Hier werd gezegd dat het bij het nummer hoorde.quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef BVO het volgende:
Zeg nou zelf, Boris keek toch niet normaal tijdens Kiss?
Ik dacht dat hij onwel werd ofzo.
En jij weet hoe iemand kijkt als er een nijlpaard op je voet heeft gestaan? Praat toch geen poep...quote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef Fusion het volgende:
Bij elk numme rkijken of er net een nijpaard op je voet heeft gestaan noem ik geen muziekbeleving. Hij heeft maar 1 blik.
Mij ook, maar ik ben ook geen 14 meer...quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik vind JK's stem op zich niet eens zo heel slecht (ook niet supergoed, maar ala), maar wel dat hele image dat hij uitdraagt. Dat vind ik echt een verschrikking en stoot mij echt af.
Diegene uit het nummer stinkt dan zeker erg uit haar mond, vandaar dat ie zo kijkt als ie haar moet kussen. Ja, top tekstbeleving!quote:Op zondag 18 april 2004 01:14 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hier werd gezegd dat het bij het nummer hoorde.
En waar heb jij het geld dan voor nodig????quote:Op zondag 18 april 2004 01:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Goed plan.
En dan kun je ook nog mij even wat geld geven. En RedGuy 40 euro geven, zodat hij naar Pinkpop kan.
Lul zelf niet zo, je weet best wat ik bedoel. Die vertrokken kop. Als je je idool zo nodig wilt verdedigen doe het dan wel met een beetje argument, zo zet je jezelf alleen maar voor lul.quote:Op zondag 18 april 2004 01:15 schreef Jammie het volgende:
[..]
En jij weet hoe iemand kijkt als er een nijlpaard op je voet heeft gestaan? Praat toch geen poep...
Waar ik geld voor nodig heb? Geen idee. Om op Maud te stemmen!quote:Op zondag 18 april 2004 01:16 schreef Svensational het volgende:
En waar heb jij het geld dan voor nodig????
* Tom_Tom- wil ook naar Pinkpop
Dat geld kun je aan mij geven.quote:Op zondag 18 april 2004 01:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar ik geld voor nodig heb? Geen idee. Om op Maud te stemmen!
Ik heb m'n kaartje al.. 3 dagen!
quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Begint hier steeds meer GTST-topique te lijken. De strijd om de titel is hier zelfs overgeslagen. Misschien omdat er dezelfde mensen posten.![]()
Haha, zoiets dacht ik ookquote:Op zondag 18 april 2004 01:13 schreef BVO het volgende:
Zeg nou zelf, Boris keek toch niet normaal tijdens Kiss?
Ik dacht dat hij onwel werd ofzo.
Feyenoord.quote:Op zondag 18 april 2004 01:18 schreef -Hans- het volgende:
En toch is die plaat van Ferry nu op TMF best okay.
Prioriteiten.quote:Op zondag 18 april 2004 01:18 schreef RedGuy het volgende:
Maar ik ga eerst nieuwe loopschoenen kopen.
In het kader van: Als we dan toch aan het slowchatten zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord..
Morgen winnen van Utrecht en P2 pakken! jammer dat PSV heeft gewonnen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord..
Houd je mond, Tom|sportief.quote:Op zondag 18 april 2004 01:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Prioriteiten..
Maar dat doe ik dus alquote:Op zondag 18 april 2004 01:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar ik geld voor nodig heb? Geen idee. Om op Maud te stemmen!
Ik vrees het ergstequote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen winnen van Utrecht en P2 pakken! jammer dat PSV heeft gewonnen.
Niet voor jou.quote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef RedGuy het volgende:
Houd je mond, Tom|sportief.
Oh, hebben die gewonnen? Kut.quote:Op zondag 18 april 2004 01:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen winnen van Utrecht en P2 pakken! jammer dat PSV heeft gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |