Ik vermoed dat je er minstens een GeForce 3 voor nodig hebt. Ik heb zelf hetzelfde probleem (GeForce 2).quote:Op zondag 18 april 2004 12:04 schreef Mondo_Generator het volgende:
Hij crasht hier op 10% van het laden, zonder foutmelding... Idee?
Lama, er was iig ook altijd een demo van the.product ofzowquote:Op zondag 18 april 2004 12:15 schreef PoisonouS het volgende:
Het is geen game toch? Maar gewoon een demo.. Is al vrij oud (of is dit weer een nieuwe versie?
Het is een playable demo ja, geen filmpje of wat dan ook, tis een echte FPSquote:Op zondag 18 april 2004 12:15 schreef PoisonouS het volgende:
Het is geen game toch? Maar gewoon een demo.. Is al vrij oud (of is dit weer een nieuwe versie?
Oi dat zou kunnen, dit systeem heeft ook een GF2.quote:Op zondag 18 april 2004 12:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je er minstens een GeForce 3 voor nodig hebt. Ik heb zelf hetzelfde probleem (GeForce 2).
je bedoelt de mensen van http://www.gizmozone.com?quote:Op zondag 18 april 2004 16:09 schreef Dragonetti het volgende:
ziet er mooi uit!
edit:
zijn dit die zelfde gasten die, die waanzinnige demos maakten van 64kb grootte...?
Net geprobeerd, hij speeld echt lekker. En het laden duurt niet eens zo lang...echt waanzinnig gedaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |