abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18508373
Hoe kun je voorkomen dat de kragen van je polo's omkrullen? Bij mijn RL polo's krullen de kraagjes heel snel om. Bestaat er ook iets om ze weer ''recht'' te maken?
  zondag 18 april 2004 @ 09:48:06 #2
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18508570
Als de kraagjes van je polo krullen houd dat in dat je polo's fake zijn of al heel oud zijn.
Polo kraagjes horen niet om te krullen, Lacoste is trouwens veel beter dan die RL shit.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18511325
Oké, wat reacties vewijderd. Graag niet op de man gaan spelen en ontopic blijven.
pi_18511930
Strijken met een beetje stijfsel kan je proberen.
pi_18512095
waarom zou je dat willen voorkomen? Vind het persoonlijk veel leuker als die kraagjes een beetje krullen en de polo er wat gedragen uitziet (net als zoveel kleding er beter uitziet na een paar keer gewassen te zijn
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_18512977
ik krul ze met m'n hand weer terug als ik datnodig vind werkt perfect bij mijn RL polo's
  zondag 18 april 2004 @ 14:37:34 #7
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18513935
driedubbele opstaande kraagjes
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18516914
Gewoon goed strijken, tegen de richting waarin ze krullen in. Moet lukken...
Lief, klein en onschuldig!
pi_18522681
idd goed strijken en als je m meer dan 1 dag draagt moet je hem bijstrijken
Ik ben tegen zinloos wiskundeŽ
  zondag 18 april 2004 @ 21:35:16 #10
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_18523226
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:18 schreef W1ZZ het volgende:
waarom zou je dat willen voorkomen? Vind het persoonlijk veel leuker als die kraagjes een beetje krullen en de polo er wat gedragen uitziet (net als zoveel kleding er beter uitziet na een paar keer gewassen te zijn
Ja idd dat 'nonchalante' effect staat veel leuker!
pi_18534446
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:18 schreef W1ZZ het volgende:
waarom zou je dat willen voorkomen? Vind het persoonlijk veel leuker als die kraagjes een beetje krullen en de polo er wat gedragen uitziet
Idd, van die keurig gestreken fatsoenrakkerskraagjes zit er niet uit. Polo uit de wasmachine op het hangertje, laten drogen en verder niets aan doen...............
pi_18577068
Mijn polo's (RL) worden ook niet gestreken, gewoon idd op een hangertje en that's it ! Geen problemen met kraagjes
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_18577079
Krullende kraagjes? Daar heb ik nooit last van. Misschien helpt een strijkbeurtje? Trouwens wel er op letten dat je ze ook recht laat drogen anders wil het wel krullen denk ik.
pi_18577087
quote:
Op zondag 18 april 2004 12:47 schreef schatje het volgende:
Oké, wat reacties vewijderd. Graag niet op de man gaan spelen en ontopic blijven.
Jezus wat is er toch mis met polo's. Zelfs niet-kakker merken (Diesel enzo) hebben ze tegenwoordig in het assortiment.
pi_18577145
Extra grondig strijken.
polo's zijn leuk!
pi_18577150
quote:
Op woensdag 21 april 2004 02:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
Extra grondig strijken.
polo's zijn leuk!
Gekreukt is juist goed. Ik strijk enkel de kraagjes.
pi_18577378
quote:
Op woensdag 21 april 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

Gekreukt is juist goed. Ik strijk enkel de kraagjes.
Bij een polo is dat wel leuk ja.
pi_18580419
Er is prima stijfsel te koop. Kun je gewoon bij de DA ofzo kopen.
Wordt ook veel gebruikt voor overhemden.

Ik zal het zaterdag even op mn werk vragen, wij verkopen heel veel polo.
pi_18580472
quote:
Op maandag 19 april 2004 13:23 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Idd, van die keurig gestreken fatsoenrakkerskraagjes zit er niet uit. Polo uit de wasmachine op het hangertje, laten drogen en verder niets aan doen...............
Even een vraagje aan Solitarias, heel erg off topic....Daar gaat ie: Jij bestelt wel eens wat bij Ebay toch? Als dat uit het buitenland komt dan wordt het in een pakketje aan de deur bezorgd neem ik aan. Is dat gewoon TPG Post, en moet je daar nog invoerheffing over betalen, of als het als via creditcard betaald is gewoon krabbel zetten en in ontvangst nemen?

Ik heb zelf wat besteld bij Ebay met een creditcard, en het pakket komt uit de VS. Dus hoe werkt dat ik heb zelf geen idee. Ik deed het omdat ik een appraat heb gekocht dat niet meer wordt gemaakt, maar wel graag wilde hebben.
pi_18580809
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:52 schreef SjaakieV het volgende:

[..]

Even een vraagje aan Solitarias, heel erg off topic....Daar gaat ie: Jij bestelt wel eens wat bij Ebay toch? Als dat uit het buitenland komt dan wordt het in een pakketje aan de deur bezorgd neem ik aan. Is dat gewoon TPG Post, en moet je daar nog invoerheffing over betalen, of als het als via creditcard betaald is gewoon krabbel zetten en in ontvangst nemen?

Ik heb zelf wat besteld bij Ebay met een creditcard, en het pakket komt uit de VS. Dus hoe werkt dat ik heb zelf geen idee. Ik deed het omdat ik een appraat heb gekocht dat niet meer wordt gemaakt, maar wel graag wilde hebben.
Ik betaal altijd via PayPal, heb ik goede ervaringen mee. Meestal verstuurt de verkoper het via USPS Air en laat ik er GIFT opzetten. TPG (inderdaad) brengt het dan gewoon aan je deur (tegenwoordig laat ik het naar mijn werk opsturen, daar ben ik vaker dan thuis). Ik ben nog nooit genaaid op Ebay (iets van 35 keer wat besteld)

Ik heb nog nooit heffingen hoeven betalen, maar dat is denk ik puur mazzel...... ook niet toen ik een MP3 speler twv 225 EUR uit Canada liet komen. Ik heb ook nog nooit iets moeten tekenen voor ontvangst, de postbode geeft het altijd gewoon af (zonder te verifieren dat ik het ben)

Op de site vd Belastingdienst vind je de bedragen die je zou moeten kunnen gaan betalen, als je pech hebt
pi_18605510
Je moet na het strijken de kraag met haarlak inspuiten, werkt prima
pi_18605537
quote:
Op donderdag 22 april 2004 11:35 schreef Fastboy het volgende:
Je moet na het strijken de kraag met haarlak inspuiten, werkt prima
.
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_18605663
Krullende Kraagjes
mooie alliteratie

Ik draag trwns geen polo's maar heb eergisteren wel een overhemd gekocht, hopen dat t kraagje daarvan recht blijft... maar ja die moet sowieso gestreken worden... maar es een cursusje vragen aan mama...
Vrijwillig gebanned
pi_18615122
quote:
Op donderdag 22 april 2004 11:36 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

.
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_18615662
2 berichten weg, we gaan niet met o.a geslachtsdelen smijten, vrolijke smiley erbij of niet.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')