Ennuh Grunn gaat Co met lege handen naar huis terug sturen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord..
Natuurlijk niet, we zijn in vorm.quote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.
Nu was ik dus geen hind fan. ik vond jim leukerquote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haha! LOL!!
Nou het is wel zo dat je Vorig jaar sneller een hekel kon hebben aan iemand dan dit jaar.
Vorig jaar = Hind de beste en de rest zwaaaaaaaaaaar achteraan. July en Zosje wat dichterbij in de buurt van Hind maar nog steeds ver weg.
Dit jaar zit iedereen qua stem wel gelijdelijk van elkaar op afstand. Mijn persoonlijke top 10:
01- Irma
02- Ron
03- Maud
04- Marlies
05- Boris
06- Alice
07- *zn naam vergeten*
08- Eric
09- JK
10- Maaike
De top 10 is persoonlijke smaak qua zang
De top 4 is persoonlijke smaak qua zang en persoonlijkheid.
Dat komt wel goed morgen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Oh, hebben die gewonnen? Kut.
Maar Feyenoord heeft het nooit moeilijk tegen Utrecht.
Gouda.quote:Op zondag 18 april 2004 01:21 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, we zijn in vorm.
JK komt uit Rotterdam toch?
Inkoppertje voor jou, BVO. Wie komt er nog meer uit Gouda?quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef BVO het volgende:
Gouda.
Hind komt ook uit Gouda.quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Gouda.
Maar hij komt geregeld in de Mac enzo in Rotterdam.
Paar vriendinnen kwamen vorige week helemaal overstuur op school, dat ze hem daar hadden gezien.
Je kan het je bijna niet voor stellen he, die twee uit dezelfde stadquote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inkoppertje voor jou, BVO. Wie komt er nog meer uit Gouda?
Verraad het antwoord op mijn quizje anders even.quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef RedGuy het volgende:
Hind komt ook uit Gouda..
volgens mij qupote je alleen de helft van mijn zin? en vele fans schreef ik er nog bijquote:Op zondag 18 april 2004 01:14 schreef Fusion het volgende:
[..]
Uitsraling en arrogantie meet je niet af aan gillen van meisjes, dat snap je zelf ook wel.
Ja, die is lachen! Mag ik effe quoten?quote:Op zondag 18 april 2004 01:16 schreef Fusion het volgende:
Lul zelf niet zo, je weet best wat ik bedoel. Die vertrokken kop. Als je je idool zo nodig wilt verdedigen doe het dan wel met een beetje argument, zo zet je jezelf alleen maar voor lul.
Het is echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 18 april 2004 01:23 schreef BVO het volgende:
Je kan het je bijna niet voor stellen he, die twee uit dezelfde stad.
Hoop voor jullie van niet, want of je daar blij mee moet zijn...... straks gaat die nog een keer zingen in de kuip.quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef RedGuy het volgende:
Maar zou JK voor Feyenoord zijn? Ik hoop het niet.
Boris gaf tijdens de videochat zachtjes toe dat 'ie toch voor Ajax was. Zachtjes, anders zou het hem stemmen kosten zag je hem denken.quote:Op zondag 18 april 2004 01:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maar zou JK voor Feyenoord zijn? Ik hoop het niet.
JK is de nieuwe Lee Towers.quote:Op zondag 18 april 2004 01:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop voor jullie van niet, want of je daar blij mee moet zijn...... straks gaat die nog een keer zingen in de kuip.
Hind de nieuwe Whitney Houstonquote:Op zondag 18 april 2004 01:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma is de nieuwe Skin..
Kurt Nilsen, World Idol heeft een nummertje of 3 a 4 van U2 gedaan, soundmixte geniaal Beautiful day tijdens World Idol en won daarmee. Nadoen wordt blijkbaar WEL verwelkomd in het buitenlandquote:Op zondag 18 april 2004 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das geen mening das zowat een feit!
Maar ik mag ook toch ECHT wel mijn eigen mening en inzicht hebben dat ik Boris arrogant vind en hem TE vaak naar voren zie komen dat hij WEER Prince wil na gaan doen. En of je het nou leuk vindt of niet, in het Buitenland wordt NADOEN niet echt verwelkomd. Over Nederland durf ik niets te zeggen.
daar zal je weinig van horen denk ik...quote:Op zondag 18 april 2004 01:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma is de nieuwe Skin..
Hopelijk meer dan vanquote:Op zondag 18 april 2004 01:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
daar zal je weinig van horen denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |