abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18509649
Hey allemaal!

Ik zat even te kijken voor nieuwe schoenen voor de zomer en kwam deze tegen op internet:

Heeft iemand enig idee waar in Nederland ik deze kan kopen? Ik dacht zelf aan Shoeballo of de Bijenkorf in Amsterdam, maar heb geen zin om er voor niks heen de rijden..

En het merk Bikkembergs, ik zie het steeds vaker en ze zijn niet heel goedkoop, maar ik wil wel weten of het een beetje kwaliteit is, heeft iemand er ervaring mee? Het is een Nederlands merk toch??

Alvast bedankt!!
eventuele adviezen e.d. uit deze post op te volgen op eigen risico.
pi_18509925
Dirk Bikkembergs shoenen ... waar te koop ?

is al een topic over...staat vast in waar je ze kunt halen
pi_18510344
kijk gewoon naar het typenummer.. bel op.. en vraag of ze ze ventueel kunnen bestellen
pi_18510441
quote:
Op zondag 18 april 2004 11:59 schreef arj1o1 het volgende:
kijk gewoon naar het typenummer.. bel op.. en vraag of ze ze ventueel kunnen bestellen
Ik zou nooit schoenen kopen voordat ik weet hoe ze zitten.. als je eenmaal schoenen met een geweldige pasvorm hebt gehad dan is het praktisch onmogelijk om op slecht zittende schoenen te lopen.
eventuele adviezen e.d. uit deze post op te volgen op eigen risico.
  zondag 18 april 2004 @ 18:43:53 #5
92481 Jeroeeen
Yeah well, the Dude abides
pi_18519275
Ik heb mijn bikkembergs bij de Bijenkorf in Amsterdam gekocht. zwarte gympen met goud aan de zijkant. Kostte mij 165 euri. Heb ze nu 2 maanden en dr is nog niets versleten! hehe dus ze zijn wat mij betrefd al beter dan m'n pumaatjes.
Ubi solitudinem faciunt, pacem appellant.
pi_18521194
Ok.. er is al een topic ( inmiddels gesloten), maar bemerk dat mensen er graag meer over willen weten en erover willen babbelen.. ik laat hem open.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18779339
Inmiddels is er weer een ander topic.. deze dicht dan.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')