Ja idd dat 'nonchalante' effect staat veel leuker!quote:Op zondag 18 april 2004 13:18 schreef W1ZZ het volgende:
waarom zou je dat willen voorkomen? Vind het persoonlijk veel leuker als die kraagjes een beetje krullen en de polo er wat gedragen uitziet (net als zoveel kleding er beter uitziet na een paar keer gewassen te zijn
Idd, van die keurig gestreken fatsoenrakkerskraagjes zit er niet uit. Polo uit de wasmachine op het hangertje, laten drogen en verder niets aan doen...............quote:Op zondag 18 april 2004 13:18 schreef W1ZZ het volgende:
waarom zou je dat willen voorkomen? Vind het persoonlijk veel leuker als die kraagjes een beetje krullen en de polo er wat gedragen uitziet
Jezus wat is er toch mis met polo's. Zelfs niet-kakker merken (Diesel enzo) hebben ze tegenwoordig in het assortiment.quote:Op zondag 18 april 2004 12:47 schreef schatje het volgende:
Oké, wat reacties vewijderd. Graag niet op de man gaan spelen en ontopic blijven.
Gekreukt is juist goed. Ik strijk enkel de kraagjes.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
Extra grondig strijken.
polo's zijn leuk!
Bij een polo is dat wel leuk ja.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gekreukt is juist goed. Ik strijk enkel de kraagjes.
Even een vraagje aan Solitarias, heel erg off topic....Daar gaat ie: Jij bestelt wel eens wat bij Ebay toch? Als dat uit het buitenland komt dan wordt het in een pakketje aan de deur bezorgd neem ik aan. Is dat gewoon TPG Post, en moet je daar nog invoerheffing over betalen, of als het als via creditcard betaald is gewoon krabbel zetten en in ontvangst nemen?quote:Op maandag 19 april 2004 13:23 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Idd, van die keurig gestreken fatsoenrakkerskraagjes zit er niet uit. Polo uit de wasmachine op het hangertje, laten drogen en verder niets aan doen...............
Ik betaal altijd via PayPal, heb ik goede ervaringen mee. Meestal verstuurt de verkoper het via USPS Air en laat ik er GIFT opzetten. TPG (inderdaad) brengt het dan gewoon aan je deur (tegenwoordig laat ik het naar mijn werk opsturen, daar ben ik vaker dan thuis). Ik ben nog nooit genaaid op Ebay (iets van 35 keer wat besteld)quote:Op woensdag 21 april 2004 10:52 schreef SjaakieV het volgende:
[..]
Even een vraagje aan Solitarias, heel erg off topic....Daar gaat ie: Jij bestelt wel eens wat bij Ebay toch? Als dat uit het buitenland komt dan wordt het in een pakketje aan de deur bezorgd neem ik aan. Is dat gewoon TPG Post, en moet je daar nog invoerheffing over betalen, of als het als via creditcard betaald is gewoon krabbel zetten en in ontvangst nemen?
Ik heb zelf wat besteld bij Ebay met een creditcard, en het pakket komt uit de VS. Dus hoe werkt dat ik heb zelf geen idee. Ik deed het omdat ik een appraat heb gekocht dat niet meer wordt gemaakt, maar wel graag wilde hebben.
quote:Op donderdag 22 april 2004 11:35 schreef Fastboy het volgende:
Je moet na het strijken de kraag met haarlak inspuiten, werkt prima![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 11:36 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |