Klopt, ik vond eigenlijk de ronde met Motown de leukste tot nu toe, goede optredens zaten daartussen zegquote:* Tom_Tom- luistert nu: Marlies - I Heard It Through The Grapevine.
Kijk, dat was wel een goed optreden.
Het is gewoon een aanfluiting dat ie uberhaupt 3e is. Ik had niet eens verwacht dat ie de workshops door zou komen, TOEN was ie al zo baggerslecht.quote:Op zondag 18 april 2004 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
Als Maud niet in de finale komt, ga ik niet kijken!
Ik heb hier geen zin in hoor.....een mannenfinale!
Ok Boris terecht in de finale, maar als Jk in de finale komt![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 00:42 schreef Fusion het volgende:
[..]
200% mee eens.
Voor mij hetzelfde.quote:Op zondag 18 april 2004 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
ach ja....maakt het uit.quote:Op zondag 18 april 2004 00:44 schreef BVO het volgende:
Pfff, wat zit ik me druk te maken om niks zeg.
Jij was toch JK-fan???quote:Op zondag 18 april 2004 00:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde.
Vorig jaar werd ik al-misselijk van het feit dat Hind eruit moest, een finale Bors-JK kan ik niet aan
![]()
.
Die finale kan jij dan wel vergeten want Maud gaat het niet redden, zovaak op de kruk komen en ik vrees dat JK en Boris toch een stuk populairder zijn bij het publiek. Ik had Maud voor vandaag al als afvaller getipt maar voor volgende week verwacht ik toch dat het Idols avontuur voor haar over is, JK en Boris zijn gewoon populairder bij het publiek. (helaasquote:Op zondag 18 april 2004 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
Grow up.quote:Op zondag 18 april 2004 00:38 schreef Dizer het volgende:
Mooie Topic Title. Mijn complimenten
[..]
Marlies = Origineel
Boris = Aap!
Hij wil de nieuwe Michael Jackson / Prince worden. Dus zal hij niet ver komen!! Let maar op. Hij zal sowiezo niets worden buiten Nederland. Omdat ie een naaaper is zal ie nooit geaccepteerd worden!!
Ik ook niet.quote:Op zondag 18 april 2004 00:44 schreef BVO het volgende:
Vorig jaar werd ik al-misselijk van het feit dat Hind eruit moest, een finale Bors-JK kan ik niet aan
![]()
.
Ik vond hem goed, maar hij begint steeds meer Boris-trekjes te krijgenquote:Op zondag 18 april 2004 00:45 schreef Fusion het volgende:
[..]
Jij was toch JK-fan???
Helemaal mee eens. nee je moet onzeker zijn, liefst niet te knap, zingen? oh onbelangrijk. pas als je Nederland voor lul staat, dan piepen ze anders lolquote:Op zondag 18 april 2004 00:40 schreef CrashOne het volgende:
Toch wel weer triest dat je in NL geen zelf vertrouwen mag hebben, mensen zien liever dat je in een hoekje weg kruipt uit onzekerheid dan dat je wat zelf vertrouwen hebt. Waarom mag je je zelf niet goed vinden als je dat bent? Nee, dan ben je arrogant....
Echt triest.
Het schijnt dat in een of andere land, een of andere winnaar ELKE keer op de stoel heeft gezetenquote:Op zondag 18 april 2004 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die finale kan jij dan wel vergeten want Maud gaat het niet redden, zovaak op de kruk komen en ik vrees dat JK en Boris toch een stuk populairder zijn bij het publiek. Ik had Maud voor vandaag al als afvaller getipt maar voor volgende week verwacht ik toch dat het Idols avontuur voor haar over is, JK en Boris zijn gewoon populairder bij het publiek. (helaas)
Als jij en Schatje meewerken aan een Idols boycot-actie op FOK! als dat de finale wordt, zou dat best wel is invloed kunnen hebbenquote:Op zondag 18 april 2004 00:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Tief dan maar lekker op, en veel plezier met je Boris cd. Ik hoef dat kattengejank niet te horen.quote:Op zondag 18 april 2004 00:46 schreef itsme het volgende:
Gelukkig maak ik me dit jaar niet druk (was verleden jaar anders ) om wie er wint of niet wint.
Ik weet dat degene die ik het beste vind, het toch wel gaat maken.
![]()
Lol ach valt wel mee joh. niet meer aan denken, al is dat moelijk.quote:Op zondag 18 april 2004 00:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond hem goed, maar hij begint steeds meer Boris-trekjes te krijgen.
Daarnaast heeft 'ie vanavond mijn favoriete latinnummer op een schandalige manier mishandeld, verkracht en levenslang verminkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |