Disorder | zondag 18 april 2004 @ 12:01 |
The Produkkt is een game die gebruik maakt van een interessante technologie, waardoor alle data tot 96k is gereduceerd. Bij het opstarten wordt het spel als het ware 'gemaakt', waardoor het laden weliswaar flink lang duurt, maar dat mag de pret hopelijk niet drukken. Hopelijk gaan grote gamebedrijven iets met deze technologie doen. Hier zijn wat screens: ![]() ![]() ![]() | |
_Administr8or_ | zondag 18 april 2004 @ 12:03 |
ziet er best wel goed uit ![]() het gebruikt alleen 280 MB aan geheugen ![]() | |
Redux | zondag 18 april 2004 @ 12:03 |
ja dat topic opende ruk net!! | |
daeri | zondag 18 april 2004 @ 12:04 |
Waar gaat het spel over? | |
Mondo_Generator | zondag 18 april 2004 @ 12:04 |
Hij crasht hier op 10% van het laden, zonder foutmelding... Idee? | |
Skinkie | zondag 18 april 2004 @ 12:07 |
gaap en nu maar is die C++ source er bij geven... | |
Disorder | zondag 18 april 2004 @ 12:08 |
quote:Ik vermoed dat je er minstens een GeForce 3 voor nodig hebt. Ik heb zelf hetzelfde probleem (GeForce 2). | |
PoisonouS | zondag 18 april 2004 @ 12:15 |
Het is geen game toch? Maar gewoon een demo.. Is al vrij oud (of is dit weer een nieuwe versie? | |
mistermaniac | zondag 18 april 2004 @ 12:21 |
http://www.farb-rausch.com/ Gut das een boel, ook een stel 64k tjes.. veelal klein grut soms ook wat groter | |
PoisonouS | zondag 18 april 2004 @ 12:25 |
quote:Lama, er was iig ook altijd een demo van the.product ofzow ![]() | |
Xrenity | zondag 18 april 2004 @ 12:25 |
quote:Het is een playable demo ja, geen filmpje of wat dan ook, tis een echte FPS ![]() | |
HansvanOchten | zondag 18 april 2004 @ 12:28 |
ziet er trouwens ook nog best goed uit! Vooral die lichteffecten zijn mooi gedaan. | |
Chen | zondag 18 april 2004 @ 12:32 |
niet mijn type spel... | |
Mondo_Generator | zondag 18 april 2004 @ 12:35 |
quote:Oi dat zou kunnen, dit systeem heeft ook een GF2. | |
mistermaniac | zondag 18 april 2004 @ 12:38 |
van farb-rausch is fr022 een aanrader ein.schlag | |
Skull-splitter | zondag 18 april 2004 @ 15:15 |
GF3/R8500 minimaal idd, dombo's... staat gewoon in de readme hoor... | |
Dragonetti | zondag 18 april 2004 @ 16:09 |
ziet er mooi uit! edit: zijn dit die zelfde gasten die, die waanzinnige demos maakten van 64kb grootte...? Net geprobeerd, hij speeld echt lekker. En het laden duurt niet eens zo lang...echt waanzinnig gedaan! [ Bericht 86% gewijzigd door Dragonetti op 18-04-2004 16:14:51 ] | |
CasB | zondag 18 april 2004 @ 16:51 |
quote:je bedoelt de mensen van http://www.gizmozone.com? Zou kunnen, grafisch lijkt het er wel veel op... | |
Tinus1983 | zondag 18 april 2004 @ 16:55 |
het loopt niet lekker op mijn AMD 3200+ met 9700 pro ![]() farcry loopt nog beter | |
noizedrive | zondag 18 april 2004 @ 16:55 |
Op een athlon xp 1800 met 256ddr en geforce4mx werktie niet iig ![]() | |
__Saviour__ | zondag 18 april 2004 @ 16:56 |
ik ga het straks eens proberen. hopelijk draait het ![]() | |
Khadgar | zondag 18 april 2004 @ 17:12 |
Het spel speelt prima hier, maar er zit een nare bug in dat je letterlijk ergens in klem kan komen te zitten, zodat je niet verder kunt. | |
__Saviour__ | zondag 18 april 2004 @ 17:14 |
download dat spel niet stiekem wat data van het internet? want 96k is echt totaal niets! | |
CasB | zondag 18 april 2004 @ 17:16 |
Neuh, het pakt zichzelf uit ![]() | |
MaartenGrendel | zondag 18 april 2004 @ 17:21 |
Ik zie het al, dat ga ik niet eens proberen op mijn antieke pc. | |
Tinus1983 | zondag 18 april 2004 @ 17:27 |
quote:komt door je GF4MX, is een soort GF2 | |
Tha_TE | zondag 18 april 2004 @ 17:48 |
Ik dacht dat je met RivaTuner een GF3 kon emulaten met je GF2 ...... :] | |
doemaardrie | zondag 18 april 2004 @ 17:57 |
Geweldig, een spel van 64k ![]() Ziet er verbazingwekkend goed uit moet ik zeggen, zeker gezien de grootte, of moet ik kleinte zeggen ![]() | |
Tiemie | zondag 18 april 2004 @ 17:57 |
het draait hier voor geen meter ![]() maar de screenshots zien er wel mooi uit ![]() | |
kooba | zondag 18 april 2004 @ 17:58 |
quote:Ow, kut, klotecookies, dat ben ik dus, niet doemaardrie ![]() | |
Anthraxx | zondag 18 april 2004 @ 17:59 |
quote:Nee, het genereert de textures met behulp van wat C++ code. Dus alle textures zijn dynamisch en worden bij het opstarten in het geheugen gedumpt. Vandaar dat die systeem eisen zo achterlijk hoog zijn. | |
Elegy | zondag 18 april 2004 @ 18:43 |
Fijn spel ![]() | |
Dragonetti | zondag 18 april 2004 @ 18:50 |
ik loop alleen af en toe door gesloten duren heen maar dit is dan ook een beta, dat ze het muziek en geluid ook zo erin verwerkt hebben ... echt knap! | |
kareltje_de_grote | zondag 18 april 2004 @ 19:04 |
helaas werkt ie niet op mijn systeem, klapt er na ongeveer 10sec laden uit. specs: AMD 2000+, 512MB, GF4 mx400 128MB | |
Khadgar | zondag 18 april 2004 @ 19:13 |
quote:Tweakers is verder op, annie. ![]() ![]() | |
Anthraxx | zondag 18 april 2004 @ 19:20 |
quote:Sorry ![]() | |
nlboy | zondag 18 april 2004 @ 19:22 |
Wel een geining spel ![]() | |
Grrrrrrrr | zondag 18 april 2004 @ 20:09 |
quote:Op mijn zwaar overklokte 2500+ loopt ie ook al vrij bagger... Maar het blijft indrukwekkend dat ze met zo weinig data een shooter in elkaar kunnen zetten. | |
Frankeinstein | zondag 18 april 2004 @ 20:36 |
die werkt dus niet bij mij ![]() | |
Skull-splitter | zondag 18 april 2004 @ 22:08 |
quote:AMD 2800+ met R9700 non Pro, draait redelijk, animaties etc zijn echter gewoon ruk. Maar toch knap dat het allemaal in 96K past... | |
Djeez | zondag 18 april 2004 @ 22:26 |
Goed spel, en het is een piece of cake met 1024 Mb RAM! | |
Sm0keZ | zondag 18 april 2004 @ 22:31 |
loopt bij mij al vast bij 10% van het laden.. maar goed, kan je verwachten met p4 1,8 / 768 ddr / GF4MX 64 mb ![]() | |
Evil_Jur | zondag 18 april 2004 @ 22:39 |
Leuk gedaan, maar of het veel nut heeft in de huidige vorm betwijfel ik... | |
twi | maandag 19 april 2004 @ 00:26 |
Komen de 3.5" floppies weer terug! ![]() | |
Khadgar | maandag 19 april 2004 @ 00:57 |
quote:Ik had nog een oude 5 1/4" floppie, single sided, single density. Past er prima op! | |
Djeez | donderdag 22 april 2004 @ 21:40 |
Het spel is idd erg klein. Slechts 1 level! | |
NiteSpeed | donderdag 22 april 2004 @ 21:49 |
Zo indrukwekkend is het niet ![]() | |
Lexie | vrijdag 23 april 2004 @ 01:28 |
quote:Dude, mijn "hello world' programmaatjes zijn nog groter ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 23 april 2004 @ 01:32 |
3 screens van hierboven en het is al groter dan het spel ![]() | |
nikanoru | vrijdag 23 april 2004 @ 12:17 |
Maar waarschijnlijk toch nog te groot voor zn brains. ![]() | |
engessa | vrijdag 23 april 2004 @ 20:40 |
quote: ![]() Ik vind het anders behoorlijk netjes. En mensen die ik ken met verstand van programmeren vinden het ook erg goed gedaan. En hier draait ie best netjes, geheugen is volgens mij het belangrijkste. 1 gig, Geforce 4 en Dual Duron 1200 mhz.. |