Oké, Hind en Elisaar danquote:Op zondag 18 april 2004 01:41 schreef BVO het volgende:
[..]
In het Hind-topic staat een interview waarin Hind zegt dat ze staat voor Klasse en Originaliteit.
Dat mis ik een beetje bij die 2, maar ze zijn wel leuk natuurlijk. Niet dat ze de schaduw voor Hind waardig zijn, dat niet natuurlijk.
Het is niet echt moeilijk om kanpper dan Skin te zijnquote:Op zondag 18 april 2004 01:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen qua mond. En qua muziek, misschien. Verder is Irma een stuk knapper dan Skin..
You just missed itquote:Op zondag 18 april 2004 01:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie geen pr0n
Zijn totaal verschillend, maar in hun soort beiden geweldig.quote:Op zondag 18 april 2004 01:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, Hind en Elisaar dan
Mij ook!!!quote:Op zondag 18 april 2004 01:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed idee.
Viel trouwens niemand de gespannen sfeer op toen ze over die vakantie begonnen in de Blue Room?
viel me niet op, waar ging het dan overquote:Op zondag 18 april 2004 01:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Viel trouwens niemand de gespannen sfeer op toen ze over die vakantie begonnen in de Blue Room?
Slaap Slaapquote:Op zondag 18 april 2004 01:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga naar bed. Het heeft wel weer lang genoeg geduurd.
Weltrusten..
Braaf zijn he, vannacht?
quote:Op zondag 18 april 2004 01:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga naar bed. Het heeft wel weer lang genoeg geduurd.
Weltrusten..
Braaf zijn he, vannacht?
Ik ga ook slapen, morgen naar het AFFF.quote:Op zondag 18 april 2004 01:48 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik ga ook zo, maar wilde dat topic nog ff openen.
Die foto is niet veel neequote:Op zondag 18 april 2004 01:51 schreef Dizer het volgende:
Bob!! Dat foto van jou met Hind is veeeels te klein!! We willen een grotee foto!!
ben jij toevallig jkquote:Op zondag 18 april 2004 01:51 schreef Dizer het volgende:
Bob!! Dat foto van jou met Hind is veeeels te klein!! We willen een grotee foto!!
Waarom beledig je me zoquote:Op zondag 18 april 2004 01:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ben jij toevallig jk![]()
mij niets.. was een vraag...quote:Op zondag 18 april 2004 01:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom beledig je me zo
Wat heb ik je aangedaan
Welke topic? En wat is de titel? Ik zit hier nog evenquote:Op zondag 18 april 2004 01:53 schreef BVO het volgende:
Kan iemand straks niet voor mij even dat topic openen?.
Wel een hele domme vraag als je dat serieus meentquote:Op zondag 18 april 2004 01:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mij niets.. was een vraag...
ging om je spelling, klein detailtje..quote:Op zondag 18 april 2004 01:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wel een hele domme vraag als je dat serieus meent
Idols #88: Boris, van mij mag je eruit, kwal!quote:Op zondag 18 april 2004 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke topic? En wat is de titel? Ik zit hier nog even
Als je een topictitel+OP geeft....quote:Op zondag 18 april 2004 01:53 schreef BVO het volgende:
Kan iemand straks niet voor mij even dat topic openen?.
Doe ik voor je. Maar als je nog 5 minuten blijft dan komen we er wel. Zou toch niet de eerste keer zijn. Kuch GT kuch STquote:Op zondag 18 april 2004 01:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols #88: Boris, van mij mag je eruit, kwal!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |