Johan Derksen werkt in Goudaquote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inkoppertje voor jou, BVO. Wie komt er nog meer uit Gouda?
omgquote:Op zondag 18 april 2004 01:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
JK is de nieuwe Lee Towers..
Huu.quote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef TimmyAsd het volgende:
erg leuk dat jullie je helden (hind, irma) zo ophemelen, maar denken jullie nou echt dat die doorbreken in europa..
Ja, als er nou één kopie-voorbeeld is voor Idols, is het die Kurt wel. Overigens vind ik het helemaal niks. Boris kan iig veel meer stijlen aan.quote:Op zondag 18 april 2004 01:26 schreef Vamos het volgende:
Kurt Nilsen, World Idol heeft een nummertje of 3 a 4 van U2 gedaan, soundmixte geniaal Beautiful day tijdens World Idol en won daarmee. Nadoen wordt blijkbaar WEL verwelkomd in het buitenland
Ja, dat denk ik inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef TimmyAsd het volgende:
erg leuk dat jullie je helden (hind, irma) zo ophemelen, maar denken jullie nou echt dat die doorbreken in europa..
LOL!! Zat vorig jaar met Idols steeds bij vrienden thuis dus heb ik niks van kunnen genieten hier op FOK! Wie waren de favorieten en wie niet?quote:Op zondag 18 april 2004 01:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu was ik dus geen hind fan. ik vond jim leuker![]()
Ik vond Hind zo saai.
jamai vond ik niet zo goed, behalve tijdens de theaterrondes.
Jim was verleden jaar degene die continu afgekraakt werd.
O ja dewi vond ik leuker dan Hind.
Nog steeds.
maar allebei doen ze me niet veel terwijl ik het nog steeds leuk vind om clips van jim te zien![]()
jaja op mijn leeftijd![]()
maar toen ik boris voor het eerst echt hoorde, toen dacht ik, hey eindelijk eens een nederlander waar ik wel meer van zou willen horen.
JK vond ik niet veel aan, tot ik hem doe maar hoorde zingen, echt gelachen. prachtig vond ik dat.
Irma vond ik tegenvallen. Ik blijf er bij dat die beter had gekund.
Zij was zo goed tijdens de voorrondes en in het theater. en een uitstraling !
ron vond ik saai, sorry
maud een leuke meid
Marlies vond ik ook wel leuk, al viel ze me de laatste tijd wat tegen qua zang.
erik, Mr Bo Jangles. prachtig
maaike? wie is maaike?
o ja robin kon niet zingen, maar wwel een leuke kop en leuke uitstraling.
Goed plan.quote:Op zondag 18 april 2004 01:29 schreef BVO het volgende:
Van mij mag Hind idd hier blijven hoor, kan ik d;r vaker zien.
quote:Op zondag 18 april 2004 01:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
dat zou idd kunnen ja.. maar ik kan ook wereldnberoemd worden..quote:Op zondag 18 april 2004 01:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beiden: ja.
Dat zou best wel eens kunnen.
net als antonie kamerlingquote:Op zondag 18 april 2004 01:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad.
Hind wil zelfs in Amerika doorbreken zei ze.
Dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:29 schreef Svensational het volgende:
Ik dnek trouwens, alhoewel ik Borisvind, dat Boris misschien wel een positief commentaar van Simon Fuller zou krijgen tijdens World idol
Nu is vooral iedereen tegen JK.quote:Op zondag 18 april 2004 01:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar nu is het echt allemaal verdeeld.
Slaap Lekkerquote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef itsme het volgende:
Nou het is hier zo gezellig, maar ga toch maar mijn bed opzoeken.
tot de volgende keer.
slaap lekker
Cowell.quote:Op zondag 18 april 2004 01:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.
Je wilt Hind toch niet met Antonie Kamerling gaan vergelijken he? Schaam je.quote:Op zondag 18 april 2004 01:30 schreef itsme het volgende:
[..]
net als antonie kamerling
willen en kunnen wereld van verschil
dat wil robbie williams ook..quote:Op zondag 18 april 2004 01:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad.
Hind wil zelfs in Amerika doorbreken zei ze.
Robbie Williams is niks vergeleken bij Hindquote:Op zondag 18 april 2004 01:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
dat wil robbie williams ook..
en velen met hem..
Neeeheee:quote:Op zondag 18 april 2004 01:30 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nu is vooral iedereen tegen JK..
Nou nou.quote:Op zondag 18 april 2004 01:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Robbie Williams is niks vergeleken bij Hind. Echt niet.
Sterker nog, ik vind dat die twee de grootste kans hebben om in Europa door te breken.quote:Op zondag 18 april 2004 01:27 schreef TimmyAsd het volgende:
oké, wie is nou Cowell en wie is Fuller?quote:Op zondag 18 april 2004 01:30 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Cowell.
Fuller is van de spice girls toch?quote:Op zondag 18 april 2004 01:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
oké, wie is nou Cowell en wie is Fuller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |