het zou wel een kewl iets zijn als studentenkamer , ik denk niet dat ik er lang in zou wonen als gewone woning. Het is best wel een klein ding en ik prefereer dan toch een gewoon huis.
In feite doen ze al wel zoiets (maar dan zonder het design en op-het-dak-locatie). Bij de universtiteit van Enschede hebben ze aangepaste containers (ieder een complete woon unit) op elkaar gestapelt bij wijze van studentenhuisvesting.

Zolang je alleen of met z'n tweeën bent is zoiets prima om in te wonen. Maar als je aan kinderen gaat denken dan zal je toch wel iets ruimers willen met een tuin enzo. Aangezien ik voorlopig nog geen kinderwens heb: Doet mij er maar één.
pi_18525434
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:36 schreef Flurry het volgende:
iedereen wil daar wel in wonen
Hell no!
Wat een smerig ding
pi_18525459
nou, hartstikke leuk om te kamperen....... maar om in te wonen??? dat ding is toch veel te klein.
misschien als ze er 6 op elkaar zetten met een lift erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')