Doei Keke! Doe BS de groeten morgen!quote:Op zondag 18 april 2004 00:36 schreef Keke het volgende:
Game on!
Re-open hem later maar, ik moet nu naar huis van mijn mama..
Marlies = Origineelquote:Op zondag 18 april 2004 00:35 schreef itsme het volgende:
[..]
en Marlies staat bekend om haar goede smaak?![]()
![]()
Doei, BVO'tjequote:Op zondag 18 april 2004 00:38 schreef BVO het volgende:
Deze posten we even vol, ik had ook zo'n leuke titel.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:38 schreef BVO het volgende:
Deze posten we even vol, ik had ook zo'n leuke titel.
Ik moest m'n boosheid even in de titel kwijtquote:Op zondag 18 april 2004 00:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doei, BVO'tje![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Als JK wint dan kijk ik nooit meer Idols!
Jup inderdaad, weg met JK.quote:Op zondag 18 april 2004 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
Als JK wint dan kijk ik nooit meer Idols!
Ik bedoel doei als in, ik ga weg, weltrustenquote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik moest m'n boosheid even in de titel kwijt.
Nee hoor, Hind wist dat ook, terwijl Hindquote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef CrashOne het volgende:
Toch wel weer triest dat je in NL geen zelf vertrouwen mag hebben, mensen zien liever dat je in een hoekje weg kruipt uit onzekerheid dan dat je wat zelf vertrouwen hebt. Waarom mag je je zelf niet goed vinden als je dat bent? Nee, dan ben je arrogant....
Echt triest.
quote:Op zondag 18 april 2004 00:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik bedoel doei als in, ik ga weg, weltrusten
![]()
Er is een verschil tussen jezelf goed vinden en jezelf GOED vinden.quote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef CrashOne het volgende:
Toch wel weer triest dat je in NL geen zelf vertrouwen mag hebben, mensen zien liever dat je in een hoekje weg kruipt uit onzekerheid dan dat je wat zelf vertrouwen hebt. Waarom mag je je zelf niet goed vinden als je dat bent? Nee, dan ben je arrogant....
Echt triest.
200% mee eens.quote:Op zondag 18 april 2004 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen jezelf goed vinden en jezelf GOED vinden.
Marlies bracht het op een proffesionele manier over, Boris brengt het op een Arrogante manier over.
P.s. dit is mijn mening. Dus aub niet moeilijk gaan doen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |